«Πέρασε μέσα, Μαργαρίτα» είπε η Δάφνη κοιτώντας την εξεταστικά.
Το κορίτσι έκανε μερικά διστακτικά βήματα μπροστά, μέχρι που το μάτι της τράβηξε το μικρό θερμοκήπιο που καταλάμβανε ολόκληρη την αριστερή πλευρά του δωματίου. Σταμάτησε ασυναίσθητα κοιτώντας τα λουλούδια που άνθιζαν μέσα του και έμοιαζαν εντελώς διαφορετικά από τα άλλα, σαν να είχαν κάτι το μαγικό, σαν να ήταν πολύ πιο ζωντανά: μία σκούρη μωβ ίριδα σαν αυτές που σχεδίαζαν να ζωγραφίσουν στον τοίχο της μαμάς της όταν είχαν πρωτοφτάσει στην ήπειρο, ένα κίτρινο τριαντάφυλλο σχεδόν χωρίς αγκάθια και μακριά και από τα δύο μία μαργαρίτα, την πιο όμορφη που είχε δει ποτέ το κορίτσι. Τα πέταλά της ήταν κάτασπρα και η χρυσοκίτρινη γύρη της σχεδόν έλαμπε. Η Μαργαρίτα πλησίασε κι έκανε να την αγγίξει μαγεμένη, μα μόνη της τράβηξε το χέρι της πίσω την τελευταία στιγμή.
«Υποθέτω πως δεν επιτρέπεται» είπε διστακτικά και κοίταξε την Δάφνη με την άκρη του ματιού της.Η μάγισσα χαμογέλασε ανεπαίσθητα.
«Δεν θα το συνιστούσα, είναι η αλήθεια» συμφώνησε και πλησίασε για να σταθεί δίπλα της. «Αυτά που βλέπεις εδώ δεν είναι απλά λουλούδια. Για να δούμε τώρα τι θυμάσαι από το γράμμα που σου έστειλα στα γενέθλιά σου. Τι σου είπα πως συμβαίνει στους Μάγους και τις Μάγισσες της Φύσης ακριβώς μόλις γεννιούνται;»
«Ότι...ότι δένονται με ένα λουλούδι ή φυτό και παίρνουν το όνομά του» απάντησε η Μαργαρίτα κι αμέσως μετά κοντανάσανε. «Άρα δηλαδή αυτά...Αυτή εδώ είναι η δική μου μαργαρίτα; Και η ίριδα είναι της μητέρας μου;»
«Ακριβώς» είπε η Δάφνη. «Βλέπω πως είσαι έξυπνη και μελετηρή, όπως το περίμενα. Δεν θα δυσκολευτούμε λοιπόν και τόσο στα μαθήματα. Σχετικά με το θερμοκήπιο τώρα, όταν η μητέρα σου αποφάσισε να αφήσει το νησί κι εσύ ήσουν σχεδόν νεογέννητη, αποφασίσαμε μαζί να ρισκάρουμε να κόψουμε και να φυτέψουμε ξανά εδώ, στο σπίτι μου, τα λουλούδια με τα οποία ήσασταν δεμένες. Η πράξη του κοψίματος από μόνη της δεν θα μπορούσε να σας βλάψει, μιας και το λουλούδι μπορεί να επηρεάζεται από τον μάγο αλλά η σχέση αυτή δεν λειτουργεί και αντίστροφα. Αν όμως το λουλούδι κοπεί και ατροφήσει, το πιο πιθανό είναι πως η σύνδεση ανάμεσα στον μάγο κι αυτό, δηλαδή ανάμεσα στον μάγο και τη φύση, θα χαθεί, κι αυτό μπορεί να στερήσει στον πρώτο μέρος της δύναμής του.»Η Μαργαρίτα, που είχε μπερδευτεί λίγο αλλά δεν ήθελε να το πει, κούνησε το κεφάλι της. Το στομάχι της της διαμαρτυρήθηκε που ήταν άδειο με ένα δυνατό γουργουρητό.
«Ναι» έκανε η Δάφνη, που προφανώς το άκουσε. «Το σκέφτηκα πως θα ήταν καλύτερα να φας και να πάρεις δυνάμεις πριν ξεκινήσουμε το μάθημα.»
«Το μάθημα;» απόρησε η Μαργαρίτα και στο μυαλό της εμφανίστηκαν σαν αστραπή αναμνήσεις από τα μαθήματα που έκαναν με την Ίριδα για τον έλεγχο της φωτιάς και είχαν καταλήξει στο απόγευμα που της στέρησε όλη τη ζωή που ήξερε.
«Μην ανησυχείς» της είπε η Δάφνη με ψύχραιμη φωνή. «Δεν θα σε βάλω να εξασκηθείς στις δυνάμεις σου ακόμα. Θα ξεκινήσουμε απλώς με ορισμένα πράγματα για τις μάγισσες και τους μάγους που είναι σημαντικό να ξέρεις και που δεν ανέφερα στο γράμμα μου. Είδες πολλά στον δρόμο σου για εδώ, έτσι δεν είναι; Πολλά που δεν τα ήξερες και που ενδεχομένως δεν κατάλαβες και δεν φανταζόσουν...»
KAMU SEDANG MEMBACA
Μαργαρίτα #TDASG2024 #SSBC24
FantasiΜια όμορφη άνοιξη, η Ίριδα μετακομίζει με την κόρη της τη Μαργαρίτα σε μια μικρή ήσυχη πόλη στα νότια της χώρας τους. Μια πόλη όπου τα λιβάδια είναι ξερά, χωρίς λουλούδια, κι ένα κοιμισμένο ποτάμι κυλά μέσα από τους δρόμους και τα σπίτια. Όπου οι κά...