Bölüm 42- İstiyorum

322 36 9
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Sonlara yaklaşıyoruz belkide geldik buna bölümün sonunda karar vericem kgsms

Umarım bu bölümü seversiniz,

Keyifli okumalar diliyorum...

---

Jungkook'tan

Bebeğimizi öğreneli 5 ay olmuştu. Karnım artık saklanamayacak derece büyüdüğü için kıyafet seçmekte zorlanıyorum. Bugün yine markete gitmek için dolabımın karşısında kıyafet arıyordum ama yüzlerce kıyafetin arasında en fazla on tanesine girebiliyordum.

"Hayatım!" Alt kattan gelen sesle ofladım çünkü delta uzun zamandır beni beklemesine rağmen bir türlü hazır olamamıştım. Kıyafetlerimin arasında yere oturup yanıma gelmesini bekledim. İçeri girdiğinde şaşkın bakışları ile gülerek yanıma çöküp yanağımı öptü;

"Ne oldu bebeğim? Kıyafet mi bulamadın?" Dudağımı büzerek kafamı olumluca salladığım kıkırdayarak saçlarımı öptü; "Ben seçiyim mi kıyafetlerini bebeğim?" 

"Hmm." Pijamalarımı çıkarıp belirginleşen göğüslerimi öptüğünde omzuna vurdum;

"Yah! Geri çekil! Çocuğumuzun rıskını yiyeceksin neredeyse." 

"İçeceksin de bari yavrum, hem çokta kötü fikir değil." Göğüslerime bakarak dudaklarını yaladığında omzuna vurdum yine;

"Çocuğum içicek sana yok." 

"O gelmeden biraz tadına bakayım ya." Göğsüme dudaklarını kapattığında istemsizce inledim. Geri çekilip dudaklarıma da minik bir öpücük bıraktı; "Hazırlanalım mı güzel vitam?" Kafamı olumluca salladığımda eşofmanımı giydirip kendi gömleklerinden birinide üzerime geçirdi. 

Kollarımı katlayıp bebeğimizi de öptükten sonra gömleğin düğmelerini ilikledi; çorabımıda giydiğimde üşümemem için omuzlarıma ceket geçirip kucağına aldı. 

"Şimdi gidip bir sürü güzel yemek alalım." 

"Üzüm istiyorum." 

"En güzelini alırız güzel vitam benim." Yanağıma sert bir öpücük bıraktığında omzuna yaslandım. 

Markette gittiğimizde elimle karnımı tutarak deltamın yanında minik adımlarla yürüyerek istediklerimi ona söylüyordum. Ondan bir şeyler istediğim gülümseyerek arabaya ekliyordu her seferinde. 

"Güzelim, bunları geçen sevmiştin; alalım mı?" Yüzümü buruşturarak olumsuzca kafamı salladığımda elindekileri bırakıp alışverişe devam etti. 

Mutfak ve eksiklerin alışverişi bittiğinde kozmetiklerin olduğu alana geldim. Delta her akşam karnıma ve bacaklarıma çatlakların olmaması krem ve yağ sürüyordu neyseki.. Karnım büyüdüğü için bir şeyler yapmakta zorlanıyordum. Delta olmasa asla bacaklarıma krem süremezdim..

Evde azalanlardan seçip sepete atarken yeni yağ kokularına da bakmaya başladım. Bir tanesi portakal gibi çok tatlıydı, deltaya uzattığımda o da benim gibi beğendiği için onuda almıştık. Son zamanlarda portakal kokusuna ayrı bir zaafım oluşmuştu. Her sabah portakal suyu içerken oda kokusunu bile portakal kokusuyla değiştirmiştim. Delta normalde kokulardan hoşlanmasa bile portakal kokusunu o da sevmeye başlamıştı. 

Alışveriş faslımız bittiğinde arabaya dönmüştük tekrar. 

"Delta~" Poşetleri yerleştirip sürücü koltuğuna oturduğu gibi seslenmemle yanağımı öpüp elini bacağıma koydu;

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin