Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Sonunda şu günleride gördük şükür...
Bu hikayeyi yazmaya başlayalı 2 ayı geçti...
Zaman çok hızlı geçiyor.
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Yazar'dan
Delta vitasının frambuaz feromonlarını içine çekerken kucağında odalarına taşıdı. Kurdu içinde dört dönerken uluyor, tüm dünyaya vitasıyla mühürleceğini duyurmak istiyordu.
Yatağa uzandırdı kolları arasında ki eşini. Siyah geceliğinin içine parlayan beyaz teni dişlerini kaşındırırken pürüzsüz bacaklarında elini gezdirirken tüm bedenini süzüyordu. Vitaysa eşinin gözlerinin bedeninde gezmesinden memnun olsa da utanıyordu. Yanakları kızarırken kafasını çevirir yatağın yanında yerleştirilmeyi bekleyen aynaya baktı.
Deltası dizleri üstünde bedenini süzüyor, elini gezdiriyordu. Gözleri siyahken vitanın gözleri sarıydı. Ama vita artık dayanamayacağını hissetmeye başlamıştı. Deltasına döndüğünde delta hala ilk kez gecelikle gördüğü eşinin bedenini seyrediyordu.
Kollarını eşine doğru uzattığında delta hızlıca eşini kucağına alıp sırtını yatak başlığına verdi. Vita, uzun birlikteliklerinin artık mühüre dönmesi konusunda deltadan daha hızlı davranmak istediği için öne atılı; deltasının dudaklarını öperken kalçalarınıda harekete geçirdi.
Delta ise ellerini eşinin ince beline ve dolgun kalçalarına yerleştirirken inleyerek eşinin dudaklarına karşılık verdi. Islak sesleri, inlemeleri ve feromonları odayı doldururken geri çekilip birbirlerinin gözlerinde ki yansımaya baktılar.
Aşkları, sadakatleri, emekleri, dünyaları, hayalleri, amaçları, dilekleri... her şeylerinde vardı eşleri. Onlar birlikte olmak için yaratılmıştı.
Vita oldukça nazlıydı; ama sadece eşine karşı. Delta ise vitasının nazlanmasından çok hoşlanıyordu ama dünyanın en kıskanç kurduna sahipti; vitaysa kıskanılmaktan ve eşinin bu yüzden her yere peşinden gelmesinden çok hoşlanıyordu.
Dışarıdan bakıldığında birçok kişiyi rahatsız edebilecek; itici gibi görünen şeyler sadece birbirlerine özeldi ve bu onların kalbini hızlandırıyor, kurtlarını memnun ediyordu. Belki biraz abartıyorlardı ilişkilerinin başında ama artık orta yolu bulmuşlardı. İkisininde önemsediği tek bir şey vardı; eşim sadece bana ait... (gerçek hayatta ki gibi düşünmeyin lütfen bunlar kurt, hayvanlar yarı yarıya..)
"Mühürle beni deltam." Delta elinin altında ki dolgun kalçaları sıkarak kendine bastırdığında kucağında ki eşi inleyerek kafasını geriye yasladı;
"Önce sen beni mühürle güzelim, ben seni mühürlediğinde muhtemelen kollarım arasında uykuya dalacaksın." Vita kafasını olumluca sallarken kontrolü vitasına bıraktı.
Sarı haleleri parlarken deltasının boynuna yöneldi. Azıcık çıkan dişleri deltasının boynuna saplandığında delta eşinin saçlarını okşadı;
"Aferin bebeğim." Vita mühür tamalandığı için geri çekilen dişleri ile deltanın mührünün öpüp geri çekildi. Mührüne bakarken gülümseyerek eşinin beline sarıldı.
"Seni seviyorum delta."
"Bende seni seviyorum bebeğim. Hazır mısın?" Olumlu mırıltılar çıkarırken eşinin yüzüne baktı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Eyes✔️
FanficDelta Komutan Taehyung tekrar göreve döndüğünde Vita olduğunu gizlemeye çalışan Jungkook ile karşılaşır. "Diğerleri feromonlarını alamadı ama?" "Olabilir, belki de eşleri var! Sadece siz feromonu aldığız diye bu sizi benim eşim yapmaz!" Düz yazı x...