Bölüm 2- Sır Ortağı

1.7K 129 59
                                    


Merhaba,

Yeni Bölümle geldim.

İlk kez askeri kurgu yazıyorum ve gerginim imdat.

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

---

Yatağım da uzanmış boş boş tavanı izlerken kapım tıklandığında yataktan kalktım. Ayaklarımı sürterek kapıyı araladığımda Jimin'in gülen yüzün gördüğüm için gülümseyerek kapıyı tamamen açtım.

"Gel içeri Jimin ama ayakkabını çıkarmayı unutma lütfen." Nazikçe gülümseyerek kendi ayakkabımı gösterdiğimde çıkarıp sarıldı. Bende sarılışına karşılık verdim; kapımı kapattıp yatağımın üzerine oturdum karşılıklı olarak.

"Nasılsın Kookie~" Tanrım! Çok sevimli bu çocuk! Eşini kıskanmadım diyemem...

"İyiyim Jiminshi. Sen nasılsın?" 

"Bende iyiyim. Aslında Yoongi'mle daha uzun kalıcaktım ama yeni gelen alfalar kavga çıkarınca onların yanın gitmesi gerekti." 

"Komutan Min alfalara mı bakıyor?" Kafasını olumlu anlamda salladı.

"Evet, alfalarla ilgileniyor bu sefer. Her devrede değişiklik yapılıyor. O buraya gelince benim için birkaç kişiyle görüşerek benide buraya aldırdı. Hem komutanımda tanığı biri olduğu için aklı daha rahat oluyor." Boynuna baktığımın hemen fark edip kıkırdadı ve boynunu açtı.

"Mühürlüyüz. Devlet sağ olsun biz omegalara iyi bakıyor." Saçını savurur gibi yaptığında kıkırdadım hareketine karşı.

"Bu arada babamla konuştum; sanırım ikimizin babası arkadaş." Kafasını olumlu anlamda salladı.

"Evet, babalarımız arkadaş; annenle de tanıştım ama senle hiç karşılaşmadık. Vita-" Ağızını elimle kapatıp gözlerimi açtım. Umarım birisi duymamıştır.

"B-bu bu sır. Sakın söyleme kimseye. Söyledin mi birine? Söylemedim de." Gözlerim dolarken telaşla omuzlarımı tuttu, kafasını olumsuz olarak salladı.

"Cinsiyetin hakkında kimseye bir şey söylemedim. Yoongi'ye sadece babalarımızın arkadaş olduğunu ve annenle tanıştığımı söyledim." Rahatlamış bir nefes verirken burnumu çektim. Sanırım stresten dolayı kızgınlığıma erken giricem...

"Lütfen kimseye söyleme Jimin." Ona yalvarır gibi baktığımdan kendine çekip sıkıca sarıldı.

"Endişelenme Kookie. Ben söylemem ama burada illa ki seni tanıyan çıkar. Hem neden saklamaya çalışıyorsun ki? Bu çok güzel ve özel bir şey. Saklamazsan deltanıda bulur-"

"İstemiyorum, istemiyorum Jimin. Kimseyi istemiyorum. Yaklaşmasınlar istemiyorum." Sarılmaya sessizce devam ederken bir süre öyle kaldık. 

Burnumu çekip geri çekildim ve hızlıca göz yaşlarımı silip gülümsedim.

"Boş ver hadi başka şeylerden konuşalım." Gülümseyerek konuyu değiştirdiğinde birkaç saat konuştuk beraber. Sonrasında acıktığımızı fark ederek ayağa kalktığımızda akşam yemeğini çoktan kaçırdığımızı fark ettim.

"Kantinde bir şeyler vardır illa ki?" 

"Sen bana bırak tavşanım. Ben yemeklerimizi alıp gelirim hemen." Göz kırpıp odadan çıktığında bende kantine indim. Odama bırakmak için içeceklerden fazladan alırken atıştırmalıkta aldım. Para çalınma olaylarının olmaması için askeriyenin bir bölümünde kantinde harcamak için hesap açtırılıyordu. Dışarıdan orada ki miktar attırılada biliyor; askerliğimiz bittiğinde de orada hala para varsa onuda geri veriyorlar. 

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin