Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Son günlerde nedendir bilinmez kendimi çok yorgun hissediyorum.
Umarım bu bölümü seversiniz.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Odamda, yatağımda yüz üst uyanmış ayaklarımı havada sallarken telefonumdan yeni çıkan şarkıları açmıştım.
"We never met, but she's all I see at night-" Telefonum çalmaya başladığında şarkın kesildiği için oflarken kimin arasına baktım.
Komutan Kim Arıyor...
Kapat/Aç
"Efendim."
"Bir şey mi oldu güzelim?"
"Şarkımı böldün!"
-
Görmeyeceğini bilsemde mızmızca söylendikten sonra dudağımı büzdüm. Kıkırdadığında daha fazla büktüm dudaklarımı istemsizce.
-
"Birkaç ay sonra kimi istersen onun konserine gideriz. Yemek yedin mi? Dışarı çıkmam gerekiyor, istersen beraber gidelim."
"Hmm, kahvaltı yapmıştım."
"Güzelim saat 2? Ahhh, ne yapıcam ben seninle böyle. Hazırlan hadi, çıkalım."
"İyi de eğitimim ne olucak? Askerde miyim normalde evde miyim belli değil? Hem ne kıkırdıyorsun sen öyle!"
"Hayatım bugün omegaların izin günü ya hani? Ne eğitimi? Sabah içdimanın olmamasından da mı şüphelenmedin?"
"Yaaa gülme! Ne bilim ben!? Askerlik mi yaptım daha önce."
"Ama çok tatlısın güzelim, gülmeden duramıyorum ne yapım? Daha hazırlan birkaç dakikaya odana gelirim."
"Tamam, görüşürüz."
"Geldiğimde de mızmız halini görebilirim umarım bebeğim; dudaklarını büzdüğünde çok tatlı olursun eminim."
"Çok konuşuyorsun."
-
Mımızlanmamla beraber sesi daha fazla neşelenmişti.
-
"Hadi bebeğim kalkta hazırlan."
"Tamam."
Arama Sonlandırıldı...
Telefonu kapatmamla tekrar almaya başlayan müziğin ritmine uyarak kıyafetlerime bakındım.
"Who is my heart waiting for? I'll take her places they ain't found yet!" Deri ceketimi alıp yatağa attım. Beyaz dar tişörtümü; altıma da siyah dar kotumu giydim. Dudağıma takma piercingimi de taktığımda tamamen hazırdım neredeyse. Kapı çaldığında aynanın önünden ayrılıp kapıyı açtım.
"Daha hazırlanmam bitmedi." Gözlerimi kısarak karşımda ki deltaya baktığımda kıkırdayarak içeri girdi.
"Acelemiz yok bebeğim." Flörtözce konuşup göz kırptığında hızlıca banyoda ki aynamın önüne geri geçtim.
Ayakkabılarını çıkarıp yatağa otururken ellerini arkaya attı. Gözleri arsızca bedenimi süzerken bu hoşuma gidiyordu. Sonuçta eşim bana bakıyordu? Saçlarımı da düzelttikten sonra karşısına geçtiğimde ellerini belime koyarak kendine çekti bedenimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Eyes✔️
FanfictionDelta Komutan Taehyung tekrar göreve döndüğünde Vita olduğunu gizlemeye çalışan Jungkook ile karşılaşır. "Diğerleri feromonlarını alamadı ama?" "Olabilir, belki de eşleri var! Sadece siz feromonu aldığız diye bu sizi benim eşim yapmaz!" Düz yazı x...