8 🌸

2.2K 205 478
                                    

" තිශ්නක අයියේ !! "

" මල්ලීහ් !? "

සහෙල් එක්ක පන්තියේ කියව කියව ඉන්නැද්දි මම බලාපොරොත්තු නොවුන රූපයක් පන්තියට ආවේ මාව විතරක් නෙවෙයි සහෙල්වත් පුදුම කරලා...

" ඇයි මෙහෙ!? "

" මම ආවට කැමති නැද්ද අයියේ...? "

" කැමති.. ගොඩක් කැමති.. ඒත් ඔයා එන්නෙම නෑනේ මෙහෙට.. ඊටත් තාම 7ටවත් නෑ.. මොකෝ උදෙන්ම "

" අද කලින් එන්න හිතුනා.. පන්තියට ආවේ නම් තාත්තගේ පණිවිඩේ දෙන්න.. "

" ඉතින් මම පන්තියට එන එකනේ ලමයෝ.. බොරුවට කරදර වුනේ ඇයි.. "

" සොරි කරදර කරානම්.. මම යන්නම්.. "

ජානූ එක පාරට මූනත් අකුලන් පන්තියෙන් එලියට යද්දි මම සහෙල් දිහා බැලුවේ ඒ මොකක්ද ඒ වුනේ වගේ බැල්මකින්..

" අනේ ඇත්තටම තෝත් අර යසිරු වගේම බූරු පැටියෙක්.. පලයන් යකෝ කොල්ලා පස්සෙන්.. ඌට හිත රිදුනා තෝ ආපු එකටත් අනං මනන් කියපු නිසා.. "

" අයියෝ ශිට් !!! "

සහෙල් කියද්දියි වෙච්ච දේ තේරුනේ මට.. මම පඩිපෙල් බැහැලා දුවලා යද්දිත් කොල්ලා ආට් එකට යන ගමන් බෑග් එකත් කරේ එල්ලන්..

" ජානූ !!! ජානූ !!! "

" ............ "

" ඇයි අනේ ගියේ !? "

" නෑ අයියා මම ආපු එකට අකමැති කියලා දැනුනා මට.. සහෙල් අයියා එක්ක හිටපු නිසා මම ඔයාලා දෙන්නට කරදර කරානම් සොරි අයියේ.. "

" පිස්සුද මොන කරදරයක්ද !? අනික මම ඔයා ආපු එකට අකමැති වුනේ නෑ.. මම පුදුම වුනා විතරයි.. ඔයා හැමදාම ඉස්කෝලේ එන්නේ 7.10 ටනේ.. ඊටත් අපේ පන්තියට එන්නේ නෑනේ ඒ නිසා පුදුම හිතුනා දැක්කම "

" හ්ම්ම්... "

" ඉතින් කියන්නකෝ තාත්තා මොකද කිව්වේ !? "

" තාත්තා වීකේන්ඩ් එකේ අපේ ගෙදර ලන්ච් එකට ඔයාට ඉන්වයිට් කරා.. ඔයාට පුලුවන්ද බැරිද කියලා අහලා කියන්න කිව්වා "

" පුලුවන් !!! මම එන්නම්.. "

" හ්ම්ම්.. අයියේ... "

Daisy ( ONGOING )Where stories live. Discover now