Hikari, normal bir günde okuldan eve dönüyordu. Kulağında kulaklığı vardı. Yolda ilerlerken bir kalabalık gördü ve oraya doğru ilerledi.
.
Birsürü insan toplanıp birşeye bakıyorlardı. Hikari, boyu pek uzun olmadığından ileriyi göremiyordu. Kalabalığın arasında uzun boylu, siyah saçlı (saçlarının aralarında kırmızı renkler var.) Bir kız gördü.
.
Kız, sakince olayın olduğu yere doğru bakıyordu. Hikari, kızın yanına gitti.
.
"Neler oluyor orada? Ben göremiyorum da."
.
Kız soğuk bir tavırla Hikari'ye baktı.
.
"Yapışkan sıvı tarzı bir kötü, bir ortaokulu ele geçirmiş. Kurtaran olmazsa çocuk ölecek."
.
Hikari kıza teşekkür edip olayı görmek için kalabalığın içine karıştı. Görebilecek kadar ilerlediğinde canavara benzeyen sümüksü yapıdaki kötüyü gördü. Daha dikkatli bakınca da kötü ün içine aldığı ortaokulluyu gördü. Neredeyse tüm bedeni canavar tarafından yutulmuştu. Hatta öyle bir durumdaydı ki şuan nefes alamıyordu
Ama bu ortaokullu kötüye direniyordu. Onunla savaşıyordu. İradeli ve kararlı biri olmalıydı. Hikari, bunca sene boyunca yaptıkları antrenmanlari hatırladı. Ortaokulluyu kurtarabilirdi. Ama o zaman da herkesin gözü üzerinde olurdu. O bunu istemiyordu. Şuan çok kararsız kalmıştı, çocuğu kurtarmayı mıydı?
.
Ortaokullu çocuk diken gibi görünen küllü Sarı saçlara ve kırmızı gözlere sahipti. Hikari onu görünce içinde farklı bir duygu hissetti. Normalde böyle hissetmezdi. Bu ona garip geldi ve ortaokulluyu kurtarmaya karar verdi. Tam harekete geçecekken yanından hızlı bir şekilde geçen çocuk yüzünden durdu. Bu çocuk brokoliye benzeyen yeşil saçlara sahipti. Ve saçlarıyla aynı renge sahip olan gözlere de... Brokoli çocuk ağlayarak canavarın esir aldığı ortaokulluya koştu. Alevlerin arasından zorla sıyrılıyordu. Görünüşe göre neden canavara doğru koştuğunu o da bilmiyordu.
.
Herkes ne yapacak diye beklerken brokoli çocuk sırtındaki Sarı çantayı eline aldı. Etrafında 2 tür döndürdü ve canavara atti. Bu hamle canavara çok az hasar verse de diken saçlı çocuğun nefes almasını sağlamıştı. Brokoli çocuk vakit kaybetmeden canavarın sümüksü vücudunu kazımaya başladı. Canavar sinirlenmişti. Elini kaldırdı ve çocuğa doğru savurdu. Tam o sırada etraf topraktan bir sesle örtüldü.
.
Brokoli çocuk ölmüş müydü yani? Kendini feda mı etmişti? Savunmasız olduğu belliydi ama çocuğun bunu bilmesine rağmen canını tehlikeye atması Hikari'nin hoşuna gitmişti. Öte yandan diken saçlı ortaokullu da iyi mücadele etmişti.
.
Topraktan sis dağılmaya başladığında etraf yavaş yavas görünür oldu. Brokoli çocuk ve diken saçlı çocuk ölmemişti. Onları kurtaran biri vardı. Hikari'nin örnek aldığı ve her zaman örnek almaya devam edeceği kahraman All Might'tı bu. Kalabalık sessizleşmişti onu görünce...
.
20 saniyelik sessizlikten sonra herkesin gözleri parladı. 1 numaralı kahraman insanları kurtarmaya devam ediyordu. Herkes ona hayrandı. Hikari de All Might gibi olmayı çok isterdi. Belki de olabilirdi de... çünkü daha önünde uzunca bir yol vardı.
.
Hikari, All Mightı seyrederken bir anda bir alkış tufanı koptu. Halk kahramanını alkışlıyordu. Bu olay kızı çok mutlu etmişti.
.
Genç kız omzunda bir el hissedince arkasını döndü. Elin sahibi az önceki kırmızı-siyah saçlı uzun boylu kızdı.Hikari ona gülümsedi.
"All Might her zamanki gibi halkını korudu ha? 1 numaralı kahraman olmak gerçekten çok zor olmalı."
.
Genç kız da onun gülümsemesine karşılık verdi.
.
"Evet, öyle olmalı. Bu arada ben Kurenai senin ismin nedir?"
.
"İsmim Hikari, memnun oldum Kurenai!"
.
"Ben de memnun oldum. Bu arada isminin anlamı çok güzelmiş yanlış hatırlamıyorsam, ışık demekti değil mi?"
.
"Evet, anlamı ışık, özgünlüğüm de ışıkla ilgili."
.
"Benim de öyle.. ismimin anlamı koyu kızıl ve ve karanlık, özgünlüğüm de karanlıkla ilgili."
.
"Bu gerçekten harika! Birbirimize benziyoruz, desene.
.
"Evet, gerçekten öyle, arkadaş olmaya ne dersin?"
.
Hikari'nin gülümsemesi bir anda soldu. Aklına eski arkadaşı Toya gelmişti. Onu asla unutmayacaktı.
.
"Tabii ki olur. Uzun zamandır hiç arkadaşım olmamıştı."
.
"Benim de öyle"
.
İki kız, birbirlerine gülümseyip telefon numaralarını aldılar ve bir daha buluşmak üzere evlerine gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐚𝐭𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧𝛊𝐧 𝐯𝐞 𝐏𝐚𝐫𝛊𝐥𝐭𝛊𝐧𝛊𝐧 𝐃𝐚𝐧𝐬𝛊ꨄ|Hikari ve Bakugo'nun hikayesi...
FanfictionÖzgünlüksüz, sıradan bir kız, aynı zamanda 3 numaralı kahraman Hawks'ın kardeşi...bir yola baş koydu ve o yolu takip ediyor, tabii ki de bu yolda ona engeller çıkacak,... Acaba üstesinden gelebilecek mi? Enemies to lover hikayesi...