Bölüm 20; Test Sonuçları

16 1 0
                                    

Sınav 2; Kavrama Gücü
Sınav 3; Uzun Atlama
Sınav 4; Tekrarlanan Yan Adımlar
Sınav 5; Top Fırlatma
.
Geldik top fırlatma sınavına...Bakugo 705.2 yapmıştı bu sınavda, bakalım oni geçebilecek miyim? Garanti veremem, top fırlatmak için kullanabileceğim tek güç ışık ışını...
.
İlk olarak Uraraka atacaktı topu, geriye doğru esnedi ve topu yavaşça attı. Ama bu kadar yavaş atmasına rağmen top süzülerek yukarı çıktı ve gözden kayboldu. Aizawa bize metreyi gördüğünde ağzım açık kaldı.
Elektronik aletin ekranında kocaman bir sonsuzluk işareti vardı.

Elektronik aletin ekranında kocaman bir sonsuzluk işareti vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçi doğru... özgünlüğü sıfır yerçekimi... dokunduğu eşyanın ağırlığını sıfıra indirebiliyor. Yani bu pek şaşırılacak bir durum değil. Benim uzmanlık alanım koşu, onunkini ise top fırlatmaydı.
.
Ondan sonra ben attım. Özgünlüğümü kullanmadan kendi kol gücümle atmıştım topu, buna rağmen 400 metre gidebilmişti. Topu atarken yaptığım ani hareketten dolayı sırtıma bir anda keskin bir ağrı girmişti. Bunu her ne kadar dışarıdan belli etmemeye çalışsam da gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum. Sorun degil. Kimse görmedi zaten, veya da ben öyle düşünüyordum, çünkü kafamı çevirdiğimde Bakugo ile göz göze gelmiştik. Birşey anlatmak ister gibi bakıyordu gözlerime. Ama ne anlatmak istediğini söylemezdi biliyorum. Belki o da bende kendini görmüştür, kim bilir?
.
Sınav 6; Mekik Çekme

Sınav 7; Oturarak Parmak Uçlarına Dokunma

Sınav 8; Uzun Mesafe Koşusu
.
Koşu bittiği anda sınav da bitmişti. Daha fazla dayanamadım ve kendimi yere attım. Nefes nefese kalmıştım ve daha bu sabah çıkmaya başlayan kanatlarının gazabına uğruyordum. Sırtım deli gibi ağrıyordu. Kafamı çevirdiğimde benim gibi yere yığılmış olan Midoriya'yı gördüm. Göz göze geldiğimizde içimden kahkaha atmak geldi, ve ben de içimden geleni yaptım. O da aynı şeyi düşünüyormuş demek ki, yerde bir anda
kahkaha atmaya başladık. Sesimiz tüm bahçede yayılırken sınıf arkadaşlarımız da bizi izliyorlardi. Daha fazla dayanamayıp onlar da gülmeye başladılar.
.
İşte sınav da böyle bitmişti. Sıra geldi kimin sonuncu olduğunu görmeye, Aizawa sonuncu olanın okuldan atılacağını söylemişti ama yalan olduğu çok belliydi. Bunu anlayan birkaç kişi vardı ama diğerleri endişeliydi.
.
Sonuç tablosu açıldığında kendi ismimi 1. Sırada görmek beni şaşırtmamıştı. Bunca yıl bunun için çabalamıştım sonuçta...

2. Sırada yazan isim ise, Bakugo Katsuki... tabii ya, başka kim olabilirdi ki zaten...
.
3. Sıra Shoto Todoroki, şu yatı ateş yarı buz olan çocuk, her zaman sessiz duruyor. Üzücü bir geçmişi olduğuna eminim.
.
Ve 4. Sıra tabii ki de en yakın arkadaşım Kurenai'ye aitti. Yanına gittim ve sarıldık. Kurenai, kulağıma eğildi ve 3. Sıradaki Todoroki Shoto'nun çok sessiz biri olduğunu söyledi. Doğru, o sessiz insanlari sevmezdi. Ben de ona gıcıklık yapıp dirseğimi hafifçe karnına geçirdim .
"Çocuğu beğendin değil mi? Normalde sen birisini asla merak etmezsin."
.
Ne diyeceğini bilemedi. Demek tahminlerim doğruydu. Canım arkadaşım Shoto'yu beğenmişti.
.
"Hayır ya ne alakası var, sadece sessiz insanları sevmediğimden dikkatimi çekti, o kadar."
.
"Hıhım, öyledir, neyse bosver bunları acaba sonuncu kim oldu?"
.
Gözlerim sonuncu sıradakiler kaydığında sok olmuştum.
.
Izuku Midoriya...?
.
Tamam, evet mantıklı çünkü her testten zor geçti. Zaten aizawa'nin yalan söylediği de aşikar, ama Izuku'ya baktığımda o bu yalanı anlamamış gibiydi. Sırıttım ve yanına doğru ilerledim.
.
"Hey, izuku... sakin ol, sorun yok"
.
Gözlerini fal taşı gibi açmış bir şekilde ekrana bakıyordu. Sesimi duyunca surat ifadesini değiştirmeden kafasını yavaşça bana çevirdi. Elimi omzuna koydum.
.
"Bak, gerçekten sorun yok. Göreceksin..."
.
Tam da tahmin ettiğim şey oldu ve aizawa-sensei kimsenin okuldan atilmayacağını söyledi. Izuku'nun rahatlamasını görmeliydiniz. O hala şoktayım fakat ben gülüyordum. Benden sonra Uraraka da gülmeye başladı. Tenya gidip Izuku'nun sırtını sıvazladı.
.
İşte... Bu sınavlar da böyle bitmişti. Okulun ilk gününden sınav olmasına rağmen kimse şikayet etmemişti. Herkes mutluydu. Kurenai ile eve geldiğimizde yorulmuştuk. İkimiz de duş alıp yattık.

𝐏𝐚𝐭𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧𝛊𝐧 𝐯𝐞 𝐏𝐚𝐫𝛊𝐥𝐭𝛊𝐧𝛊𝐧 𝐃𝐚𝐧𝐬𝛊ꨄ|Hikari ve Bakugo'nun hikayesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin