Bölüm 16- Kaynananın Torun Sevdası

673 68 24
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Bugün kitappad e aktarıyım dedim o kadar kötü ki kalamadım orada.

Burada malum artık hiç okunamadığım için ister istemez bende okunmak istiyorum elbette ki ancak uygulama cidden çok kötü...

Halimiz ne olucak hiç bilmiyorum. Umarım daha iyiye gitmemizin bir yolu olur..

Ben bir dergide yazı yazmıştım burada da paylaşmıştım bazılarınız görmüştür belki. O dergide birkaç yerle röportaja gitmiştim. İçlerinden birinde de staj yapmayı çok istiyordum ama zorunlu stajımı yaptığım için alınmadım. Bir arkadaşımı gönderdim ama kız bir anda benle konuşmayı kesti. Bugün hikaye atmış; orada işe başlamış.. Ben hala staj yeri arıyorum. O kadar emek verdim onlarca insanla konuştum elimde bir halt yok ama o kız hiçbir şey yapmadan çok güzel bir şirkette işe girdi. Eğer ki konuşuyor olsaydık sorun yok; arkadaşıma yardım ettim derdim ama orada stajı garantilenince bileşimimiz bitti.

Neyse kendimi daha fazla kötü hissetmeden kafamı dağıtmaya çalışıcam...

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

---

Yol boyunca gördüğümüz farklı yerlerde durarak güzel manzaraların tadını çıkarmıştık. Annem ve babamda kardeşimin okulundan dolayı hafta sonu yani 2 gün sonra geleceklerdi. Sokağı döndüğümüzde kemere geçerek durdu.

"Güzelim." 

"Hmm." İç çekerek devam etti.

"Annem iyi biridir ama torun konusunda çok takıntılı. Gelip gidip sana her salise çocukla ilgili bir şeyler söylecektir." 

"Sen bu konuda ne düşünüyorsun?" 

"Çocuğumun olmasını elbette ki isterim ancak onu karnında sen taşıyacaksın. Hem ruhsal olarakta hemde fiziksel olarak zor bir süreç; her saniyende elbette ki yanında olucam ve bazen yaşacağımız tartışmalarda ikimizinde suçu olmayacağını sadece o an kendi normalinden daha hassas olacağını biliyorum. Her zaman sana ve çocuğumuza karşı dikkatli olurum ancak ne yaparsam yapayım en büyük zorluğu sen çekeceksin. Ağrı çekerken sana masaj yapabilirim ve ağrını azaltabilir ama ağrı çekeceğin gerçeğini değiştirmez. Sonrasında emzirme döneminde olucak. O ikimizin çocuğu olucak ama seni benden daha çok kısıtlayacağıda bir gerçek. Özellikle yeni doğduğunda beni tanımıyor olucak; uyumak ve diğer ihtiyaçları için her zaman sana ihtiyacı olucak." Elimi tutarak konuşmasını tamamladığında diğer elimide üzerine koydum. 

"Ben çocuk konusunu daha önce düşünmedim." Gülümseyerek tuttuğu elimi dudaklarına getirerek öpücük bıraktı.

"Sorun değil, düşünmek zorunda da değilsin. Önümüzde hala uzun bir hayat var." Gülümsemesine karşı bende gülümsediğimde uzanarak yanağımı öptü.

"1-2 dakikalık bir yolumuz var." Olumlu mırıltılar çıkardığımda arabayı tekrar çalıştırarak söylediği gibi dakikalar içerisinde bir evin bahçesine girerek park etti. 

Arabadan indiğimizde koşar adım yanıma gelip elimi tuttu. Evin önüne geldiğimizde benden daha gergin durduğu için istemsizce güldüm haline. 

Kapıyı çalışan olduğu belli olan birisi açtığında önce bana baktı; yanımda ki Taehyung'u gördüğündeyse saygıyla eğilerek kapıyı sonuna kadar açtı.

Taehyung içeri doğru adımladığında adımlarını takip ettim. Çalışana döndü hemen;

"Eşime karşı saygılı olmayı unutma." Uyarıcı sesiyle konuştuğunda çalışan başta şaşırsada hemen tekrar eğidi başını;

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin