אני לא מאמין שזה קרה לי דווקא איתה.
בשבועות האחרונים היו שמועות על המנכ"לית החדשה, שהיא מוכשרת מקצועית אבל בעיקר החבר'ה בעבודה התעסקו בכך שהיא צעירה וסקסית. בהתחלה לא יחסתי לזה חשיבות עד שיום אחד אמיר עשה עליה גוגל והראה לנו תמונה שלה. אני זוכר שראיתי את התמונה והעמדתי פנים שהיא בסדר ובעיקר היה חשוב לי לא להראות להם מה עבר לי באותו רגע בראש.
שחזרתי למשרד שלי לא יכולתי שלא לעשות עליה גוגל ולתת לעצמי עוד דקה איתה לבד.
היא נראית בתמונה כמו כוכבת קולנוע, גבוהה, עם חזה שופע, יש לה גוף עם קימורים מעוגלים שהחליפה שלבשה רק הבליטה.
בתמונה היא עומדת מחייכת למצלמה, יש לה שיער חום ארוך וגלי עד מתחת לחזה, עיניים חומות דבש גדולות והשפתיים שלה, שאלוהים יעזור לי מה שאני חושב על השפתיים האלה. שפתיים משורטטות, עבות וחושניות. היא פשוט סקסית בטירוף.
איך אפשר לעבוד עם דבר כזה ביום יום ועוד היא עומדת להיות הבוסית הישירה שלי.
בעבודה אנחנו חבורה של כמה גברים שאני היחיד שעדיין רווק, כולם בדעה אחת עליי שכל יום אני מסיים את הלילה עם מישהי אחרת. כל יום שאני מגיע באיחור של דקה השאלה הראשונה שנשאלת היא אם היא היתה כזאת טובה שנשארתי איתה עוד קצת.
אני יכול להבין את מה שחושבים עליי, בשנים האחרונות לא התאמצתי להיות בזוגיות, זה היה נראה לי לא הכרחי והשאיפות שלי בחיים ובקריירה גרמו לי להתרכז ולהשקיע בעיקר בעבודה ובזמן הפנוי שיש לי אני מעדיף לצאת עם חברים שלי מהמילואים, לשתות ולהעביר את הזמן. בין לבין ישנן כל מיני מערכות יחסים קצרות שמסתיימות די מהר.
ביום הודעת המינוי, הגעתי למשרד מוקדם בבוקר ולא הבנתי מה עובר עליי, הרגשתי שאני ממש חסר מנוחה כבר לראות אותה. כבר בעשרה לעשר תפסנו מקומות ישיבה יחד עם החברים באולם, חיפשתי אותה ליד הבמה ולא ראיתי אותה, אני זוכר שחשבתי שאולי יש עוד אשת עסקים בשם הזה שנראית ככה ואנחנו עומדים לקבל גרסה קצת פחות שווה ממה שראיתי בתמונה המחשבה הזאת הצחיקה אותי. ואז זה קרה. הדלת נפתחה והיא נכנסה לאולם. לבושה בחליפה שחורה שגרמה לי בעירה בגוף. הרגשתי עליה שהיא בשיא הלחץ, היא לרגע קפאה במקום שראתה את כל הקהל שבאולם. סטיב ישר קרא לה וצעד אליה אז היא השתחררה והלכה אליו. עבר הרבה זמן מאז שמישהי הצליחה לגרום לי את מה שהיא הצליחה בלי בכלל להכיר אותה. ההתכנסות היתה מרשימה סטיב שיבח אותה מקצועית ואין ספק שהיא כנראה גם בעלת כישורים מעבר לאיך שהיא נראית.
כשהיא עלתה לבמה והתחילה לדבר לא הצלחתי להוריד ממנה את העיניים הביטחון והכריזמה שהיא שידרה על הבמה היו משהו שלא ראיתי עד היום בקרב נשות עסקים. היא הרשימה אותי בטירוף.
החלטתי שאני חייב לגשת אליה ולראות אותה מקרוב. שהסתיים המינוי וכולם החלו להתפזר ראיתי את אביבית וקרן הקרציות מהנהלת חשבונות עומדות ליד אז חיכיתי שיעזבו ואז התקרבתי לעברה. המפגש היה מטורף היא קלטה אותי בזוית עיניה ומאותו רגע הזמן היא לא הורידה את עיניה ממני. גם אני לא, המשכתי ללכת לכיוונה וברגע שהגעתי ועמדתי לידה אמרתי משהו כמו בהצלחה שיהיה לך, אני כבר לא ממש זוכר הייתי די בהלם מהסיטואציה שחווינו. לחצתי לה את היד ולא הצלחתי לעזוב אותה הרגשתי שגם היא איבדה לרגע את הכיוון ואז היא שאלה אותי בבלבול מי אני שהצגתי את עצמי היא השתחררה מעט ואמרה לי שניפגש בקרוב המפגש היה מוזר ביותר לא רק מבחינתי אני חושב שקרה משהו לשנינו.
המפגש השני איתה היה בושה וחרפה. כרגיל אני והנייד שלי באמצע המסדרון ואני מסמס לחבר שלי את הפרטים של המפגש חברים שהיה לנו באותו יום פתאום אני נתקל דווקא בה שהיא צעדה עם רביד ככל הנראה לפגישה. שוב מבטינו התחברו ולא הצלחנו להוריד את העיניים אחד מהשניה זה היה מפגש הזוי מזל שרביד העיר אותנו התנצלתי כמובן ונעלמתי מהמקום למרות שמשהו בה באותו יום הבהיר לי שאני גורם לה משהו. שהבנתי את זה חייכתי אליה את החיוך הכי הורס שלי וראיתי שצדקתי.
היום יש לי פגישה ראשונה איתה. רווית אתמול התקשרה לתאם מולי את הפגישה, רווית פלרטטנית לא קטנה, כבר יותר מפעם אחת היא ניסתה להתחיל איתי ולגרום לי להזמין אותה לצאת אבל היא לא הסטייל שלי היא בלונדינית ויש לה גוף הורס אבל במקום עבודה זה לא שווה את המחיר בטח שאני בכלל לא בעניין שלה מעבר לכמה דברים שיכולתי ללמד אותה.
רווית תיאמה לנו פגישה, היא אמרה שאני אהיה הראשון בסבב המנהלים, זה טוב כי אין לי ספק שאני אציב רף שיהיה קשה לשאר לעמוד בו.
היא שלחה לי במייל את הציפיות של קארן מהמפגש והבנתי בוודאות עם מי יש לי עסק. יש לה מתודולוגיה מובנית להבנת העסק היא דרשה לקבל מצב קיים, מצב מוצע ותוכנית התייעלות. בקיצור, סוף סוף, הגיע המנהל שלו ציפיתי כל חיי. יותר נכון המנהלת שלה ציפיתי.. אני מקווה שלא יהיו לי בושות נוספות במפגש העסקי הראשון שלי איתה.
רווית התקשרה אליי הבוקר לוודא שאני מגיע. לא מוותרת על שום הזדמנות הבחורה הזאת לעוד פלירטוט. "יובל אני מבקשת אל תאחר כמו שאתה עושה תמיד היא בכל זאת הבוסית החדשה שלך" היא אמרה בהקנטה וחייכה בטלפון.
"אל תדאגי, אגיע בזמן לפגישה עם הבוסית החדשה שלי" סיימתי וניתקתי.
אני בטוח שמשהו עובר עליי. הבוקר השקעתי מעבר לרגיל ומצאתי את עצמי מחליף בגדים כמו איזה כוסית לפני דייט, מה עובר עליי אין לי מושג בסוף החלטתי על ג'ינס כחול כהה וחולצה מכופתרת לבנה, בכל זאת פגישה עם הבוסית.
שהגעתי לעבודה הבנתי שבחרתי נכון הבנות בקבלה קיבלו את פניי במחמאות "יובל המראה הזה מחמיא לך מאוד" רומי קראה לעברי ואז כל הבנות סביבה צחקקו בהתרגשות. עליתי למשרד ועברתי שוב על המצגת שהכנתי. לא זוכר מתי לאחרונה הייתי כזה מתוח לפני פגישה. אני יודע את החומר והמספרים מתוך שינה. אני מאוד מקצועי בתחומי ונחשב לאחד הטובים והמוערכים בארגון. ממתי אני יושב כל כך הרבה על מצגת או על החומרים.
אני מסתכל בשעון ומבין שיש לי בדיוק שתי דקות להגיע לחדר שלה. אני חוטף את המחשב ורץ במסדרון.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...