אני יורדת לחניה ורואה את יובל יושב ברכב מחכה לי אני נכנסת לרכבו מוודא שרק אנחנו בחניון ברגע שאני סוגרת את הדלת הוא יוצא לדרך.
"אני כל כך מאושר שאין לך מושג" יובל אומר לי בזמן שהוא דוהר בכבישים.
"גם אני" אני אומרת ומשקרת, אני עצובה שבא לי למות.
"אני עוד יותר מאושר מכך שאת רוצה לבלות איתי עכשיו כשאת יודעת שממחר אנחנו לא נפרדים" אני יותר ויותר מבינה כמה עוגמת נפש אני מייצרת אצל הבחור שאני כל כך אוהבת אני תופסת את ידו ולא עונה רק מחזיקה אותה חזק ולא רוצה לעזוב אותה לעולם.
"אני לא מבין את התגובות שלך בזמן האחרון, משהו קורה ואני לא יודע מה, הדבר היחיד שעולה לי בראש זה שאת תפסת רגליים קרות בקשר אליי ואין לך מושג איך לצאת ממני" הוא מסתכל אליי בזוית העין ומחייך כאילו אמר בדיחה אבל אני מבינה עד כמה הוא מהוסס לגבי כל התגובות הלא ברורות שלי.
"כן, רציתי לדבר איתך על זה" אני אומרת ברצינות. "לא כל כך בא לי עליך בזמן האחרון והמחשבה להיות איתך כל לילה קשה לי איך אני אתמודד עם הגוף שלך והרצונות שלך כל ערב" יובל מחייך אליי שבע רצון ואני מבינה שהצלחתי להשכיח ממנו את כל ההיסוסים שלו הוא מתקרב אליי ונושק לי
"טוב אני מבין שאני בעייתי לפעמים, הרצונות שלי מתגברים רק כשאני לידך"
אנחנו מחנים מתחת לבנין ועולים לדירה שלו. אני מחכה כבר בקוצר רוח להיות איתו מחובקת במיטה ולהרגיש את חום גופו וזהו, שהזמן ייעצר מלכת.
הוא נכנס לדירה ומוציא מהמקרר יין. הוא מביא איתו את הכוסות
"אכלת משהו בצהריים?" הוא שואל.
"האמת ששכחתי לגמרי לאכול, מהעומס של הדברים שהיה לי לסגור שכחתי לאכול" אני רואה איך הוא חוזר למטבח ומוציא מהמקפיא פיצה, מזמן לא אכלתי ואם איך שאני מרגישה בצק רק יכול לנחם אותי.
"אני מחמם לך פיצה, האמת שאין לי משהו אחר להציע לך ואם תשתי יין בלי לאכול אני אצטרך לגרד אותך מפה ישר לשדה התעופה וזה יהיה בעייתי לתת הסברים לכזה דבר". הלוואי וזה היה אפשרי שתיקח אותי מחוסרת הכרה ותחליט עבורי להישאר איתך.
"תירגע באתי לפה לשעתיים למטרה מסוימת מאוד" אני מקניטה אותו ורואה איך זה מדליק אותו, הוא חוזר עם הפיצה והיין ואנחנו משיקים כוסות.
"לחיינו" הוא אומר.
"לחיי הגשמת חלומות" אני עונה. שיזכור שראיתי אותו בהחלטה שלי ושאני באמת רוצה שהוא יגשים את החלום שלי ולצערי אני אגשים את שלי בנפרד ממנו.
"למה הפרצוף שלך עצוב שוב? מה קורה לך? אני מתחיל כבר לדאוג" אני נבהלת מהמילים שהוא אמר ומבינה שזאת היתה טעות לבוא ממש רגע לפני שכל זה קורה ולחשוב שיצא מזה משהו חיובי, אני שותה את כל כוס היין שהוא מזג לי ומתחילה לאכול את הפיצה, אני רואה כיצד הוא בוחן אותי ואין לי סיכוי לחמוק ממבטיו.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...