Bölüm 31- Yeni Ev

397 38 0
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Az önce kedi sevdiğim için her yerim kabardı ve kaşınıyor...

Kafamı dağıtmam lazım bu yüzden..

Umarım beğenirsiniz,

Keyifli okumalar dilerim...

---

Kim Taehyung'dan

Evimizin son eksikleri gelmişti. Artık bakıldığında sıcak yuva hissini alabiliyorduk; koltuklarımız, örtülerimiz, perdelerimiz, halılarımız... Ama benim için en önemlisi olan yatağımız.. Bu boyutta ki kaliteli bir yatağı bulabilmek için çok uğraşmıştık ama en sonunda bulmayı da başardık.

Jungkook neden bir yatağa bu kadar taktığımı asla anlamasa bile itiraz etmeden peşimden gelmişti. Sebebi ise benim için gayet netti; Jungkook'la 1.5 yıllık bir ilişkimiz vardı ve ülkeye dönmeden önce evlenmeye karar vermiştik, buraya geldiğimizde, otelde de mühürlenmek istediğini söylediği için yatakta uzun saatlerimiz geçecekti..

Ona elbette ki evlenme teklifi edicektim ama konu bir şekilde oraya gelmişti ve aramızda konuşup kararlaştırmış; güzel yüzükler almıştık. Mühür konusunu ise sadece ilişkimizin ilk ayı konuşmuştuk; ona, o hazır olana kadar bu konuyu asla açmayacağıma dair söz vermiştim. İlişki konusunda da eğer ki başlarsak onu mühürlemeden asla durmayacağımı bildiğim için bir şekilde kaçmıştım ondan. 

Kızgınlığa girmemize muhtemelen 2-3 gün vardı. Sabahta ben uyurken hazırlanmış öpüp işim var diyip evden kaçmıştı. Konuma baktığımda da saatlerdir avmin içinde gezip durduğu için en sonunda dayanamayıp aradım onu;

"Deltam?" 

"Bebeğim saatlerdir dışardasın, napıyorsun bu kadar? Gel eve ama artık özeldim seni." Kıkırdadı sevimli sesiyle;

"Hala almam gereken eksikler var deltam. Senin için almam gerekenler var." 

"Bende gelsem yanına? Hem yemek yedin mi? Sabahın köründe çıktın evden, o saatte açık avm bile yoktur." 

"Delta akşam görüceksin şimdi değil." 

"Sorumu es geçiyorsun bebeğim. Yemek yedin mi?" Cevap vermediğinde yanıtımı almış oldum; "Yavrum kaç saattir aç geziyorsun sen öyle? Git bir yemek ye ondan sonra ne alacaksan alırsın." 

"Bir saatte evde olurum, beraber yeriz. Bu arada arabada bende." 

"İyi yapmışsın bebeğim, ne yemek istersin?" 

"Gelince beraber-" 

"Bebeğim geldiğinde duş almana bile izin vermicem. Direkt yemek yiyeceksin." 

"Bu sesini seviyorum ama bir o kadarda gıcık oluyorum, hayır dememi engelliyorsun uyuz." Bu sefer kıkırdayan taraf ben oldum; 

"Bende senin kokundan aynı şekilde etkileniyorum bebeğim. Mümkün olan en kısa sürede evde ol." 

"Bizim evimize en yakın olan büyük market nerde?" 

"Hmm, sanırım 10-15 dakika uzaklıkta ki x marketi en büyük olanı." 

"O zaman sana yazdığımda taksiye binip oraya gel, kızgınlığa giricez ama evde hiçbir şey yok." 

"Atıştırmalıklardan alırız sadece güzelim. İkimizde kızgınlıkta hiçbir şey yapamıyoruz, dışarıdan söylüyoruz sadece." 

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin