"קארן בוקר טוב, להכין לך משהו לשתות?" רווית רואה שאני בלחץ נוראי, איחרתי היום, יש לי פגישה עוד חצי שעה עם יובל פיין מנהל השיווק ההורס ואני עדיין לא מוכנה.
"כן, רווית תודה רבה, אני ממש בלחץ היו מלא פקקים היום, לא מבינה מה קרה, כנראה תאונה או משהו".
"אן בעיה, בכיף" רווית צועקת לי בחוץ.
ממש תאונה. קמתי בדיוק כמו בכל יום רק שהיום שמתי לב שהפגישה הראשונה שלי מבין כל המנהלים עם יובל. רק המחשבה הזאת גרמה לי לבלגן בראש. הוצאתי את כל הארון שלי ומדדתי אותו התבלבלתי לגמרי. התקלחתי ושכחתי את עצמי במקלחת עם כל המחשבות על האופציות שבחרתי ללבוש.
אפילו זיו לא הבין מה קורה איתי והתשובה שהייתה לי אליו שאני כנראה מפתחת משהו ולכן אני קצת איטית הבוקר. אין לי מושג מה הקשר בין הדברים אבל הוא לא התעקש ויצא מהבית מוקדם לפגישה.
בסוף החלטתי על החליפה הוורודה שלי עם גופיה לבנה תואמת. עמדתי מול המראה וממש אהבתי את מה שאני רואה היום לפחות השיער הטיב עימי העברתי עליו פן והוא ממש הסתדר כמו שאני אוהבת.
בזמן שאני מחברת את המחשב הנייד נכנסת לכל הנתונים שיש לי על מחלקת השיווק, רווית נכנסת עם הנס קפה. "קארן, הכנתי לך עם סוכרזית כפי שביקשת, יש רק בעיה אחת, אני ממש מצטערת ניסיתי לעשות כל מה שיכולתי" אני מבינה שרווית מתפתלת ולא ברור לי על מה אני קוטעת אותה "רווית דברי מה קרה?"
"אורן לא הצליח לדאוג למקרן להיום, חשבתי לדחות את הפגישות עם יובל ועם עומר אבל מצד שני לא.."
"רווית תירגעי הכל בסדר, מקסימום נשב סביב השולחן העגול והם יציגו לי ישירות מהנייד שלהם" אני רואה איך רווית נרגעת ועדיין מוסיפה "אני הולכת אליו עכשיו לוודא שעוד היום הוא מביא לנו את המקרן, סליחה" היא ממשיכה ויוצאת מהחדר.
מה לעשות עכשיו? עוד חמש דקות מתחילה הפגישה עם יובל, לערוך אותה פה במשרד או ללכת איתו לחדר ישיבות? המחשבות מתבלבלות לי, ברור לי לגמרי שהן לא ענייניות בכלל וגם לא הולמות את תפקידי ובכל זאת אני מחליטה לחכות לו במשרד.
צלצול הטלפון מחזיר אותי למציאות "יובל הגיע, להכניס אותו?" רווית על הקו.
אני בולעת את הרוק ואומרת "כן בוודאי, תודה". קארן תתעשתי ותתנהגי בהתאם אין מקום עכשיו לכל השטויות שיש לך בראש.
אני מפנה את עיניי לכיוון הדלת ורואה את אותן העיניים הכחולות האלה שלא נותנות לי מנוח מהיום הראשון שלי כאן "בוקר טוב יובל " אני אומרת וקמה מהכיסא לכיוונו, יובל מתקדם אליי מעט ומושיט לי את ידו ולוחץ לי אותה בחוזקה אך בחום שכבר הכרתי.
"אנחנו נשב כאן" אני מצביעה את השולחן העגול "הייתי אמורה לקבל מקרן שנוכל להקרין איתו על הקיר אבל הוא מתעכב מעט, בכל זאת נשב ותציג לי מהנייד שלך, זה בסדר מבחינתך או שתראה שנעבור לחדר הישיבות?" למה בכלל אני מציעה לו את כל האופציות האלו.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...