Halloween

25 5 8
                                    

A nagy teremben a diákok hangosan beszélgetve ütötték el az időt amíg a vacsora kezdetét nem vette. A helyiség mint mindig, ezúttal is Halloweeni hangulatot árasztott. Hagrid idén is kitett magáért így a folyosókon és a teremben is óriási tökök díszelegetek. Az asztalok roskadásig voltak ezer féle sülttel, körettel és desszerttel amiknek az illata belengte az egész helyiséget.

Cressida fáradtan csoszogott be az ajtón a négy fiúval a nyomában, akik folyamatosan egymás szavába vágva próbálták meggyőzni őt, hogy jöjjön el a Halloweeni buliba.
– Remek lesz, James és Sirius már mindent megtervezett, senki nem fog unatkozni – magyarázta lelkesen Peter.
– Lesz egy csomó nasi, meg vajsör – folytatta James, mire a lány elfintorodott.
– Ezzel nem tudod meggyőzni – motyogta Remus.

– Tényleg, el is felejtettem, hogy nem szereted a vajsört – vakarta meg a tarkóját.
– Lehet, hogy azt nem szereted – kezdett bele a mondatba Sirius egy csintalan mosollyal az arcán – De nem csak azt lehet majd inni – vont vállat.
– Mire gondolsz? – vonta fel a szemöldökét Cressa – Miben mesterkedsz? – nézett rá gyanakodva.
– Én? Semmiben. Csupán azt mondom, hogy az olyan személyeknek mint te – bökött felé vidáman – Vannak egyfajta kiváltságaik – kacsintott rá.

– Ugye nem akarsz alkoholt becsempészni az iskolába? – kerekedett el a lány szeme.
– Dehogy is! – vágta rá rögtön. – Már megtettem – mondta büszkén, mire Dawsey szava elakadt.
Sirius elégedetten fürkészte a megdöbbent hollóhátast, aki egyre inkább összehúzott szemekkel nézett vissza rá.
– Te megőrültél! – csapta tarkón a fiút – Ezért ki is csaphatnak! – suttogta.
– Nem fognak – rázta a fejét.

– Ha Euphemia megtudja – gondolta végig a dolgot – Megöl téged! – ripakodott rá mire Sirius csak legyintett egyet – És téged is! – fordult James felé, aki csak védekezőn felemelte a kezét.
– Túl sokat aggódsz, nyugi, százszor csináltuk már, nem lesz baj.
– Én ebbe nem vagyok benne – fonta keresztbe a kezeit Cressa.
– Oké – biccentett Sirius. – De milyen buli az ahol nincs alkohol? – érdeklődött.
– Béna – válaszolt James.

– De biztonságos – tette hozzá a lány – Nem akarok bajba kerülni – vallotta be.
– Ne már, kérlek gyere Cressa – nézett rá kérlelően Peter – Jó lesz.
– Sajnalom Peter, de már így is megszegtem egy szabályt, ha megint megteszem lehet kicsapnak, vagy rosszabb! Írnak Cecíliának – aggodalmaskodott.
– Hé, nem kell túlgondolni – nyugtatta Remus – Nem lesz baj, vigyázunk majd. Kérlek, gyere!

– Még végig gondolom – nézett a fiúra fáradtan.
– Tízkor kezdődik, a jelszó kanapé – súgta James – Ja és jelmez kötelező – tette hozzá mellékesen.
– Tessék?
– Muszáj beöltöznöd, Cressie Halloween van, ez alap – forgatta a szemét Black – Ha nem leszel beöltözve, nem jöhetsz be.
– Honnan szedjek én jelmezt három órával tíz előtt? – érdeklődött.

– Te hogyan készülsz fel a Halloweenra, drága Cressida? – vonta fel a szemöldökét a fekete hajú.
– Miért ti talán már év eleje óta magatoknál tartjátok a jelmezeteket?
– Nyilván.
– Persze.
– Hogyne – válaszolt Peter a többiekkel egyszerre.
– Furák vagytok – vetett rájuk egy furcsálló pillantást a lány – Na jó, hagyjatok enni, mert éhen halok – fordított hátat a csoportnak akik erre hangos hőbörgésbe kezdtek.

– Amúgy ma járőrözök – nézett át a válla felett.
– És? Ez nem kifogás – rázta a fejét Remus.
– De az. Fáradt leszek miután Regulus-szal kell töltenem két órát – forgatta a szemét vissza fordulva a fiúkhoz.

– Én éveket töltöttem vele – vágta rá Sirius.
– Sajnállak is érte – vetett rá egy szánakozó pillantást.
– Ne már Cressida, ez az utolsó évünk itt! – szólt felháborodottan Pettigrew.
– Így igaz – bólintott egyetértően James.
– Csak nem akarod az utolsó közös Halloweenünket kihagyni – nézett rá felvont szemöldökkel Lupin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

• ᴍᴇᴇᴛ ᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀʟᴇ ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ • ʀ.ᴀ.ʙWhere stories live. Discover now