(Bölümde fazlasıyla +18 sahneler olacaktır!)"Adile ne diyeceğim??"
Şaşkınlıktan kurtulduğum gibi konuştuğumda, beni ikna etme çabasını bırakmıştı.
"Dayanamadım baray abine evlenme teklifi ettim de!"
Histerik bi kahkaha attığımda surat ifademi gördükçe gülümsemeye başladı.
"Tabi ketçap ve mayonezde olsun mu?"
Olabilir' dercesine dudak büktüğünde gözlerimi devirdim.
"Ciddi birşey sormuştum baraycım"
Yüzümde sakin olmaya çalışarak çıkardığım gülümsemeye, taklidimi yapar gibi durdu.
"Ciddi ciddi söylemiştim zaten inciciğim"
Sesini tatlı çıkarmaya çalışarak yatakta doğrulduğum yerde yanıma geldi, tek dizimi uyarırcasına sıkarken yanıma oturdu ama eli hala dizimin üstünde nazikçe bekliyordu.
"Endişelendin, belkide korktun eyvallah yavrum"
Bilmiş bir ifadeyle çenemin ucunu tutup hafifçe kaldırdı.
"Yanında ben varım, sal tüm kötü düşünceleri rahatla.. şimdi söyle bakalım, benimle gerçekten gelmek istiyormusun?"
Dizimdeki elini iki elimle kavradığım gibi damarlarının üstüne küçük bir öpücük kondurdum.
"Sen benim evimsin, şu bir ay içinde sensiz kalmak ne kadar zor bilemezsin.. ben hayatımda herkesi arkamda bırakıp gidebilecek bir insandım, sadece adili bırakamam diye düşünürken birde sen çıktın!"
Sonlara doğru acizce şikayet ederken, yüzünde çarpık bi gülümseme oluştu.
"Ya sev ya söv, yada sevişirken döv bu ne karmaşa böyle ulan"
Sözleriyle kıkırdayarak sıcak göğsüne başımı yasladım, özlemden çıldırdığım beden tam yanımdaydı.
"Hemen mi gideceğiz?"
Endişeyle konuşurken göğsünden çekilmiştim, rahat bi yüz ifadesiyle yatakta geriye kayarken kemerinin ucunu gevşetti.
"Bilmem bir kaç saat takılabiliriz"
Göz kırptığında yanındaki yastığı hızlıca alıp suratına fırlattım.
"Ben burda ne yapacağımı düşünüyorum, sen seks peşindesin!"
Seks' kelimesini duyduğu anda yüzünde yalancı bir şaşkınlık oluştu.
"Oha hanımefendi yanlış anladınız ben.. tüm masum düşüncelerimle sikişmek istemiştim sadece"
Bu kez üstüne atladığımda, daha fazla dayanamayarak erkeksi kahkahası kulaklarımı sardı, bedenimi altına alırken yüzüme birden fazla sayısız öpücükler bırakıyordu.
"Yakışıklı bir uyansın konuşalım onunla öyle yola çıkarız, çok özledim hem"
Burnunu hafifçe burnuma sürterken mırıldanıyordu.
"Şafağa kadar şu tatlı dilinden dökülen sözleri dinleyim, sesinin tonunu yediğim kadın."
Alt dudağımı ısırıp yüzümdeki aşık gülümsemeyi silmeye çalışıyordum ama imkansızdı.
"Sohbet edeceğiz yani"
Tek kaşını ciddiyetle kaldırdı.
"E etmek istemiyorsan, az önce bir teklif sunmuştum zaten.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐑𝐄𝐋𝐄𝐑 (+18)
General FictionBanka da sıradan bir gündü inci için, günler zorla geçerken her zaman ki gibi işin bitmesini hevesle bekliyor, saatler sayıyordu. Taki bir grup hırsız koskoca bir şanssızlık içerisinde onun olduğu bankayı soyana kadar. "Sansar bu kız personellerden...