– Gyönyörűek a csillagok – hajolt kijjebb Cressida, hogy jobb rálátása legyen az égre.
– Borzalmasan klisésnek hangzik – morogta Regulus a lépcsőn ülve.
– Hé! Szeptemberben már nem szokott ilyen szép tiszta lenni az ég, hadd élvezzem ki amíg rendesen látom a csillagképeket – válaszolt sértetten a szöszi, le sem véve a szemét az égitestekről.
– Le sem tagadhatod, hogy melyik házba tartozol – forgatta a szemét elővéve a könyvét.
– Nem is áll szándékomban – mondta büszkén – Kiskirály – motyogta szemforgatva.
– Mit mondtál? – kapta fel a fejét döbbenten.– Kiskirály – fordult meg Cressa, hogy rálásson a göndörre – Esetleg királyfi, vagy herceg – folytatta a felsorolást.
Regulus összevont szemöldökkel fürkészte a lány arcát.
– Passzol hozzád – jegyezte meg mellékesen – Pontosan úgy viselkedsz mint egy herceg – mondta gúnyosan.
– Nem értelek – rázta a fejét összezavarodva.
– Regulus – mondta lágyan – Azt jelenti kiskirály, királyfi vagy herceg – magyarázta – Az asztronómiában pedig az Oroszlán szíve – tette hozzá.
Regulus elgondolkodva nézte az előtte állót, majd végül csak megforgatta a szemét és megszólalt:– Nem azért vagyunk itt, hogy neveket elemezzünk. Szóval ha lennél oly' szíves és abbahagynád a csillagok bámulását illetve a haszontalan információk megosztását, azt nagyon megköszönném – dünnyögte visszanézve az ölében pihenő könyvre.
– Merlinre... nem kell rögtön felkapni a vizet, kiskirály – nevette fel ellökve magát a korláttól.Dawsey nevetve sétált a fiú felé, aki őt figyelmen kívül hagyva merült bele az olvasásba. Még akkor sem nézett fel amikor a lány véletlenül túl közel ült le mellé, így a karjuk súrolta egymást. A hollóhátas sietve csúszott tisztes távolságra a fiútól aki csak halkan megköszörülte a torkát majd a táskájába nyúlt és kivett belőle egy kötetet.
– Kétszázötvenedik oldal, harmadik bekezdés – motyogta átnyújtva a könyvet.Cressida sietve kapta ki a kezéből, majd fellapozta azt. A két diák csendesen ült egymás mellett, mindketten teljesen belemerültek az olvasásba.
Az idő egyre csak telt, ám egyikük sem akarta abbahagyni az olvasást. A Salemi boszorkányégetés volt az egyik legérdekfeszítőbb és legtöbb felháborodást keltő téma a varázslóvilágban, így nem is volt csoda, hogy mindkettőjük teljesen belemerült a könyvbe és elvesztette az időérzékét.✧˚ · .
Cressa fáradtan dörzsölte meg a szemeit, majd lassan oldalra fordította a fejét, hogy rálásson a mellette lévőre. Fáradtan nyújtózott egyet, ugyanis az órák óta egyhelyben üléstől teljesen elgémberedtek a végtagjai. A lány ámulva figyelte a mellette ülőt aki, ugyanabban a pozícióban ült, mint amikor elkezdték az olvasást. Regulus több óra elteltével is mozdulatlanul görnyedt a könyv fölött és érdeklődve olvasta azt. A mardekáros halkan szuszogva bújta a könyvét. Száját egy vonallá préselte, míg szemeit kissé összehúzva koncentrált a szövegre. Göndör haja enyhén a szemébe lógott, ám mielőtt lehetősége lett volna arrébb söpörni, egy enyhe széllökés arrébb fújta azt.
A hollóhátas elgondolkodva figyelte ahogy a fiú tökéletes tincseivel játszadozott a szél. Black-et fürkészve gondolatai akaratlanul is a Zárolt Szekcióban talált könyvre sodródtak. Nem tudta, miért pont akkor jutott az eszébe, mivel az elmúlt két hét alatt egyszer sem fordult meg a fejében a gondolat, miszerint többet kéne megtudnia a horcruxokról.
– Miért nézel? – kérdezte Black nem is zavartatva magát azzal, hogy felnézzen.
– Én-csak... a horcruxon jár az eszem – vallotta be halkan.Regulus egy idő után, most először kapta fel a fejét. Szemei érdeklődve fürkészték a lány arcát aki csak zavartan fordította el a fejét, majd a semmibe meredve folytatta.
– Szerinted bárki képes lenne ilyen szörnyűséget csinálni? – kérdezte suttogva.
A mardekáros eltűnődve figyelte a mellette ülőt. Próbált rájönni, vajon mégis miért érdekli ennyire a téma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• ᴍᴇᴇᴛ ᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀʟᴇ ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ • ʀ.ᴀ.ʙ
Hayran Kurgu,, - Mi az amitől a legjobban félsz? - kérdezte Cressida felnézve a korlátnak támaszkodó fiúra. Regulus elgondolkodva fordította a fejét a szőke hajú felé, tekintetük találkozott. - Attól, hogy valaki meglátja a valódi énem - válaszolt halkan, mire...