Bölüm 26- Çıkış Yolu

485 42 2
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Bu aralar yazmayı çok beceremiyorum ama yine de deniyorum🥺

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

---

İtalya'ya gidip okul kaydımı yapmıştım ancak askerliğimiz son bulmadı. 2 hafta daha eğitim alarak sonrasında sıva girmemiz gerekiyor ve ben o sınavı geçemezsem doktora hakkımı da kaybetmiş olucam. 

Bu yüzden eğitimlerime her zamankinden daha fazla odaklanmaya çalışıyorum. Askeriyeyede Tae'nin odasında kaldığım için silahları nasıl temizleyip birleştireceğimi sıkılmadan her akşam tekrar tekrar anlatıyor bana.

"Sakin ol bebeğim. Sınavı geçeceksin." Endişeli bakışlarım onu bulduğunda yanaklarımı sıktı; "Daha hızlı biteceğini düşünmüştüm ama yinede bitireceğiz. Endişelenme." Dudaklarımı büzerken boynuna sarıldım. Belime kollarını sararak dizine oturmamı sağladı. 

"Sen napıcaksın delta?" 

"Senin yanında olucam tabi ki de bebeğim. Orada ki ofis şu an çok dağınık ama toparlandığında işleri büyütmüş olucaz." 

"Burada ki işini bırakıyorsun benim yüzümde-" 

"Sakın tamamlama o cümleyi. Daha öncede konuştuk bunu; sen benim eşimsin ve benim senin için bir şeyler yapmam çok normal bebeğim." 

"Ama ben senin için hiçbir şey yapamıyorum." Boynundan ayrılıp kucağıma getirdiğim ellerime baktığımda belimde ki ellerimden birini çeneme koyarak kafamı kaldırdı; dudaklarıma sertçe öptüğünde dudaklarının arasına minik bir inleme bıraktım. 

"Gözlerime bak yavrum." Dediğini yaparak gözlerine baktığımda çenemde ki elini yanağıma koyup baş parmağı ile okşadı; "Ben seninle hayatı buldum, nefesim oldun sen benim. Bu hayatı yaşamak için bir sebep verdin. Günlerimi boş boş geçiren biriydim ben; eğer ki delta olmasaydım hiçbir yerde olamazdım bile. Benim için düşündüğünden daha önemlisin." Dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde ellerimi omzuna koyarak karşılık verdim ona. 

Nefesim tükendiğinde geri çekildim, gözlerinde baktığımda parıltısında kendimi gördüğüm için gülümseyerek sarıldım ona. 

"Seni seviyorum delta." 

"Bende seni seviyorum güzel vitam." 

"Hmm, yani güzel olmasam sevmeyeceksin?"

"Kalbin güzel olduğu sürece güzelsin bebeğim." Anlımı öptüğünde gülümseyerek göğsüne yaslandım. 

"Uyuyalım mı güzelim? Yarın yoğun olucak." 

"Duş almak istiyorum önce, sen yat delta." Kafasını olumluca sallarken dudaklarımın üzerine minik bir öpücük bıraktı.

"Seninle uyumak istiyorum, duşunu alıp gel güzelim." Olumlu mırıltılar çıkardıktan sonra kucağından kalkıp havlumu ve temiz pijamalarımı alıp banyoya girdim. 

Eğitimden sonra kısa bir duş almıştım ama kendimi temiz hissedemediğim için tekrar girdim. Sıcak su bedenimde akarken uzun sürmeyeceğini bildiğim için bedenimi ve saçlarımı hızlıca yıkadım. 

"Tae duş alıcak mısın?" Duyması için bir yüksek sesle söylemiştim;

"Aldım zaten güzelim, suyu kullanabilirsin." Sesini duyduğumda niyetimi anlayarak cevap verdiği için kapıya gülümseyerek baktım. 

Black Eyes✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin