Bölüm 23- Tatlı

542 52 9
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

---

Birkaç gündür deltanın evinde kalıyoruz ama ilk gün markete gitmemiz dışında hiç dışarı çıkmadık. Ne zaman dışarı çıkalım desem konuyu bir şekilde değiştiriyor sürekli. 

Anne ve babamla da konuşarak onlara askeriye ile ilgili durumu anlatmıştım ama Taehyung'la beraber olduğum için sorun olmadığını söylemişlerdi. Ona nasıl bu kadar hızlı güvendiler bilmiyorum ama güveniyorlar bir şekilde...

Son günlerde olduğu gibi yine yatakta tek başıma uyanmıştım. Bu durum artık canımı çok sıkıyor olsada her kalktığımda Taehyung'u çalışırken gördüğüm için kızamıyorumda; çokta geç kalkmıyorum, 9-10 arasında uyanıyorum. 

Yataktan kalkıp banyoya girip dişlerimi fırçaladım ama daha fazlasını yapmak içimden gelmedi. Geri yatağa uzanıp telefondan sosyal medyada gezmeye başladım. İçeriden güzel yemek kokuları gelse bile yinede yataktan çıkmak gibi bir eylemde bulunmadım. En sonunda odanın kapısıda açıldı zaten.

"Bebeğim kalk hadi, 12 oldu neredeyse." Telefonun ekranını kapatarak ona baktığımda yatağa oturup yanağımı öptü;

"Canın neden sıkkın güzel bebeğim?" 

"İyiyim." Kafasını omzuna doğru eğerken inanmazca baktı. Omuzlarımdan tutarak yataktan kalmamı sağladıktan sonra göğsüne yaslanmamı sağladı. 

"Çok kötü yalancısın yavrum. Şimdi deltana gerçekleri söyle." 

"Neden her sabah bu kadar erken kalkıyorsun ki?" Dudağımı büzerken karnımda ki ellerinin parmaklarıyla oynamayada başladım. Boynum dudaklarını bastırdığında daha fazla alan tanıdım ona;

"Güzel bebeğim, ben hala askerim ve yapmam gereken işler var. Askeriyede olmasam bile askeriye kuralları devam ediyor." 

"Biliyorum." Dudaklarım istemsizce daha fazla büzülürken bir elini çeneme koyup kafamı ona doğru çevirmemi sağladı; dudaklarıma ıslak bir öpücük bıraktığında gözlerim istemsizce kapandı. Dudaklarının sıcaklığı kaybolduğunda gözlerimi açtım yavaşça;

"Üzüldüğünü göremeyecek kadar kör veya ilgisiz değilim bebeğim. Biraz daha sabret güzel bebeğim. Yarısını tamamladık bile; bittiğinde tüm hayatlarımızı tamamen birleştirebileceğiz." Kafamı olumluca sallarken yan dönerek boynuna sokuldum. Belime sarılırken boynuma burnunu sürterek kokumu içine çekti.

"Acıkmadığın mı bebeğim? Yeriz diye bir şeyler hazırladım." 

"Acıktım." Gülümserken anlımı öpüp kucağına aldı.

"Yiyelim o zaman bebeğim." Mutfağa geldiğimizde beni ada tezgahın üzerine bırakıp hazırladığı her şeyin servisini yaptı. Oturduğum yerden kalkıp sandalyeye oturucakken beni durdurup kendisi oturdu ve benide kucağına çekti. 

İtiraz etmek istesemde vitam buna izin vermedi. Yemeklerimiz bittiğinde kalkmaya üşendiğim için göğsüne yaslanıp ayaklarımı yanımızda ki sandalyeye uzattım.  Önümdeki bilgisayarda işini yaparken gözlerimi kapatarak çimen feromonlarını içime çektim.

Kim Taehyung'dan (ilk kez)

Birkaç gündür askeriye ve şirket işleri ile uğraşmam gerektiği için Jungkook'un görmemesi gerekiyordu. Babası ve annesi ile birkaç kez konuştuğumda Jungkook'un eskiden İtalya'da eğitim almak istediği ama daha sonra yaşadığı olaylardan dolayı bundan vazgeçtiğini öğrenmiştim. 

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin