nawoord

68 6 9
                                    

Lieve allemaal,

Na langer dan een jaar geschreven te hebben aan dit boek is het vandaag de dag dat ik het nawoord schrijf en het boek afsluit. Ik kan niet in woorden omschrijven hoeveel deze boekenserie voor mij betekent. Wat Sira en Daan voor mij betekenen.

Ik begon de boekenserie in 2020. Het boek 'Tweestrijd' was voor mij een manier om mijn liefde voor vrouwenvoetbal te delen. Tijdens het coronavirus zat ik veel op mijn kamer, voelde ik mij alleen. Sira hielp mij mijn gevoelens te uiten. 

Ik heb na 'Tweestrijd' getwijfeld over een tweede deel. Toch begon het eind 2022 te kriebelen. Ik mistte Sira en Daan. Daarom begon ik aan dit boek, overwinnaar. Ik besloot te schrijven over Daan haar blessure en wilde meer Sira op de voorgrond zetten. Ik wilde haar een eigen verhaal laten hebben, met natuurlijk de voetbalsters van wie we houden in een bijrol.

Ruim anderhalf jaar heb ik aan dit boek geschreven. Soms schreef ik vijf hoofdstukken in een week en soms schreef ik drie maanden niet. Toch ben ik zo dankbaar voor alle trouwe lezers die elke week stemden en reageerden. Jullie reacties betekenen heel erg veel voor mij en ik waardeer het heel erg dat jullie de tijd namen om dit verhaal te lezen. Heel erg bedankt voor alles. 

Zoals jullie misschien wel weten heeft Daan een aantal maanden geleden laten doorschemeren dat ze na het EK in 2025 wil gaan stoppen. Ik vind dit erg jammer, maar ik wil daarom wel graag nog een derde deel aan de serie toevoegen. Een laatste deel om de trilogie te voltooien. Daarom wil ik aankondigen dat er nog een deel uitkomt van deze serie! Binnenkort kan je meer informatie lezen over dit boek op mijn profiel.

Heel erg bedankt allemaal! 

Liefs,

AjaxLady

begonnen met schrijven: 26-12-22
geëindigd met schrijven: 28-7-24
publicatiedatum: 19-6-23
eindpublicatiedatum: 5-8-24 (Daan haar verjaardag<3)

OverwinnaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu