𝚇𝚇𝙸-𝚉𝚊𝚙𝚛𝚘𝚜𝚣𝚎𝚗𝚒𝚎...

196 11 3
                                    

-Nic nie mówił.. może nie chciał żebym go porównała do Toma..? Straszna atmosfera jest między nimi, a ja stojąc po środku czuje ją bardzo dobrze. Aż za dobrze..

-Módl się żeby nie przyszło ci wybierać między tą dwójką..

~•~

Dumbledore wraz ze Slughornem zorganizowali spotkanie dla prefektów. Pojawili się na nim wszyscy na czas. Nikt nie odważyłby się spóźnić, zwłaszcza, że reprezentują szkołę. Trzeba dawać przykład innym.

-Chcieliśmy wraz z profesorem Dumbledorem poinformować was o nadchodzącym balu. Zostały do niego dwa tygodnie. Myślę, że nie muszę wam przedstawiać dokładnego planu balu, tylko przedstawię to po krótce: bal rozpoczyna się przemową dyrektora Dippeta. Po przemowie, następuje uroczysty taniec prefektów, który jest tradycją. Wraz z końcem pierwszego tańca, na parkiet wchodzą inni uczniowie, a w między czasie gra muzyka oraz pojawia się jedzenie na stołach. Jak już wiecie, prefekci stanowią klucz do wszystkiego, więc razem z profesorem- wskazał na drugiego mężczyznę- oraz z dyrektorem,  postanowiliśmy rozdzielić zadania między was. Albusie?

-A więc, podział wygląda następująco: mamy w każdym domu po dwóch prefektów, czyli razem jest was ośmioro. Do ułożenia tańca została przydzielona Jasmin oraz Victor. Następnie do wybrania utworów muzycznych przydzielono Zacka i Ricka. Za przekąski odpowiedzialna jest Olivia wraz z Jaśminą.- nie pozwolono dokończyć nauczycielowi, ponieważ wspomniana dziewczyna przerwała mu.

-Jaśmina? Ona nie jest prefektem..

-Och , no tak zapomnieliśmy wspomnieć, że chcąc wam ulżyć, postanowiliśmy dołączyć dodatkowo dwie uczennice. Jedną jest Jaśmina a drugą Mia. Nie szukajcie w tym podstępu bądź niedowartościowania. Chcemy aby wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.

Prefekci popatrzyli po sobie niepewnie. Nawet Tom miał zmarszczone brwi.

-Kontynuując..- przerwał niezręczną ciszę Horacy- Olivia i Jaśmina są odpowiedzialne za przekąski a za udekorowanie sali, wspomniana wcześniej Mia, Melisa, Tom i Liam.

Liam po usłyszeniu tej wiadomości był szczęśliwy i zdenerwowany. Dlaczego nauczyciele go przydzielają do Toma, skoro wiedzą jak wygląda sytuacja?! Jedyne co go podnosiło na duchu to Milson, chociaż bał się, że zostanie sam, bo w końcu z Tomem Mia zna się trochę dłużej i są bliżej..

-Tutaj rozdaję wam dokładną listę, żeby nikt się nie pomylił. Dodatkowo macie wypisanych opiekunów, którzy będą obserwować, pomagać i doradzać.

Tom wziął w swoje dłonie pergamin:

Bal 1942:

•Taniec: Victor-Jasmin
•Prefekci:
•V(Ravenclaw)
•J(Slytherin) 

•Galatea Merrythought oraz Albus Dumbledore

•Muzyka: Zack-Rick
•Prefekci:
• Z(Hufflepuff)
•R(Ravenclaw)

•Gemma Jones

•Dania: Jaśmina-Olivia
•Prefekci:
•O(Hufflepuff)


•Skrzat Lili oraz Artur Gommez

~𝙲𝚉𝙰𝚂 𝙼𝙸𝙽𝙰𝙻~𝚃𝙾𝙼 𝙼𝙰𝚁𝚅𝙾𝙻𝙾 𝚁𝙸𝙳𝙳𝙻𝙴Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz