33

5 1 0
                                    

אני מתעוררת במיטתו השעה מוקדמת, יום שישי. היה לי לילה ארוך ללא שינה, רק אתמול כשסיפרתי ליובל, הפנמתי את המשמעות של התוכנית שלי וההשלכות שלה לגבינו. הלילה עבר עליי בדמעות וכאב שנפער לי בלב. יש בי חרטות לגבי כל התוכנית ובמקביל השכל הישר אומר שזו הדרך הנכונה עבורו ועבורי. אתמול גם הבנתי שפגעתי בול, חלומו הנכסף של יובל עומד להתגשם וגם לקחתי חלק בזה, למרות הכאב שיהיה והפגיעה שירגיש מצדי אני מקווה שביום מן הימים הוא יסלח לי ויבין שעזרתי לו להגשים את חלומו.

אתמול היה ערב נעים. שתינו בקבוק יין שלם, צחקנו, אכלנו, ראינו סרט יחד ובסוף נרדמנו מחובקים, אני זוכרת במעומעם שהוא הרים אותי והעביר אותי למיטה ושוב נרדמתי.

אני מסתובבת לכיוונו ומופתעת לגלות שהוא ער ומסתכל עליי.

"בוקר טוב לך יפה" הוא אומר לי בחיוך מנומנם.

"למה את ערה בשעה כזאת מוקדמת?" הוא שואל

"כנראה שאני כבר רגילה לקום בשעה הזאת כל השבוע, למה את ער?"

"האמת שקבעתי עם חברים לגלוש הבוקר ואני מתכוון לבטל כי לא בא לי לצאת מהמיטה הזאת כשאת בה."

"אל תבטל, תלך ואני בינתיים אלך לעשות כמה סידורים שיש לי ונקבע לארוחת בוקר מאוחרת לקראת 11 מתאים לך?"

הוא מחייך ומרוצה מהסידור שארגנתי לנו "את תמיד יודעת למצוא פתרונות ששנינו נהיה מרוצים בסוף" אני מקווה שהוא יחשוב כך גם ביום שלישי בבוקר. "מצוין אז ניפגש במסעדה בסוף הרחוב, יש שם ארוחות בוקר מדהימות, מתאים לך?" הוא שואל

"מצוין, קבענו" אני עונה, נותנת לו נשיקה על הלחי וקמה למקלחת.

כשאני יוצאת מהמקלחת אחרי שהתארגנתי והתלבשתי אני פוגשת בגופו החשוף כשרק טייץ שחור קצרצר מקשט את גופו וליבי מחסיר פעימה.

"ככה אתה הולך לגלוש?" אני שואלת אותו ברצינות.

"כן, אני רק שם חולצה למה?" הוא עונה באותה רצינות.

"אין שם בחורות בחוף הזה?" אני ממשיכה ורואה איך הבעת פניו משתנה והחיוך כובש את פניו.

"יש מלא בחורות שם, מה הבעיה?" הוא מתקרב אליי ואני רואה כיצד הקירבה אליי מעוררת אותו ואותי.

"וזה לא נראה לך בעייתי שככה אתה הולך עם טייץ קצרצר שרואים את כל מה שיש לך להציע? אני כבר מתחרטת על כך שאמרתי שתלך אולי עדיף שתבטל ותבוא איתי".

הוא צוחק בקול "יפה שלי אני כבר הרבה זמן לא מציע כלום לאף אחת ולא רואה אף אחת חוץ ממך, את כל כך ממלאה אותי ברגשות ובאנרגיות כך אף אחת לא מענינת אותי"

"חוץ מזה את כזאת סקסית שאף אחת לא באמת משתווה לך, למה לי לחפש כשיש לי אותך?" הוא מלטף את גופי ומקרב אותי אליו נותן לי נשיקה שמסבירה ללא מילים את כל מה שהוא אמר הרגע, העוצמות והתשוקה שיש בנינו גדולה מכל דבר שהכרתי קודם.

תמיד בליביWhere stories live. Discover now