Åh! Jeg kan ikke tro det selv at jeg er ferdig med historien. Nesten litt trist siden jeg har jobbet med den snart et år..! Men alt som har en start har vel en slutt også. :) Jeg hadde faktisk hatt denne avslutningen klar i hodet for flere måneder siden, det visste dere kanskje ikke? Hehe! Men det var det. Men... jo... hvis det er ønsker om en bok 3, eller en bonus avslutning eller noe i den duren, så er det bare å si i fra. Og hvis dere har noen ideer til en helt ny bok, er jeg åpne for de også, selv om jeg kommer til å fokusere mer på den andre boken min "Fem netter på Feddys". :)
Men... før jeg sier farvell for denne gang, har jeg noen ord jeg gjerne vil si til noen. Jeg kan starte med å si TUSEN TUSEN TAKK, til alle som har lest boken min! Dere aner ikke hvor mye det betyr for meg! Dere er helt utrolige!
Så har jeg noen spesielle takker til CatrineFatman, hundeelsker, kikkihaug, InsainCatGrl, EmilieBjerks og flere, som har gitt meg så mange positiv tilbakemeldinger, støtte og votes! Jeg er så sykt glad for det! Dere er en stor del av grunnen til at jeg vil fortsette å skrive! Så jeg kan takke dere 1000000000 ganger!!!Så er det InsainCatGrl og hundeelsker! Hvis dere lesere ikke visste det så er det disse to fantastiske jentene som har diktet opp de to karakterene Cat og Doggie! (Litt ironisk at det liksom er katt og hund, men det var bare tilfeldig. ;)) Så tusen takk til dere to! :) :3
OMG! Jeg må bare få lov til å "skryte" litt her også, selv om det er egentlig på grunn av dere at dette har hendt;
16. juli er/var denne boken på #2 innen Fantasy! Jeg kan ikke tro hva jeg ser!! En venninne sendte meg bilde! Tusen takk alle sammen, jeg elsker dere alle!!!
Alt i alt, takk igjen folkens! Dere er alle utrolige!Takk for denne gang!
Snakkes! :3
-Marianne987
(PS: Bok nr. 3 i denne serien er nå lagt ut!)