Tizenhetedik rész

58 4 0
                                    

Az elkövetkezendő egy hét egy szempillantás alatt elment, s mire Cressida észbe kapott már idegesen ácsorgott a tükör előtt, maga elé tartva a két lehetséges opciót a randevúra. A lány ébredés óta küzdött a gyomorgörccsel, aminek okát nem tudta kitalálni. Két dolog is aggasztotta így nem volt egyértelmű, hogy melyik miatt zsugorodott dió méretűvé a gyomra.

– Melyik a jobb? – kérdezte oldalra billentve a fejét.
Pandora és Dorcas elgondolkodva pillantottak a két vállfán lógó ruhára. Már két órája próbálták megtalálni a megfelelő ruha kombinációt a randira. Cressida ezalatt a csekély idő alatt nem kevesebb, mint ötven kombinációt próbált fel, sikertelenül, így kezdett fogyni a türelme.

– Akarsz szoknyát viselni? – kérdezte a barnahajú mire ő csak megrázta a fejét.
– Akkor minek próbáltad fel a szoknyákat? – érdeklődött Lestrange döbbenten.
– Gondoltam, majd ha jól áll, kedvet kapok hozzá – vont vállat ismét a tükör felé fordulva.
– Na jó, ebből éleg! – mordult fel Meadowes – Legyen az a farmer! – mondta a mellette heverő fekete nadrágra bökve.

– És mondjuk – nézett körbe Panda – Ezzel a felsővel – vette fel az egyik fehér blúzt.
– És ha fázol, felveheted ezt – emelt a magasba Dorcas egy világoskék, kötött, v-nyakú pulóvert.
– Meg ezt a cuki masnit a nyakadba – ötletelt Pandora felvéve egy sötétkék szalagot.
– Hmm – vette ki a kezükből a ruhákat Cressa, majd pár másodperc mérlegelés után az ágyra dobta a másik két ruhát – Felpróbálom – mosolyodott el a fürdő felé sietve.

˚ · .

– Nos? – lépett ki a helyiségből vidáman majd a lányok felé sétált.
A két barátnő ámulva nézte az előttük állót majd egymásra pillantottak.
– Fordulj körbe – utasította Dorcas barátnőjét, aki engedelmesen forogni kezdett.
– Tökéletes – mosolyodott el Pandora mikor a szőke körbe ért.
– Szerintetek tetszeni fogok neki? – kérdezte aggódóan.

– Cressa, még akkor is tetszenél neki, ha egy kukás zsákot húznál magadra – forgatta a szemét játékosan a barna hajú – Tökéletes vagy. Már csak a sminkedet és hajadat kell megcsinálni. Szóval foglalj helyet – ütögette meg maga mellet a helyet, mire Cressida leült mellé. – Pandora, rád bízom a haját, én csinálom a sminket – mondta elszántan majd az éjjeli szekrényéről leemelte a smink palettáját.

Pandora csendesen elkezdte kiszedni a szőke hajából a hajcsavarókat, míg Cressa és Dorcas kiválasztották a megfelelő színű szemhéjfestéket. A három lány csicsergéssel ütötte el az időt, amíg kész nem lettek. Nem is telt olyan sok időbe mire késszé varázsolták Dawsey-t, a lány ugyanis mindössze 25 perc alatt randira kész volt.

– Tökéletes vagy – igazgatta meg utoljára a haját Lestrange.
– Valóban az vagy, nézd meg magad a tükörben – intett az említett tárgy felé Meadowes majd izgatottan nézte, ahogy barátnője felkel az ágyról és a tükör elé sétál.

Cressida egy pillanatra megtorpant, majd bátorságot véve megnézte magát. A lány száját egy döbbent nyekkenés hagyta el, ahogy megpillantotta magát. Nem volt semmi extra, sem a hajában, sem a sminkjében, mégis teljesen másképp festett. Szőke hullámos hajából pár tincs egy fonás keretében hátra volt fogva, a többi pedig lágyan a vállára hullott. Ami a sminkjét illeti, szemhéját halvány rózsaszínre festették, arcát pedig rózsaszín púderrel borították.

– Hű – nyögte ki halkan a barátnői felé fordulva – Elképesztőek vagytok – mosolyodott el hálásan.
– Ugyan – legyintett Dorcas.
– Elbűvölő vagy – bazsalygott Pandora – Na de – köhintett az órájára nézve – A hintók perceken belül megérkeznek – szólt a barátnőire pillantva.

• ᴍᴇᴇᴛ ᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀʟᴇ ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ • ʀ.ᴀ.ʙWhere stories live. Discover now