Bölüm 22- Market ve Delta

566 57 5
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Bugüne bu bölüm yetişmeyeceği için dün bölüm gelmedi...(günler geçti üzerinden güzelim)

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

---

Evine geldiğimizde ayakkabılarımı çıkarıp gördüğüm salonuna attım kendime direkt. Arkamdan kıkırdamasını umursamadan yüz üstü attım koltuğa kendimi. Bir kolum ve bir bacağım yerdeyken uzanmaya devam ettim.

"Güzelim geç odama, yatma koltukta." 

"Bırak beni." Yanıma gelip yanağımı öptü;

"Ben kıyafetleri makinaya atarken dinlen biraz. Sonra duş alıp yatarız bebeğim." 

"Hmm." Yastıklardan birini alıp kafamın altına koyup poşetlerle beraber gitti. 

Ben uykuya dalmak üzereyken gelip sırtımı ovmaya başladı;

"Dön güzelim, kucağıma alıyım seni." İtiraz etmeden sırtımın üzerine döndüğümde bir elini ensemden diğer elinide dizlerimin altından geçirerek bebekmişim gibi kucağına aldı. 

"O kadar yoruldun mu bebeğim?"

"Hmm." 

 Omzuna yaslı dururken gözlerim kapalıydı. Anlımı öperken bir odanın kapısını açtı. Yatak odasına girdiğimizde beni yatağa bırakıp dolabını açtı; bende oturup kıyafetleri çıkaran bedeni izledim. 

Yanına gittiğimde elinde ki tişörtü uzattı;

"Sana uygun şortum yok sanırım." 

"Gerek yok." Sesimden bile yorgun olduğum belliydi. Verdiği tişörtü yatağa atıp üzerimde ki kıyafetleri çıkarıp yatağa attım. Onun tişörtünü giydiğimde yeteri kadar uzundu zaten. 

Taehyung'da üzerinde tişörtü olmadan; sadece değiştirdiği şortuyla gelip yatağa attığım kıyafetleri alıp dolabın yanında ki kirli sepetine attı. 

Ben yorganı açıp içine girerken Taehyung toz olmasın diye üzerine attığı örtüyü topladı. Ben gözlerimi kapatarak yastığa sarıldım.

"Gel bebeğim." Kısık ince sesiyle konuştuğunda ona doğru dönüp boyun girintisine saklanırken beline sarıldım. O da aynı şekilde bana sarılırken saçlarımıda öpüyordu. 

"İyi uykular meleğim." Fısıldadığında sadece birkaç mırıltı çıkarıp çimen feromonlarını içime çektim. 

Gözüme değen güneşle beraber gözlerimi açtığımda yatakta yalnızdım. Esnerken gözümün odanın etrafında dolandı. Banyonun kapısı açıktı ama ışığı kapalıydı; odanın etrafımda başka bir değişim olmadığı için yataktan kalkıp soğuk zemine bastığımda huylandım istemsizce. 

Altıma şort geçirmeyi es geçerek koridordan salona geçtiğimde Taehyung dün gece yattığı gibiydi; dirseklerini dizlerine yaslamış elinde ki kağıtları dikkatle okuyordu. Sessiz adımlarla yanına gittiğimde gözlerini bir saniye bile kağıtlardan ayırmadı ama elini belime koyarak bacağına oturmamı sağladı. 

"Ne yapıyorsun Taehyung?" 

"Sabah telefon geldi, askeriyeden birkaç belge geldi. Onları incelemem gerekiyor." 

"Dün aldıklarımız nerede?" 

"Hangi aldığımız?" 

"Diş fırçamın olduğu kozmetik alışverişim." 

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin