יש לי 45 דקות להספיק לשוחח עם זיו, להתקלח להתארגן ולהכין את החדר לקבלת פנים לעולם שלי.
"היי מתוקה מה עניינים?" זיו עונה ואני שומעת צחוק של גברים נוספים.
"הי זיו מה נשמע? מצטערת שרק עכשיו אני מתקשרת, מזל שהקשבתי לעצתך אחרת אני ממש לא יודעת איפה הייתי עכשיו" אני יודעת שמשפט זה יקצר וינתב את השיחה לאזור חיובי.
"תיארתי לעצמי שכבר תישארי שם, קבעתי עם החבר׳ה אנחנו בבר שותים בירות כפי שאת שומעת" הוא מרוצה מעצמו, גם הוא יצא עם חברים וגם ייעץ לאשתו חסרת האונים לישון מחוץ לבית.
"האמת שאני לא שומעת הרבה, בכל מקרה אני נשארת כאן הלילה, בבוקר כבר אסע מכן לעבודה, נדבר במהלך היום וכמובן שניפגש בערב".
"בסדר גמור, לכי לנוח אחרי כל היום הארוך שוודאי היה לך, אני עוד חצי שעה מתכוון לצאת הביתה, יש לי פגישות בבוקר"
"אוקיי נדבר מחר" אני אומרת
"לילה טוב מתוקה" הוא מסיים ומנתק. עבר קל יותר משציפיתי.
התקלחתי יחסית מהר אין לי הרבה זמן, מתחתי את שיערי הרטוב לקוקו, לבשתי את הסט של החזיה והתחתונים הלבנים שלי, התאפרתי באיפור עדין, משחתי איליינר שחור מעל העיניים ושמתי אודם אדום.
שמתי עליי חלוק והתחלתי לסדר את החדר.
החדר גדול ורחב במרכז ישנה מיטה גדולה. בצידי המידה ישנם מנורות שהחלפתי בהם את הנורות לאולטרה סגולה. בדקתי שהכל עובד ולאחר מכן כיביתי אותם.
להשלמת העבודה, סגרתי את כל מתגי האור הנוספים והשארתי רק אור אחד בכניסה לחדר שאתו נתחיל את הערב.
הוצאתי מהמזוודה את הצעצועים שלי לערב, החבאתי אותם במקום שאוכל להגיע אליו בהמשך.
פתחתי בקבוק יין אדום שהבאתי איתי שינשום בינתיים.
דבר אחרון שנשאר לי לעשות זה לדאוג למוזיקה מתאימה. לשמחתי ראיתי שיש עמדת עגינה. חיברתי את האייפון שלי אליו והפעלתי את הפלייליסט שהכנתי במיוחד לאירוע - Cigarettes After Sex הכנתי אותו כך שיתחיל בשיר Dreaming of you.
זהו הכל מוכן, מוזיקה, אווירה, יין וצעצועים עכשיו נשאר לחכות לבחור שיגיע ויגיד כן, רוצה אותך.
בזמן שאני שוכבת על המיטה וחושבת מה יקרה הערב דפיקה בדלת קוטעת את מחשבותיי, ההתרגשות מציפה את כולי ואני רק מקווה שהכל יקרה כשורה.
אני פותחת את הדלת ועומד מולי התגלמות היופי, העיניים הכחולות שלו מביטות בי ובוחנות את החלוק הלבן שלי. השיער שלו רטוב ומסורק אחורה. הוא הגיע עם חולצת טי שירט לבנה ומכנס טרנינג ארוך שחור. מושלם.
"את מתכוונת לדון איתי כאן או שאני יכול להיכנס?" אני שמה לב שאני בוהה בו. אני מתעשתת ומאפשרת לו להיכנס. הוא נכנס ומסתכל סביבו והחדר חשוך. הוא מחייך לעצמו ואני יודעת עכשיו שאין לו מושג מה עומד לקרות פה הערב.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...