سلام نازنازیای من
اول از همه امیدوارم از کاور خوشتون اومده باشه.
در حال حاضر بنده خدمتتون رسیدم تا قبل از شروع اصلیه داستان راجبش توضیحاتی بهتون بدم:)همونطور که میدونید داستانمون قراره راجب دنیایی باشه که مافیا ها توش سلطنت میکنن.قبل از شروع لازم دونستم یه سری چیزایی رو بهتون بگم. که اینا خیلی مهمن و اگر تا آخر با دقت نخونید موضوع داستان رو نمیفهمید.
...
ما تو داستانمون امگا ها ، آلفا ها و بتا هارو داریم ولی با یک سری نکات اضافه که از خیال من بیرون میاد و امیدوارم شماهم خوشتون بیاد.
خب ...آلفا ها : قدرتمند ترین افراد جامعه هستن ،هم از لحاظ قدرت بدنی و توانایی هاشون تو اون کارا ( خودتون میدونید دیگه...) اهم اهم و البته از لحاظ سایه ، سایه ی عظیمی دارن که روی دیگران خیلی سنگینی میکنه ولی روی آلفا ها کمتر ،مگر اینکه سایه ی آلفا های اصیل باشه ،که این آلفا ها از آلفا های عادی بالاترن. همچنین دارای رایحه هایی عستند که معمولا خنک و سرده.
بتا ها : این افراد کلا عادی هستن مثل من و شما و کمتر تحت تاثیر رایحه و ... هستن ولی اگر رایحه و سایه خیلی سنگین و قوی باشه ،احساسش میکنن.
امگا ها : امگا ها قابلیت بارداری دارن و مامولا رایحه های شیرین دارن ولی سایه و اینا ندارن.
☆☆☆
حالا توی داستان ما کار به گونه ایه که همه ی مردم (آلفا ها ، بتا ها و امگا ها)،همه و همه توی یکی از چشماشون( این خیلی مهمه ،مثلا یه امگا توی چشم چپش ماه داره و باید باید دنبال جفتی باشه که توی چشم راستش دقیقا همون ماه و با همون اندازه داشته باشه) یک شکل هندسی دارن و مثل اثر انگشت عمل میکنه و مال هیچ کدوم مثل اون یکی نیست . این علامت در حالت عادی مشخص نیست و فقط گاهی اوقات خاص ،مثلا در زمان عصبانیت یا هورنی شدن مشخص میشه.
ولی... امکان داره یک آلفا یا امگا یا بتا اگر خوش شانس باشه بتونه جفت خودشو پیدا کنه ( بر اساس شکل توی چشم طرف که بالاتر گفتم) .
اما این موضوع خودشو سریع نشون نمیده(پیدا کردن جفت) و امکان داره فرد ۲ یا ۳ روز بعد دیدن جفتش با یک درد عظیم توی بدنش مواجه شه که این درد در آلفا ها همراه با رات و در امگا ها همراه با هیت شدنه و در بتا ها درد علاوه بر بدن به سر هم میرسه و تا ۴ یا ۵ روز ادامه داره.
.
.
.
.
.و یه چیز دیگه ، وقتی دوتا جفت همو مارک کنن ،علامت چشمشون تا ۲ روز بعدش در محل مارک ظاهر میشه که نشون میده این فرد متعلق به جفتشه.
☆☆☆
آهااا وای نزدیک بود یادم بره:/
همون طور که گفتم دنیا خیلی بزرگه و باید شانس بهشون رو کنه تا جفتشونو پیدا کنن .☆☆☆
اما... توی دنیای خیالات بنده امکان داره اگر یکی خیلی عمیق عاشق یکی دیگه بشه که جفتش نیست ،لونا (الهه ی ماه و کسی که جفت هارو برای فردی تعیین میکنه ) در حق اون فرد محبت کنه و علامت درون چشم اونو به شکل فردی که عاشقشه در بیاره ولی عشق باید دو طرفه باشه که این تغییرات به شدت دردناکه ولی به نظرم ارزشش رو داره.
.
.
.
.
الان حتما میگین چه بلایی سر جفت حقیقی این جور افراد میاد ؟ جواب سادس ،در آخر اون ها هم عاشق میشن و این روند ادامه داره ولی باید اول توسط لونا تایید شن .در غیر این صورت تا آخر زندگیشون تنها خواهند بود.(تایید نشدن توسط لونا کم پیش میاد).☆☆☆
و در آخر فقط اضافه کنم که این اولین داستان بندست و واقعا از نتیجه اطلاعی ندارم.با بقیه چیز هاهم در داستان آشنا میشید.
و اینکه توی داستان کاپل های دیگه هم داریم ولی زیادی فرعی هستن^_^🐰🐻
YOU ARE READING
Synodic
Action《چرا ؟چرا باید تورو الان و اینجا ملاقات میکردم...ستاره ی من》 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ بیاین با هم دیگه قدم بزاریم در دنیای مافیا های خشن و پول پرست.مافیا های اصیلی که هیچ کس حتی جرئت به زبون اوردن اسمشونم نداره. اما چی میشه اگه توی همچین جهانی دوتا آلفا...