Giriş sınavının ardından 1 hafta geçti. Yaralarımın çoğu iyileşmişti, kolumdaki yara hariç, o yaranın geçse bile bir iz bırakacağını farkındayım.
.
Şimdi ise kurenai'nin evinde cips yiyerek televizyon izliyorduk. Kurenai, bir anda ayağa kalktı aklına birsey gelmiş gibi...
.
"Hikari! Ben sana çok önemli bir şeyi söylemeyi unuttum."
.
"Söyle bakalım neymiş o?"
.
"Sınavda bir çocuk gördüm, brokoliye benzeyen yeşil saçları vardı... seninle tanıştığımız gün kötü adamın üzerine koşan çocuktu. 2 dakika kala bile hiçbir robotu oldurememişti. 0 puanı vardı. Daha sonra 0 puanlık olan o büyük robot geldi. Herkes kaçarken brokoli çocuk yere düştü ve öylece bakakaldı. Daha sonra ayağa kalkıp bir anda büyük robota doğru koşmaya başladı. Vücudunda parlak kırmızı şeritler belirdi ve yukarıya zıpladı. Aynı senin gibi... robota yumruğunu geçirdiğinde o da yere düşüyordu. Onu kurtarmayı istedim ama çok uzaktım. Çocuk tam yere cakilmak üzereyken kısa kahverengi saçları olan tatlı bir kız ona dokundu ve brokoli çocuk havada asılı kaldı. İki bacağı ve sol kolu kırılmıştı. Sonradan öğrendiğimize göre kahverengi saçlı kızın bacağı sıkışmış. Brokoli çocuk da onu kurtarmak için robota saldırmış. Ne kadar güzel değil mi? Tabii, sınavı 0 puanla bitirmesini saymazsak... zaten sonra seni de iyileştiren hemşire kız onu da iyileştirimiş."
.
Dinlediklerim karşısında fazlasıyla mutlu olmuştum. Yeşil saçlı çocuğun içinde insanları kurtarmaya hevesi vardı. Sınavı kazanması gereken kişi oydu aslında. Bunun için All Might ile konuşacaktım. Belki okula girebilmesinin bir yolu vardır...
.
"Kurenai, ben de sana bir şey söyleyeceğim. Beni kurtaran çocuk muhtemelen brokoli saçlı çocuğun kurtarmaya çalıştığı arkadaşıydi. Arenada onu görmüştüm."
.
"Hadi be, gerçekten onları görmemiz büyük tesadüf, özellikle yeşil saçının kahraman olabilmesini çok istiyordum."
.
Biz bunları konuşurken kapı çaldı ve Kurenai kapiyi açmaya gitti. Geri döndüğünde gözleri parlıyordu. Çok heyecanlı olduğu her halinden belliydi.
.
Elindekileri görünce ben de aynı heyecanı onunla paylaştım. U.A'nın sonuçları açıklanmıştı.
.
Gözlerimizi kapattık ve kendi sonuçlarımızı birbirimize tuttuk, böylece ilk birbirimizin sonucunu görecektik. 3ten geriye saydık ve gözlerimizi açtık.
.
Kurenai 32 villanın puanı ve 30 kurtarma puanı ile 4. Olmuştu. İlk 36'ya girenler okula alınıyordu. Gözlerimi kocaman açtım ve küçük bir sevinç çığlığı attım arkadaşım için. Ama Kurenai gülmüyordu. Benim sonucuna bakarken gözleri donuktu.
Yoksa... kazanamadım mi?... o hala kağıda bakarken gözlerim dolmuştu. Onun adına seviniyordum tabii ama ben..
.
Kağıttan gözlerini çevirip bana baktığında bir kahkaha patlattı.
.
"Şaka yapıyorum Hikari, HA HA! Az kalsın ağlayacaktın. 2. Olmuşsun salak, bir de ağlıyorsun."
.
Geçmiş mıydım? Ne tepki vereceğimi bilemedim ve zaten gözlerim doluyken bir de hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Mutluluk gözyaşlarıydı bunlar. Uzun zamandır görmediğim bir şeydi. Kurenai ciddileşmişti ve benim üzüntüden ağladığımı sanıp özür diliyordu. Tam bana sarılacaksın bir anda ayağa kalkıp onu kovalamaya başladım.
.
"Nasıl bana yalan söylersin Cadı seni!"
.
Kahkahalar atarak evi turlamistik. En son ikimiz de nefes nefese kaldığımızda olduğumuz yere yattık. Kahkahalarımız daha da siddetlenmişti. Kendimize geldiğimizde sonuç kağıdımı elime alıp inceledim.
.
48 villain puanım ve 5 kurtarma puanım vardı. Doğru... hiçkimseyi kurtaramadım ki ben? Keşke kurtarsaymışım. O zaman belki birinci olabilirdim. Acabaa listede daha kimler vardı.
.
1. Katsuki Bakugo 77 villain 30 kurtarma puanı
.
"OHA!"
.
Kendimi tutamayıp bağırdığında Kurenai ne olduğunu sordu ve ona 1.nin puanını gösterdim.
.
"Hikari bu o çocuk, seni kurtaran..."
.
"Oha ama ya 77 puanı nasıl toplamış..."
.
Listenin devamına baktım.
.
3. Ejiro Kirishima 39 villain, 35 kurtarma puanı
.
4. Seimei Kurenai 32 villain, 30 kurtarma puanı
.
5. Uraraka Ochaco 28 villain, 45 kurtarma puanı
.
6. Mizuki Akira 26 villain, 36 kurtarma puanı
.
7.İzuku Midoriya 0 villain 60 kurtarma puanı
.
8. Tsukino Yuzuriha 32 villain 15 kurtarma puanı
.
9. Fumikage Tokoyami 47 villain, 10 kurtarma puanı
.
10. Ituska Kendo 25 villain, 40 kurtarma puanı
.
İstediğim okula 2. sırayla girmiştim. Bu gerçekten harikaydı. Hem de çok harika... Tam hayalimdeki gibi. Bir saniye... 7. Sıradaki izuku midoriya?
0 puanlı... yoksa o brokoli çocuk mu? O da sınavı geçmiş.
.
Hemen Kurenai'ye bu haberi verdim. Onun adına sevinmiştik. Çünkü gerçekten hakkediyordu. Kahramanlar ekip arkadaşlarını da korumaliydi değil mi?
.
Şimdi ise Nisan'ı beklemeliydik. Okul o zaman açılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐚𝐭𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧𝛊𝐧 𝐯𝐞 𝐏𝐚𝐫𝛊𝐥𝐭𝛊𝐧𝛊𝐧 𝐃𝐚𝐧𝐬𝛊ꨄ|Hikari ve Bakugo'nun hikayesi...
FanficÖzgünlüksüz, sıradan bir kız, aynı zamanda 3 numaralı kahraman Hawks'ın kardeşi...bir yola baş koydu ve o yolu takip ediyor, tabii ki de bu yolda ona engeller çıkacak,... Acaba üstesinden gelebilecek mi? Enemies to lover hikayesi...