Bölüm 21- Gülümseme

584 61 14
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Buraya birçok şey yazıp sildim. Ne olursa olsun gerçek hayatta ben suçlu oluyorum ama burada benim yazımı okurken çoğu kişide benim haklı olduğumu söylüyor. Gerçek hayatta ve bilgisayar ekranın karşılaştığım tepkilerin bu kadar farklı olması beni çok zorluyor. Nereye bakmam gerektiğini bilmiyorum. Değişmeye de istekli veya hazır değilim...

Her şeye rağmen yazmayı deniyorum. 

Okumayan birkaç kişi olarak umarım beğenirsiniz...

Keyifli okumalar dilerim...

---

Bayan Kim çocuk olayları fazla dile getirmediğinide katarsak başarılı şekilde bu aile toplantısını bitirmeyi başarmıştık. Yoonjun'u çokça öptükten sonra annemlerin arabasına binerek önden onların gitmesini bekledim.

Şimdiyse Taehyung'la beraber onun evine doğru gidiyorduk. Askeriye'ye yakın bir yerde olduğu için yarın erkenden askeriyeye giderek hazırlanıp eğitimlere öyle katılacaktık. 

"Ne kadar yolumuz kaldı Tae?" 

"Kırk dakika falan kaldı güzelim." Olumlu mırıltılar çıkarırken tekrar cama dönerek geçtiğimi yolları izlemeye başladım. Çimen feromonları yüzünden yorgun olmasam ve saat erken olmasına rağmen uykum geliyordu sürekli. 

Ortamın sessizliğini bozan şeyse Taehyung telefonu oldu.

"Efendim Haseok?" 

"Nerdesin sen gene?"

"Jungkook'un ailesiyle benim ailem tanışıyordu şimdi benim evime gidiyoruz." 

"Oha" 

"Niye şaşırdın ki bu kadar?" 

"Oğlum daha siz tanışalı ay olmadı. Bi yavaş." 

"Bana kalsa-" 

"Ama kalmıyor. Bak ben ne kadar trip yedim, yapma aynısını." 

"Aynı eğil ya hani? Hani sen 29 yaşındayken 21 yaşında okulunu bitirmemiş biriyle şans eseri karşılaşıp ruh çıkmıştın. Biz öyle miyiz sanki?" 

"Yani tamam yaş farkımız var ama ne yapayım aa sen çok gençsin ruh eşi olsak bile seni reddediyorum mu diyeyim?" 

"Saçma sapan konuşma oğlum." 

"Jungkook kaç yaşında?"

"27." 

"Heee desene baştan eşek. Onunda yaşı evlenmeye uygun. Ne zaman evleneceksiniz?" 

"Az önce yavaş diyordun amk. Bu değişim ne dönek?" Takıldığın yeri sikeyim Taehyung... Evlilik adına konuşmamıştık hiç. 

"Uff uğraşılmaz adamın tekisin. Askeriye gitmiyorsun diye program çok bozulmuş bazı omegalar kavga çıkarıp bir omegamın da odasına izinsiz girmişler. Hangi omeganın odası bilmiyorum ama hikayede giden olmadı daha." 

"Yoongi'yi ararım şimdi; kameralardan falan bulur. Halledicez bir şekilde." 

"Boşlama hadi bay." 

"Bay." Telefonu kapatırken rehbere girdi;

"Kedi kafayı bulur musun?" Uzattığı telefonu alıp rehberinde gezerek kedi kafa yazan kişinin sayfasını açıp geri uzattım. Elimden alıp aradı; hoparlöre aldı yine.

"Efendim Taehyung." 

"Omegaların orada kavga çıkmış." 

"Üfff başım şişti zaten! Bu arada bir omeganında odasını darma duman etmişler." 

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin