Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Artık final zamanı geldi...
Çokkkk uzun bir hikaye oldu.
İlk kez bu kadar uzun yazdım. Umarım son bölümüne kadar gelmiş ve bolca oy/yorum atmışsınızdır..
Bir gün daha fazla okuyucuya hitap edeceğime inanıyorum..
Bitirme tarihinizide söyle alalım -------->
Keyifli okumalar dilerim...
---
Taehyung, bebeği ile oynayarak altını değiştirdikten sonra kahkahalar atan omegasının yanağına sulu öpücükler bıraktı.
"Uuuu tatlı bebeğim benim. Babaya gidelim mi? Açıktın mı?"
"Mama!"
"Hmm mama~ Gel bakalım babaya." Delta bebeğini kucağına alıp omzuna yaslarken onunla dans ederek yatak odasına doğru geçti. Kapıyı açtığında yatakta uyuyan eşini gördüğü için gülümseyerek dizleriyle yatağa çıkıp emekleyerek eşinin yanına geçti.
Bebeklerini yatağın ortasına yatırdığında minik bebekleri elleri ve ayaklarını hareket ettirerek vita babasına baktı. Vitaysa bebeğini sabah emzirdikten sonra yatağa uzanmış ve anında uyuya kalmıştı. Doğumdan sonra ne zaman bebeğini emzirse dakikalar geçmeden uyuya kalıyordu vita.
"Hayatım." Delta eşinin yanına kollarını yaslarken omuzunu ve yanaklarını öptü; "Yavrum uyan hadi." Vita mırıltılar çıkarırken dudaklarını büzdüğünde eşinden minik bir öpücük kazanmıştı. Minik oğulları ise babalarının böyle gördüğü için eliyle alkış yaparken gülücükler saçmıştı ortaya.
"Hmm Minji~" Vita yarım açtığı gözleriyle bebeğini kolları arasına çekip saçlarını öpüp tekrar gözlerini kapatırken delta eşinin güzelliğini izliyordu.
"Bebeklerim benim." Delta, hem eşinin hemde bebeğinin saçlarını öperek yanlarına uzandı; "Birileri yine açıktı sanırım."
"Hmm, emzirelim mi seni miniğim~?" Vita bebeğinin yanağına sulu öpücükler bırakırken sırtını yatak başlığına yaslayıp gömlek pijamasının iliklerini açmaya başladı. Minji, babasının bu yaptığı hareket sonucunda süt emeceğini bildiği için olduğu yerde hareketlenmişti iyice.
"Sakin ol bebeğim, babandan önce sen içeceksin." Bebeğine kıkırdayarak bakarken eşine dil çıkarmıştı. Çünkü delta eşinde en çok aşık olduğu göğüslerini emzirmesine rağmen bırakmıyordu; vitaysa eşinin kendisine olan aşkından dolayı durumdan oldukça memnundu.
Vita, Minji'yi kucağına aldığında küçük bebek hızlıca babasının sol göğsüne dudaklarını kapatıp gözlerini kapatmıştı. Vitaysa bebeğinin saçlarını öpüp gülümseyerek bakmıştı ona. Delta, eşinin beline kolunu sararken sağ omzuna kafasını yaslamış karnını doyuran bebeğini izlemişti.
"Çok tatlı bir bebek oldu."
"Hmm."
"Sana benzediği ideasını kazandığım için mutluyum."
"Bebeğimiz çok tatlı oldu ama bunu bahane edip göğsümü emmeye çalışma sakın. Sütüm az var şu an."
"Bebeğimiz doysun da önce, ben sonra emerim bolca." Eşinin göğsünü öperek konuştuğunda vita oyuncu tavrıyla beraber eşinin omzuna vurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Eyes✔️
FanficDelta Komutan Taehyung tekrar göreve döndüğünde Vita olduğunu gizlemeye çalışan Jungkook ile karşılaşır. "Diğerleri feromonlarını alamadı ama?" "Olabilir, belki de eşleri var! Sadece siz feromonu aldığız diye bu sizi benim eşim yapmaz!" Düz yazı x...