Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Bölümleri yazmam o kadar uzun sürüyor ki baştaki notla sonra da ki çok farklı oluyor dgldg. Yapıcak bir şey yok uzun sürüyor.
Bu hikaye 1k okunma olana kadar yazmaya devam edicem. Şu an üç yüz küsürde; bir bölüm ortalama 4 okunuyor 175 bölüm yazıcam demek oluyor bu da mgddtht.
175 bölüm yazıcam sanırım tşk.
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Odasına girdiğimizde sıkıca sarılarak burdunu boynumda gezdirdi.
"Bileğin acıyor mu?" Fısıltı gibi çıkan sesiyle konuştuğunda bir elim boynuna diğer elimde saçlarına çıktı;
"Şu an acımıyor."
"Şortlaydım; tişört giydiğim için birkaç saniye daha geç geldim. Ama korkma, bir daha o piçi görmeyeceksin."
"Hmm." Aklıma takılan şeyi kendim kurmadan ona sordum direk; "Üzerimde feromonlarının olduğunu söyledin, beni işaretledin mi?" Olumsuz mırıltılar çıkardı;
"İşaretlemedim ama burada uyuduğunda fazladan feromon yaydım. Hala benim gibi kokuyorsun. Ama kabul edersen işaretlemek isterim."
"Daha erken." Fısıltıdan bile kısık çıkmıştı sesim.
"Mmm, nasıl istersen." Beni zorlamadığı için yüzümde gülümseme oluşurken saçlarını okşamaya devam ettim.
Geri çekilip nazikçe belimden yatağa yönlendirdi. Yatak başılığına sırtımı verdiğimde bacaklarıma yatıp belime sarıldı. Saçlarını okşarken; diğer elimide sırtının üzerinede bıraktım. Rahatlaması için feromonlarımı yayarken gözlerimin önüne bir anda kurdum geldi. Aynı zamandada siyah benimden oldukça büyük bir kurt daha geldi.
Kurdum onun gelişiyle herkese duyurmak için ulurken diğer kurtta da ona eşlik etti. Ulumalarının ardından büyük kurt tamamen dibime geldi ve ön patilerinden birini geriye doğru kaldırarak kafasını eğdi; önümde diz çöküyor gibi görünüyordu.
Bu hareketiyle sevinçle uluyan kurdum büyük kurtun kafasına yasladı kendi kafasını. Büyük kurt kafasını kaldırdığında kurdum boynunda yönelip kafasını yaslandı.
Görüntüler gözümden kaybolduğunda gözlerim tekrar odayı görmeye başladı. Benim gibi nefes nefese kalan Taehyung'a baktığımda o da bana bakıyordu. Nefeslerimiz biraz düzeldiğinde kalkıp buz dolabından iki şişe su aldı.
Birini açıp bana uzattığında itiraz etmeden aldım elinden; diğerini de açıp kendi kafasına dikip tek seferde bitirdi. Benim elimde ki şişeyi de ona uzattığımda kapağını kapatıp komide bıraktı.
Yatak başılığına sırtını yaslayıp beni göğsüne çektiğinde itiraf etmeden kollarımıda beline sararak uzandım.
"Kurdumun yaptığı hareketlerin anlamlarını biliyor musun?" Olumsuz mırıltılar çıkardığımda saçlarını öptü.
"Ulumaları; herkese eşlerini bulduklarını göstermek içindi. Kurdumun önünde eğilmesi; sana her konuda boyun eğeceğimin göstergesiydi."
"Benim kurdumun senin boynuna saklanmasıysa sana güvendiği içindi." Gözlerine bakarak söylediğimde gözlerinde ki parlaklık artmıştı. Saçlarımı kulağımın arkasına tıkıp ellerini yanaklarıma koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Eyes✔️
FanfictionDelta Komutan Taehyung tekrar göreve döndüğünde Vita olduğunu gizlemeye çalışan Jungkook ile karşılaşır. "Diğerleri feromonlarını alamadı ama?" "Olabilir, belki de eşleri var! Sadece siz feromonu aldığız diye bu sizi benim eşim yapmaz!" Düz yazı x...