Jeg tenkte så det knakte i hodet mitt. Hvor i huleste var jeg egentlig? Alt jeg kunne se var lysene i horisonten, men jeg kunne ikke risikere å gå dit, det var alt for farlig. Klippen gikk rett ned i en steinlagt vei, jeg kunne ha død hvis jeg hoppet ned der. Lysene lokket meg mer og mer. Det var så fristende å gå dit. Hva om det var byen, der foreldrene mine bor?! Eller kanskje det kunne være en leir? Skolen kanskje? Nei det kunne umulig være skolen, da hadde jeg sett lysene fra storbyen. Jeg måtte komme meg bort til lysene, jeg bare måtte! Jeg kastet meg forover på magen på kanten av klippen. Hodet mitt beregnet avstanden fra meg og bakken. Kroppen min gikk på autopilot og fant frem en haug med skrot. Jeg slo og bandt sammen deler av tre, kvist og stein. Jeg fikk en rekke stiger som resultat og kastet dem utfor klippen. Klatringen gikk stødig ned fjellveggen og det dunket i bakken i det skoene mine traff steinveien. "Lysby" here I come! Tenkte jeg med et stort smil om munnen i det jeg startet å løpe i full fart mot de fredfulle lysene.
---------------------
Hei! Dette ble en veldig kort del... sorry... ':) Har hatt sykt mye å gjøre for tiden, men ting må vel roe seg ned på skolen snart, eller hva? :D
Uansett, skal prøve å oppdatere fortere, lover!
Vel, som vanlig har jeg noen/et spørsmål å stille dere,
Hva tror dere befinner seg i horisonten, altså hva slags sted er RosieStar på vei til? Tenk over spørsmålet og kommenter svaret ditt! ;)Blir fortsatt super glad hvis dere kommenterer, voter og i det hele tatt leser. Tusen takk!
-Marianne987