Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Umarım seversiniz,
Keyifli okumalar dilerim...
---
Jungkook'tan
Yorgunlukla arabaya attım kendimi. Deltada arkamdan kıkırdayarak bindiğinde ona döndüm.
"Gülme delta."
"Hayatım daha gitmemiz gereken 3 ev daha var." Kemerimi takıp koltuğu yatırdım. Gözlerimi kapatırken kollarımı göğsümde birleştirdim;
"Sen git, ben uyicam." Üzerime ceketini örttüğünde sarıldım cekete.
"Biraz dinlen bebeğim, bugün hepsine bakmamız gerekiyor. Yarın birini seçip alırız, ona göre de eşyada bakmalıyız."
"Ya ne acelemiz var! İşlerimizin başlamasına da var, hamile değilim ki çocuğa yetiştirmeye çalışıyorsun. Koşturma bizi." Uzanıp dudaklarıma güzel bir öpücük bıraktı.
"Gözlerini kapatıp dinlen vitam. Söylenerek enerjini harcama." Nefret dolu gözlerimle ona bakarken omzuna ve bacaklarına vurdum.
"Uyuz." Son evleride gezdikten sonra kaldığımız otele döndük. Kendimi yatağa yüz üstü attığımda kıkırdayarak üzerime çıktı.
"Yavrum." Ensemi öptüğünde huylanarak omuzlarımı kendime çektim; "Bebeğim haftaya kızgınlığa giricez; otelde kalmayalım." Üzerimden birazcık kalkarak bana yer verdiğinde ona doğru dönerek ellerimi omuzlarına koydum.
"O yüzden mi acele ediyorsun?" Kafasını olumlu anlamda sallarken dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı. 1.5 yıldır ilişkimiz olmasına rağmen hala öpüşmeden öteye geçmemiştik. Ellerimi ensesinde birleştirip saçlarıyla oynadım.
"Delta."
"Efendim yavrum."
"Bu sefer ki kızgınlığımızda mühürlenelim mi?" Sertçe yutkunarak bana barken kendime yaklaştırıp dudaklarını hafifçe öptüm.
"Emin misin bebeğim? Bunun geri dönüşü olmaz." Sessizce konuşurken gözleri dudaklarım ve gözlerim arasında mekik dokunuyordu; eller ise saçlarımın arasındaydı;
"Delta ilişkisi bizim ki kadar sürenlerin çocuğu var." Yüzünde bir gülümseme oluşurken kısaca öptü tekrar;
"Benim için önemli olan vitam." Boynuma sokulduğunda ağırlığını üzerime bıraktı. Ellerimi saçlarına sararken bende onun çimensi kokusunu içime çektim.
"Emin misin çileğim?"
"Eminim deltam." Dudaklarımızı birleştirdiğinde saçlarını çekiştirerek ona karşılık verdim. Dudaklarımı ısırıp emerken geri çekildiğinde nefes nefese baktım gözlerine.
"Kızgınlığımızda mühürlenirsek hamile kalabilirsin."
"Sonra ilaç alırım." Anlımı öptü hemen;
"İlaç sana zarar verir bebeğim. Kızgınlıktan sonra-"
"Daha fazla beklemek istemiyorum~" Yanağımı öptü bu sefer;
"O zaman en hızlı şekilde yeni evimize geçmemiz gerekiyor."
"Hmm, o zaman hangi evi alıcaz?"
"Gel bebeğim." Sırtını yatak başlığına verip oturduğunda bende kucağına çıkıp göğsüne yaslandım. Telefondan evlerin resimlerini açtı sırasıyla;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Eyes✔️
FanficDelta Komutan Taehyung tekrar göreve döndüğünde Vita olduğunu gizlemeye çalışan Jungkook ile karşılaşır. "Diğerleri feromonlarını alamadı ama?" "Olabilir, belki de eşleri var! Sadece siz feromonu aldığız diye bu sizi benim eşim yapmaz!" Düz yazı x...