הגיע היום.
אני מתעוררת וישר נכנסת להתקלח וחושבת האם מה שבחרתי להיום נכון או אני צריכה ללבוש משהו אחר. לאחר התלבטויות החלטתי על מכנס מחויט שחור עם גזרה סקיני שמאוד מחמיאה לגוף. חולצה לבנה עם מחשוף שמכוסה בתחרה לבנה. אני שמה סט חזייה ותחתונים לבנים תואמים, נעלי עקב שחורות ושוב בוחרת היום להתאפר בעדינות למעט אודם אדם שמקנה לי מראה דרמתי וסקסי.
אני רואה שזיו עדיין בבית, היום כנראה הוא לא ממהר לפגישה הוא מגיע לחדר השינה בזמן שאני מתאפרת.
"בוקר טוב לך, מה עניינים?" הוא שואל
"הכל בסדר מה אתך? היום יש לך יותר זמן פנוי בבוקר, אין פגישות?
"לא. היום סגרתי לי שעה בבוקר שאוכל להיות אתך, היום יש לך את הכנס נכון?"
לא הבנתי כלל את השאלה, הרי ברור לי שהוא יודע ובטוח בכך.
"כן, היום הכנס אנחנו נצא בצהריים ונראה איך ומתי כל האירוע יסתיים" אני מגיבה תוך כדי שאני מתאפרת.
"טוב, מקווה שיהיה לכם מעניין, מי נוהג את כל הדרך?" הוא שואל, לפחות הוא זוכר שאני לא אוהבת נסיעות ארוכות
"ביקשתי מיובל שינהג, לא בא לי לנהוג את כל הדרך הזאת" אני מנסה לראות לאן הוא חותר כי כרגע זה רק שאלות רקע.
"טוב מצוין, במידה ותראי שמאוחר מידי תבדקו מבעוד מועד מקומות לינה, שלא יהיו לכם הפתעות" לפעמים אני חושבת שהוא חושב שנולדתי אתמול אני רוצה להגיב בכעס אז נזכרת שזה לא מה שחשוב עכשיו והשיחה צריכה להסתיים נעים, אני לא פה הלילה.
"כן, חשבתי על זה שבדרך אני אבדוק מקומות שיהיה לכל מקרה, שלא ניתקע בלילה בלי אופציה, תודה על המחשבה" אני עונה בנועם ומחכה כבר שהשיחה תסתיים.
"טוב, אני אשמח אם תעדכני אותי שאת מגיעה וכמובן כשזה מסתיים מה החלטתם" הוא אומר בנימה שאני לא מצליחה להבין, אני מבינה שהוא מצפה ליחס ממני וזה הזמן לתת אותו.
אני קמה אליו לפני שאני מורחת את האודם מתקרבת אליו ונותנת לו נשיקה "זיו המטרה שלי לסוע לכנס לסיים ולחזור, במידה וזה יתעכב אני מעדיפה לא לסוע בחשיכה כל הדרך הביתה, חוץ מזה תראה איזה אישה מקסימה אני שנותנת לבעלה ערב חופשי ממנה כך שתוכל להתגעגע אליי וחסר לך שזה לא יקרה" אני נצמדת אליו שוב קורצת ונושקת לו.
"הבנתי אותך, אם כך אני רגוע יותר, סעי ותעשי מה שאת צריכה רק תעדכני בבקשה, אם תאלצי להישאר אולי אקפוץ לאביב, כבר הרבה זמן הוא רוצה שנצא לשתות משהו ולא היה לי זמן לזה, כך גם לא אתבאס לחזור לבית ריק" הוא רגוע הניסוח שלו כבר יותר טוב והחיוך חזר על פניו, השגתי את המטרה.
הוא מחבק אותי שוב ונושק לי. "ביי מתוקה" הוא אומר ויוצא מהחדר. אני עונה "ביי מאמי" ושומעת את דלת הכניסה נטרקת אחריו.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...