21

397 23 1
                                    





(Fazlasıyla +18 sahneler olacaktır)

Sabah uyandığımda yanımda yatan kardeşimle sessiz bir kahkaha daha attım.
Dün gece adil kapımı çalıp, baray henüz südyenimi dahi indiremeden benimle uyumak istediğini söylemişti.
Tabi bende ağlayacak kıvamda duran barayı alel acele giydirerek balkondan göndermiştim, keyifli günün sabahında ilk hedefim iş aramaktı.

"Adil kalk, okul vakti kahvaltıda hazırdır geç kalmak yok"

Sesimi orta tonlarda tutmaya çalışırken, banyoya geçip adilin söylenmeleriyle birlikte elimi yüzümü yıkayıp sade bir makyaj yaptım.

"Abla aşk acısı çeken insanlara yemek ve bolca huzur verilmeli.."

Düşük omuzlarla önümden geçtiğinde, kafasına atlayarak yanağının birini ısırdım.

"Karnını doyur, kız arkadaşınla sakince birdaha konuş üçüncüde devreye ben giriyorum anlaştıkmı?"

Elimi yumruk yaparak uzattığımda, sertçe vurmuştu gücünün bile arttığını yeni anlayabiliyordum.

"Senin büyüdüğünü kabullenmemin zamanı geldi."

Elimin tersini ovalarken uzanıp küçük bi öpücük bırakırken tşörtünü çıkardı.

"Şu kaslara baksana, manitaya geçen bir pazı gösterdim-"

Cümlesi yarıda kesilirken artist halleri yerini büyük bir hüzüne bıraktı.

"Tabi ayrılmadan önce.."

Onun bu şapşal aşık hallerine gülümsemek istiyordum ama, adil ne yazık ki koç burcuydu hayatı çok ciddiye alıyordu burçta dememeli ama karakteri böyleydi..

"Sakın ağlama, kendini toparla henüz hiçbirşey bitmedi."

Çenesini tutup saçlarının arasına sulu bi öpücük bıraktığımda, yeniden yakınarak uzaklaştı hallerine arkasından gülümserken kapının kapanmasıyla üzerime mavi bir kot pantolon geçirdim.
Üstüme beyaz bir crop giydikten sonra beyaz çorap ve beyaz boğazlı bir spor ayakkabı giyerek aşağıya indim.

"Abla koş koş, yedikçe insan mutlu oluyor"

Yine farklı bir moda girmişti, bu kez dayanamayarak kahkaha attığımda gelgitleri gerçekten güldürmüştü.

"Elinize sağlık yine harika görünüyor herşey"

Zeynep hanım mutfak tezgahında yaptığı işi bırakarak kafasını hafifçe bana çevirdiğinde sevecen bir gülüş sundu.

"Dün tatlı yapmışsınız, harika görünüyordu bir dayanamayıp dilim yedim ellerinize sağlık sizlerinde"

Aynı gülüşle karşılık verirken elinde tuttuğu çay bardağıyla dikkatlice yanıma geldi.

"Sizde bizimle otururmusunuz?"

Ricamın ardından ellerini nazikçe kaldırarak, gülümsedi.

"Buraya gelmeden evvel, çocuklarımla kahvaltı yapıyorum yinede çok teşekkür ederim"

Bunu öylesine bir keyifle söylemiştiki, boğazımda hissettiğim düğümle sıcak çayı umursamadan büyük bir yudum aldım.

"Kaç çocuk var aşko?"

Adilin terbiyesiz dille söylediği şeyi duyduğumda, masanın altından bacağına sertçe vurdum.

"İki adil bey"

Hiç bozuntuya vermeden gülümseyerek konuşup müsade istedikten sonra mutfağa geçti.

"Bu arada inci hanım baray bey aradı, telefonunuzu getirmemi istermisiniz?"

𝐅𝐀𝐑𝐄𝐋𝐄𝐑 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin