Κεφάλαιο 37

38 5 55
                                    

Προειδοποίηση: αναφορά σε σεξουαλική πράξη (18+ κεφάλαιο)

Το βράδυ βρήκε την Μαργαρίτα να παλεύει να ετοιμαστεί μπροστά στον καθρέφτη, με πολύ άγχος και σχεδόν καθόλου επιτυχία, μιας και άλλαζε ρούχα ή χτένισμα ανά πέντε λεπτά. Η Ίριδα την άκουγε ανήσυχη να περπατάει πάνω κάτω ασταμάτητα και να μουρμουρίζει στον εαυτό της, μα δεν έλεγε τίποτα. Κάποιες στιγμές μάλιστα ένα χαμόγελο της ξέφευγε. Καταλάβαινε την αγωνία της, την αγωνία ενός κοριτσιού που επρόκειτο να έχει ένα σημαντικό ραντεβού με τον αγαπημένο της. Και στο μεταξύ, το κρεβάτι της Μαργαρίτας είχε γεμίσει ρούχα σε διάφορα χρώματα: φούστες, φορέματα και ό,τι επίσημο γενικότερα περιλάμβανε η ντουλάπα της. Τίποτα δεν της φαινόταν αρκετά ταιριαστό για την περίσταση ή ικανό να την κάνει αρκετά όμορφη για τον Θησέα. Ήθελε να λάμπει απόψε, να του πάρει το μυαλό για τα καλά. Ήταν τόσο όμορφο να ξέρει ότι ήταν για εκείνον η μία και μοναδική, εκείνη που την σκεφτόταν μέρα νύχτα και που με δυσκολία άντεχε μακριά της.

Καθώς προσπαθούσε να αποφασίσει τι να κάνει τελικά με τα μαλλιά της και ξεφυσούσε νιώθοντας πως δεν της έφτανε ο αέρας για να αναπνεύσει, είδε τη μητέρα της στο άνοιγμα της πόρτας μέσα από τον καθρέφτη, να την κοιτάει χαμογελώντας. Γυρίζοντας, πρόσεξε πως κρατούσε στα χέρια της κάτι: ένα φόρεμα με κοντά μανίκια, σε σκούρο γαλανό χρώμα. Το κρέμασε στην ντουλάπα και πλησίασε την κόρη της που καθόταν στον καθρέφτη και την κοιτούσε με το στόμα ανοιχτό, αγκαλιάζοντάς την από τους ώμους.
«Αγχωμένη;» τη ρώτησε γλυκά.
«Ναι» ξεφύσηξε η Μαργαρίτα.
Η Ίριδα την φίλησε και την έσφιξε στην αγκαλιά της στοργικά.
«Είσαι πανέμορφη όπως κι αν είσαι» της είπε. «Ασ’ τα όλα σε μένα, κι εσύ απλά κάνε τα μαγικά σου».

Άφησε μπροστά της ένα μικρό διακοσμητικό χτενάκι, ενώ η ίδια άρχισε να περιποιείται τις κόκκινες μπούκλες της. Η Μαργαρίτα κατάλαβε και την κοίταξε χαμογελώντας πλατιά. Με μια απαλή κίνηση του χεριού της και κλείνοντας τα μάτια, άπλωσε τρία σκουρογάλανα λουλούδια πάνω στο στολίδι για τα μαλλιά της. Η Ίριδα της έπλεξε μερικές τούφες και στο τέλος έφτιαξε μια φουντωτή κοτσίδα που έπεφτε στον ώμο της απαλά, αφήνοντας να φαίνεται καθαρά το πρόσωπό της που απόψε έλαμπε από χαρά. Αφού την βοήθησε να βαφτεί ελαφρά, δίνοντάς της μέσα σε γέλια και συγκίνηση συμβουλές για το πρώτο της ραντεβού, οι ετοιμασίες τελείωσαν. Φορώντας ένα ζεστό πανωφόρι, η Μαργαρίτα βγήκε από την πόρτα χαμογελώντας και ακτινοβολώντας ολόκληρη. Αυτή θα ήταν η ωραιότερη νύχτα της ζωής της, έλεγε και ξανάλεγε από μέσα της καθώς περπατούσε προς το σπίτι του Θησέα, νιώθοντας σαν να είχε στα πόδια της φτερά.

Μαργαρίτα #TDASG2024 #SSBC24Où les histoires vivent. Découvrez maintenant