Bölüm 25- Pijama

492 46 4
                                    


Merhaba,

Yeni bir bölümle geldim. 

Bu hikaye nereye gidiyor hiç bilmiyorum...

Umarım seviyorsunuzdur.

Keyifli okumalar...

---

Delta çalışma odasında çalışırken bende salonda telefonumla oyun oynuyordum. 

Sabah beni uyandırdığında beraber kahvaltı yaptık ama sonrasında işlerini halletmesi gerektiği için çalışma odasına gitti. Bende duş alıp cildime ve bedenime bakım yapıp salonda koltuğa uzandım. 

Vitamın seçtiği pijama takımını giymiştim ama hala fazla abartılı geliyor...

Uzandığım için kalçam açıktaydı; üstüm de askılı ve croptu.. Koltukta yüz üstü uzanmış oyun oynarken aradan geçen saatlerde acıktığım için kalkıp mutfağa gittim. Yemek hazırlarken çalan telefonumla odağımı telefona verdim.

"Merhaba, xxx üniversitesinden arıyoruz. Jeon Jungkook'la görüşecektim." 

"A evet benim, buyrun." 

"Güvenlik için size yönlendirilen mailde "arama yanıtları için güvenlik konu" u söyler misiniz lütfen?" 

"Elbette bir saniye. 3788504." 

"Sizi bilgilendirme yapmak için aramıştık. Eğer ki doktoranızı bizim okulumuzda yapmak istiyorsanız 3 hafta içinde okula gelerek kaydınızı yapmanız gerekiyor." 

"Ah peki, teşekkür ederim. Gerekli belgeleri mail atabilir misiniz?" 

"Kayıtlı adresiniz güncel mi?"

"Evet, güncel." 

"Birkaç saat içinde mail gelmiş olur. İyi günler." 

"Teşekkürler, iyi günler." Telefonu kapattığımda tezgaha yaslandım. 

Napıcaktım şimdi? Daha askerliğim bitmemişken ülkeden çıkmama asla izin vermezler. Ama gitmezsemde bu fırsatı kaçırıcam. Düşüncelere dalmışken önümde sallanan elle aniden irkilerek elimde ki telefonu düşürdüm ama delta telefon düşmeden yakalamayı başardı.

"Güzel bebeğim sorun ne? Neden bu kadar daldın bebeğim?" Telefonumu tezgaha bırakıp ellerini yanağıma koydu.

"Okuldan aradılar." 

"Hmm?" 

"3 hafta içinde okula gidip kayıt yapmam gerekiyormuş ama askerliğim bitmeden ülkeden çıkamam." Gülümseyerek sarıldığında kollarımı beline doladım.

"O zaman artık ikimizinde askerden ayrılma vakti geldi." 

"Hah? Ne diyorsun Taehyung? Kaçak olarak yaşayamayız!" İşaret parmağımı yüzüne yaklaştırarak onu uyardığımda kafasını geriye atarak güldü. 

"Güzel yavrum ne kaçağı? Senin askerliğini bitirmen için gerekli oyları vericek herkesi ya tanıyorum ya da akrabam zaten ki senin eşin delta. Biliyorsun delta olarak kuralları esnetebilirim." 

"Kuralları çiğneme. İnsalar-" 

"İnsanları siktir etsene yavrum. Onlar delta ve vita değiller. Sadece biziz, ikimiziz. Sen sadece bana gerekli olan belgelerini söyle ve valizini hazırla. Gerisini deltan halledecek." 

"Acele etme hem nasıl halledeceksin ki?" 

"Sana saldırmaya çalıştıkları için şu an askeriyede değiliz, bu işlerimi kolaylaştırır. Ruh eşimin yanında olmam da gerekiyor. Bu da benim çıkmamı kolaylaştırır. Pasaportun var mı?" 

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin