39

11 2 0
                                    

התעוררתי לפנות בוקר כאילו שאני טסה איתם, יצאתי למרפסת כך שלא אעיר את זיו, ישבתי וחשבתי מה עושה יובל כל רגע שהגעתי לזמן שהוא הגיע לטרמינל התחלתי לבכות רק מהמחשבה שהוא הבין עכשיו מה עשיתי לו ואיזה תוכנית רקמתי עבורו, חיכיתי בכיליון עיניים להודעות מסטיב שיגידו לי שהוא נתן לו את המכתב ושהכל בסדר יחסית. הזמן עבר לאט לאט וכל דקה היה כמו שעה עד שההודעה הראשונה הגיעה

סטיב: "יובל הגיע, לא הבין מדוע לא הגעת, הסברתי לו את המצב ונתתי לו את המכתב, הוא קורא אותו, נתתי לו מרחב אני הולך לקנות לנו משהו לשתות"

המחשבה על כך שהוא קורא את המכתב גמרה אותי מבפנים, אני משחזרת את מה שכתבתי לו וחושבת איך הוא יתייחס לכל ההחלטות והוויתורים שעשיתי . הוא יגיב לך שוויתרתי עליו בגלל תינוק ובתמורה נתתי לו תפקיד. מקווה שהוא יראה את הדברים נכון כי באמת הם נעשו מתוך אהבה גדולה אליו מתוך מקום שרוצה לעזור לו ולא לראות רק את עצמי ואת החלומות שלי.

אחרי חצי שעה בערך הגיע הודעה נוספת ששברה אותי

סטיב: "הוא סיים לקרוא את המכתב הוא שבור אני רואה את זה אבל הוא מאופק מאוד, אנחנו עולים למטוס כרגע הוא לא מדבר או משתף אותי יש לו הרבה מה לעכל, אעדכן שוב שיצא לי"

אני קוראת את ההודעה ושוב גל דמעות מציף אותי, שברתי אותו אני פשוט לקחתי את הבחור שאני הכי אוהבת ושברתי אותו, הוא לא יודע בטח מה לעשות עם עצמו, הוא גם לא נפתח לסטיב בטח הוא מרגיש תלוש מהמציאות, מה עשיתי, בטח רק עכשיו הוא מבין את כל רגעי העצב שלי מעניין מה עובר עלו, ומה הוא חושב עליי שאני מפלצת שמשחקת עם רגשות של אנשים, אני בוכה ולא מצליחה להרגיע את עצמי עוד כמה שעות אני נפגשת עם ד"ר גבריאל לא יאמן איזה אבסורד זה שביום שהוא טס להגשים את חלומו יצא שאני מתחילה תהליך שיגשים את חלומי.

לאחר שעה אני מקבלת הודעה נוספת

סטיב: "עלינו למטוס הוא שתה שתי כוסות יין ונרדם, מסכן הוא היה מהורהר ולא מצא את עצמו עדיף שישן כמה שעות ככה הוא יקום ויתחיל להתמודד עם המציאות החדשה, קארן, תמשיכי בדרכך והגשימי את חלומך הכל קורה לטובה בסוף. אעדכן שננחת עוד 12 שעות".

אני מבינה שזאת ההודעה האחרונה שאקבל בשעות הקרובות אני מרגיעה את עצמי, מוחקת את כל ההודעות ונכנסת להתקלח.

אני עומדת מתחת לזרם המים החמים ורק חושבת עליו ועל העצבות שעטפה אותו כך שהוא העדיף לברוח לשינה ולא להתמודד. אני מקווה שהזמן יעשה את שלו ושסטיב יוכל לעזור לו להתגבר ויכניס אותו לעבודה מהר ככל האפשר כך שלא יהיה לו זמן לחשוב עליי בכלל.

אני יוצאת מהמקלחת ומתחילה להתאפר כדי לטשטש את האדמומיות שיש לי. בינתיים מכונת הקפה כבר פועלת כדי לעזור לי להתעורר, אני שומעת רעשים מלמעלה ומבינה שזיו כבר התעורר.

תמיד בליביWhere stories live. Discover now