43

6 1 0
                                    

אני חוזר הביתה ומנסה לעקל את כל מה שקרה היום.

בשנה האחרונה אני סוחב כל כך הרבה זעם על קארן, על ההחלטה החד צדדית שלה, על הבחירה שלה במשפחה שלה, על זה שחשבה שאעדיף תפקיד בכיר מאשר אותה.

נכון, זרמתי עם ההחלטה שלה ועשיתי את מה שהיה מצופה ממני לעשות, לעלות לטיסה ולהשקיע את כל כולי בתפקיד ובהטמעת הפעילות החדשה. הצלחתי להטמיע פעילות חדשה בחברה בזמן קצר יחסית ואפילו אנחנו מצליחים לראות כבר סימני הצלחה לסינרגיה בין הפעילויות יחד שזו הצלחה בפני עצמה. סטיב מאוד מרוצה מהעבודה והדרך שעשיתי. יאמר לזכותו הוא כל הזמן היה שם בשבילי, מוודא שאני בסדר, דואג, שואל כמו אבא אמיתי. ההתנהלות שלו פשוט עזרה לי לקום למרות כל הקושי שחוויתי לעבוד בטירוף כדי שכל זה יצליח. היה חשוב לי להודות לו על האמונה שלו כל הדרך למרות הקשיים שחווינו.

התקופה האחרונה היתה סיוט מתמשך ברמה האישית. הייתי שבור ומרוסק. הרגשתי שכל מה שהיה לנו הפך להרפתקה קצרה עבורה והיא פשוט שלחה אותי רחוק ממנה כדי שתוכל להגשים את החלום שלה.

איך היא יכלה להיות כל-כך שכלתנית ולהחליט עבורי כאילו אני קלף במשחק שלה. המחשבה גרמה לי לכל כך הרבה זעם עליה. גם שאני חושב על זה עכשיו אני כועס.

אבל כל הפרשנות שלי משנתה כאשר אני נזכר בעיניים הכחולות והגדולות של הבת שלה. העיניים הכחולות שדומות בדיוק לצבע ולמבנה העיניים שלי.

לא יכול להיות שזה צירוף מקרים.

לא לקארן ולא לזיו יש עיניים כחולות כאלה.

לא מזמן ראיתי תמונה של שניהם באירוע חברה מהעבר ומצאתי את עצמי יושב ובוהה בו וחושב מה גרם לה לעזוב אותי בשבילו. כך שאני זוכר היטב איך הוא נראה.

האם יש מצב שהבת שלה היא בעצם גם הבת שלי? איך היא הסבירה לו את זה? איך הוא זרם איתה והמשיך לחיות איתה?

כל כך הרבה שאלות ואין לי ממי לקבל תשובות. יכול להיות שסטיב יודע מעבר למה שהוא חשף בפניי. זה היה נראה שכן לפי המשפט שהוא ציין בפניי כשראיתי אותה.

אני לא מאמין שהוא יסכים לתת לי תשובות שיש רק מישהי אחת שצריכה לספק לי אותן.

אני צריך לקבוע איתה פגישה ולקבל תשובות.

אבל אני יודע שהיא לא תיתן לי תשובות ברורות, היא לא תעזוב אותו למרות כל הצהרות האהבה שלה היום.

אני חייב לחשוב מה אני יכול לעשות כדי לשנות את המציאות הזאת.

אני רוצה אותה חזרה, למרות כל הכעס שיש לי כלפיה ראיתי אותה היום והבנתי כמה אני אוהב אותה, את הפנים היפות והאוהבות שלה. המילים שהטיחה בי. המחשבה שהיא בטוחה שמה שעשתה היה לטובת שנינו. אני לא יכול להבין אותה לפעמים, בטח לאחר שראיתי את הבת שלה שמספקת תשובות ברורות לכל מי שיודע מה היה בנינו לפני שנה.

אני מחשב את זמני ההיריון והלידה שלה ומבין שזה רק מחזק את מה שאני חושב. יש מצב שליבי היא הבת שלנו המשותפת. המחשבה הזאת משנה לי את מציאות, מייצרת לי משמעות שלא הכרתי קודם.

אני חושב ולא שם לב לזמן שעובר, הערב כבר הגיע ואני מרגיש שאני בלופ עם עצמי, אני לא מצליח לגבש דרך שתוכל להוביל אותי למטרה שלי.

אני מרגיש אובד עצות, אני קם ומביא לי מהמטבח בקבוק יין. אני מוזג לי כוס ומנסה לחשוב כאילו אני בונה תוכנית עסקית. אני שם את המטרה הסופית, ומנסה להבין איזו דרך יכולה לקדם אותי אליה.

המחשבה להזמין אותה לפגישה יכולה להיות הזדמנות אחת שבמידה והיא תסרב מוחקת את כל הדרך.

אני צריך מישהו להתייעץ איתו.

ברגע שאני חושב על זה, סטיב מייד עולה כאופציה היחידה והטובה ביותר עבורי. ככל שאני חושב על הפגישה היום אני מבין שהוא זה שהחליט להפגיש בנינו, הוא קבע איתי ואיתה ללא ידיעתנו כדי שנוכל להבין את הסיטואציה שאנו חיים בה.

הוא לא היה עושה את זה אם הוא לא היה סבור שיש משהו לא פתור בנינו.

הוא לא היה עושה את זה אם הוא היה מאמין שמישהו מאיתנו התקדם וטוב לו בחייו.

אני מצלצל אליו אחרי שתי צלצולים הוא עונה לי: ״היי ילד מה שלומך?״

״הי סטיב, אני מבולבל מאוד מהפגישה היום, אני לא מצליח לעשות כלום חוץ מלחשוב עליהן. סטיב אני רוצה שתעזור לי, בבקשה אני חזרתי הביתה ומאז הראש לי רק במחשבות, יש לי כל כך הרבה שאלות לא פתורות״

סטיב עוצר את שטף הדיבור שלי ״ילד, תעצור רגע, אני יכול להבין מה הפגישה הזאת עשתה לך. אני שומע אותך ואת המחשבות שלך אבל איפה הרגשות שלך? מה אתה מרגיש?״

אני עוצר ומקשיב למה שהוא אומר לי ובלי לחשוב פעמיים אני עונה :״אני אוהב אותה, סטיב לא הפסקתי לרגע גם כשרציתי לשנוא אותה על מה שהיא גרמה לי להרגיש״.

השקט בקו מאפשר לי לעכל את מה שאמרתי עכשיו.

״יופי, תיארתי לעצמי שזה המצב״

״תראה ילד, אני לא יכול להתערב בניכם ואני גם לא רוצה. אני חושב שאני מבוגר מידי לכל משחקי הילדים שלכם ולמרות זאת לא הסכמתי להשאיר אתכם במצבכם, שניכם חושבים שהשגתם את חלומכם בזמן ששניכם עדיין אומללים. טוב, אני חושב שאמרתי די והותר, קח את זה הלאה, אני סומך עליך. אם תצטרך ממני בכל זאת טובה או שנים אני כאן בשבילך״. סטיב מסיים את השיחה ומשאיר אותי עם עוד הרבה פרטים שאני צריך להוסיף לפאזל שאני מחבר.

תמיד בליביWhere stories live. Discover now