26

10 1 0
                                    

אני נכנס הביתה אחרי יום עמוס בעבודה וכל מה שאני חושב עליו מהצהריים זה עליה ואיך היא התמסרה לי היום, היא נפתחה אליי ואפשרה לעצמה ללכת עד הסוף. אני רק נזכר בזה ועומד לי, היא מדהימה אותי השילוב של השולטת והנשלטת עושה לי את זה בטירוף היא לא יוצאת לי מהראש.

אני ניגש למטבח ומוציא לי בקבוק יין, מוזג לי כוסית מלאה ועובר למערכת ושם מוזיקה. אני נשכב על הספה וחושב מה לעשות איתה.

בא לי להוציא אותה מאזור הנוחות שלה, לאפשר לה להתמסר אליי ולהיסחף לחלוטין.

היא זרקה לי משהו על זה היא הולכת למסעדה, לא ייחסתי לזה חשיבות וגם לא ביררתי עם מי, הרעיון שמגיע לראשי גורם לי לחייך וליהנות מהמחשבה.

אני ניגש לנייד שלי ושולח לה הודעה:

אני :היי

קארן: היי מה קורה?

אני : התגעגעתי אלייך אני לא יכול להפסיק לחשוב עלייך.

קארן: גם אני, לא מפסיקה לחשוב על חוויות היום...

אני: את מדהימה כשאת נסחפת. אמרת שאת יוצאת הערב?

קארן: כן, זיו קבע לנו לצאת הערב יש לו משהו לספר לי, כנראה איזו עסקה שהוא סגר.

אני: אוקיי חשבתי כבר להצטרף ... חחח

קארן: כן, הוא מאוד ישמח.

אני: איפה אתם יוצאים לאכול?

קארן: לקלארו בשרונה, מכיר?

אני: כן, תהנו.

אני: תשמרי את הנייד קרוב אלייך. ביי

קארן: לא הבנתי כל כך אבל ביי.

אני יודע שכרגע בלבלתי אותה לגמרי היא לא מבינה מה אני מתכנן מקווה שזה לא ילחיץ אותה יתר על המידה, אני צריך אותה שתויה ונינוחה.

אני ממשיך לרבוץ בספה לשתות ולחשוב מה אעשה לה כשאפגוש אותה ואני מרגיש את הטעם שלה בפי. אני בהלם מהתחושות החזקות שאני חווה רק מלחשוב עליה.

אני מסתכל בשעון ומבין שהגיע הזמן, אני צריך להתחיל להתארגן.

--------------------------------------------------------------------------------------

אני שוכבת במיטה בחדרי ולא מצליחה לעכל את כל מה שקורה, היום לראשונה חוויתי אורגזמה פנימית עם מנהל השיווק שלי בחברה, התוכנית המקורית שרקמתי יורדת לטמיון והנורא מכל הוא מה שאני מרגישה אליו דברים שאני לא יכולה להגדיר, התחושות שצפות לי מכל מחשבה עליו מלחיצות אותי. היום לראשונה נתתי לעצמי להיסחף אחריו וזה היה מדהים.

הוא לקח אותי למחוזות שלא הכרתי קודם, הוא כל הזמן שאל אותי מה אני מרגישה וזה השפיע עליי וזה שסיפרתי לו במהלך הסקס רק עשה את זה אמיתי יותר וחירמן אותי בטירוף.

תמיד בליביWhere stories live. Discover now