Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Kendimi mental olarak garip şekilde iyi hissetmiyorum. Nasıl hissettiğimide tam olarak bilmiyorum..
Fazla düşünmek yerine saçmada olsa yazmaya çalışıcam.
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Taehyung'un getirdiği kıyafetleri giyerken eşofmanın iplerini ne kadar sıksamda inatla belimden düşüyordu. En sonunda pes ederek altıma iç çamaşırı giydim sadece; üstüme onun tişörtünü giyerken gözüm dolaba takıldı. Burada kalmadığını söylesede belki bir şeyler bularak dolaba yöneldim. Su sesi kesilmemişti hala.
Dolabı açıp içini karıştırırken hiç birinde feromonun olmamasına sinirle içine tıktım kıyafetleri. Su sesi kesildiğinde yatağa gidip yorganın içine girdim. Bacaklarımı saklamam gerekiyor...
Belinde ki havlusuyla çıktığında önce gözleri beni buldu. Sonrada yerde bıraktığım eşofmanı gördü ve kaşları çatıldı.
"Güzelim neden giymedin?"
"Çok büyük." Gülerek dizini yatağa koyup saçından akan damlaların yüzümü ıslatmasına neden oldu. Yanağıma sulu bir öpücük bırakırken yüzüme ve üstüme damlayan sulardan dolayı huylanarak ondan kaçmaya çalışıyordum.
"Kaçak." Yorganı çekip gıdıklamaya başladığında gülmelerim arasında ellerini tutmaya çalışıyordum ama nefessiz kaldığım içn çok zordu.
"Ya! Y-yapma dur." Nefes nefese gülmelerim arasında konuştuğumda en sonunda durarak yanağımı ve boynumu öptü.
"Kıp kırmızı oldun çileğim."
"N-neden aca-ba?" Nefes nefese zar zor konuşmuştum. O da gülerek yanağıma sulu bir öpücük bıraktı. Yataktan çıkıp dolabını açarak altına iç çamaşırı geçirip havlusunu çıkarıp attı.
Başka bir şey giymeden yanıma gelip uzandı. İkimizinde üzeri yorgan örtülü değildi. Şu an nefes almaya çalıştığımda için açıkta olan bacaklarımda umurumda değildi; tepinirken yukarı sıyrılan tişörtümde...
Uzanıp şakağımı öptü; tişörtümün eteklerinden üzerimi kapattıktan sonra yorganı karnıma kadar çekti. Kendi üzerini örmemişti.
"Sen de ört üstünü." Yeni yeni düzelen nefesimle konuştuğumda gülümseyerek kafasını olumluca salladı ve karnına kadar yorganı çekip beni göğsüne çekti. Ellerimi karnın ve göğsünün üzerine bırakırken çimen feromonlarını da içime çekiliyordum.
Uyumasakta bir süre dinlendikten sonra telefonlarımızla oynayarak vakit geçirdik. Saat dörde doğru gelirken omuzlarını yatak başlığına yaslayıp beni kucağına çekti. Sadece iç çamaşırlarımız olduğu için altımda ki bedeni çok rahat hissedebiliyordum; bu da yanaklarımın kızarmasına neden oluyordu.
"Senin konuşmak istediğim bir şey var."
"Hmm, konuşalım." Ellerini belime koyarken biraz daha dikleşti; göğsüne uzanmamı sağlayıp anlımı öptü.
"Askerliğinin bitmesine çok uzun bir zaman var gibi gelebilir ama kısa bir süre var. Ondan sonrasında yapmak istediklerine ilgili hiç plan yaptın mı?" Olumsuz mırıltılar çıkardım;
"Daha söylediğim gibi; önceden çok bir şey yapmadım. Üniversitede pr okuduktan sonra yüksek lisansımı reklamcılık üzerine yaptım." Kafasını olumluca sallarken saçlarımı öptü tekrardan. Ondan kaçmamdan korkuyor gibi bir hali vardı genel olarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Eyes✔️
FanficDelta Komutan Taehyung tekrar göreve döndüğünde Vita olduğunu gizlemeye çalışan Jungkook ile karşılaşır. "Diğerleri feromonlarını alamadı ama?" "Olabilir, belki de eşleri var! Sadece siz feromonu aldığız diye bu sizi benim eşim yapmaz!" Düz yazı x...