Bölüm 5- Zaman Algısı

1.1K 106 30
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Bu bölüm biraz farklı olucak.

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

----

1 Yıl Sonra

Vita yatağın içinde dönerken delta, yatağın içinde sürekli dönen vitadan dolayı uyanmış ona bakmıştı. Vita yine aynı kabusu gördüğü için terlemiş ve huzursuzdu. Delta, vitaya sıkıca sarılarak feromonlarını etrafına sardı. Vita, delta kolları ve feromonları sayesinde rahatlamıştı. 

Yinede uzun yıllardır gördüğü kabuslardan kurtulamamıştı. 

Şimdi ki zaman

Yatağımda uzanırken yorganıma sarıldım. Sarıldığım yorganla uykuya dalmaya çalışırken uyuyamadığım için telefonumdan ezbere bildiğim dizilerden birini açıp tekrar denedim. En sonunda uykuya daldım ama yine aynı kabusu gördüm. 

Ortaokulda, her şeyin başladığı o dönemden liseye kadar uzanan zaman diliminde yaşadıklarımı görüyordum sürekli. 

Vita olduğum için omegalardan daha güçlüydüm. Karşımda binlerce omega olsa bile hepsine diz çöktürebilirdim. Ha bir de omegalara göre daha dikkat çekici olan yüzüm ve kıvrımlı bedenim. 

Bedenimin kıvrımlı olması için veya yüzümün dikkat çekmesi için hiçbir zaman özel emek harcamadım ama sadece vita olduğum için öyle olduğuna inandılar. 

Ortaokuldayken birkaç kişiyle arkadaş olmuştum. Çok fazla arkadaşım olmadığı için onlarla arkadaş olmak çok hoşuma gitmişti. Okulun arkasının daha sakin olduğunu ve daha rahat sohbet edeceğimizi söyleyerek oraya götürdüklerinde itiraz etmedim. 

Ancak oraya gittiğimizde bana olan bakışları değişti. Hoşlandıkları alfaların kim olduğunu bile bilmiyordum, onları tanımıyordum bile ama o alfalar benden hoşlanıyormuş ve bunun da suçlusu olarak beni gördüler. Orada ilk kez zorbalığa uğradığımda sonrasında çok korkmuştum.

Babam eve geldiğim gibi önce beni hastaneye götürmüş sonrasında da okula polisle beraber gitmişti. Bana bunu yapan öğrenciler okullara gidemiyordu artık (bizde ki uzaktan eğitime geçiyorlar, disiplin cezası alarak gidebiliyorlar); okulun müdürü müdürlükten alınmış, o günün nöbetçi öğretmenleri ise ceza almıştı. 

O okula gitmek istemediğim için okulumu değiştirmiştim. Bu sefer bana yakışmayan saç kesimleri ve ekstra bol giysiler giymeye başlamıştım. Cilt bakımı ve makyaj zaten yapmıyordum. Yine de omegalardan iğrenç sözleri lisede bile duymaya devam ettim. Üniversitedeyse açıköğretime kayıt yaptırarak evden hiç çıkmadan tamamlamıştım. 

Sonrasındaysa artık yaşamak istemediğim bir noktaya gelmiştim. Psikolog desteği ile bu durumu yenmeye başladığımdaysa askere gelmiştim. Yani çok uzun yıllar vardı bu sürecin içerisinde. 

Kimseyle göz taması kurmadığımı ve feromon yaymadığımı biliyorum. Buna eminim ama tepenize binlerce kişi dikilip berbat şeyler yaptığınızı söylediğinde sizde zamanla inanmaya başlıyorsunuz. Hiç tanımadığım insanlar gelip bunu söylediğinde daha da gerçek gibi geliyor; beni tanımıyor ama bunu söylüyor. Dışarıdan böylemi görünüyor? Düşünmeden edemiyordum. 

Bunu yapan omegaların hepsi vita olmak istiyordu ve kıskançlıklarını bu şekilde gösteriyorlardı. Bunu biliyorum ama yinede kötü düşüncelerin beni ele geçirmesini engelleyemedim. Şimdiyse aynaya yeniden bakabiliyorken hayatıma birini almak istemiyorum.

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin