אני מגיעה הביתה ומופתעת לשמוע את זיו מדבר בטלפון, הוא רואה אותי ומתחיל לסיים את השיחה אני מחליטה לעלות להתקלח ולחשוב עוד קצת כיצד אני אומרת את הדברים שלא ישמעו משמחים מדי כפי שהם באמת גורמים לי.
"אני עולה להתקלח ואז נאכל, אל תפריע לעצמך" אני אומרת לו ורואה כיצד הוא מהנהן בראשו וממשיך בנינוחות את השיחה.
אני יודעת שזה לא אמור להיות כזה סיפור אבל עם זיו זה יהיה, תמיד ישנה את ההרגשה שהתפקיד שלו שהיום זהה לתפקיד שלי ועדיין מבחינתו יש דברים שאישה לא אמורה לעשות והפערים בחשיבה שלו בין גבר לאישה מעליבה ואפילו מעצבנת אותי. אני בטוחה שהוא יעשה פרצוף ואפילו אולי יציע להצטרף אליי, מה שממש לא מקובל עליי, אני לא צריכה מלווים.
אני מתקלחת וממשיכה להשתעשע עם המחשבה על יובל ועליי שעתיים ברכב ולאחר הכנס אנחנו נהיה כל כך קרובים ומצד שני כל כך רחוקים, אני צריכה לרקום תוכנית, זו הזדמנות היחידה שתהיה לנו להתקדם בתוכנית שלי.
אני מסיימת להתקלח ויורדת למטה, אני רואה שזיו התחיל להוציא כל מיני גבינות ויין. "מתאים לך לאכול גבינות, ענבים עם יין אדום" הוא שואל כאשר הוא רואה אותי.
"כן, מצוין גם ככה אני לא ממש רעבה" אני תופסת את המקום לצידו.
"מה שלומך? איך הולך בעבודה?" הוא שואל.
"הכל מצוין, סה"כ גיליתי שיש לי מנהלים טובים עם רצון לקחת את החברה קדימה, זה מדהים כמה אמיר היה סתום, הכל נמצא בחברה הוא היה רק צריך להקשיב למנהלים שלו ולתת להם אפשרות לבטא את עצמם"
אני רואה שזיו קשוב אליי הוא מתחיל לאכול ואני ממשיכה.
"מי שמלחיצה אותי עכשיו זאת רווית" אני אומרת ומביטה בנייד שלי אולי היא שלחה לי הודעה או התקשרה ולא שמעתי, אך אני מתאכזבת לגלות שלא מחכה לי שום הודעה או שיחה שלא נענתה.
"מי זאת רווית תזכירי לי, ולמה היא מלחיצה אותך?"
"רווית המזכירה האישית שלי, היא בהריון והתחילו לה היום צירים, היא חיכתה להריון הזה הרבה זמן והיא הייתה ממש לחוצה אז שלחתי אותה למוקד, אימא שלה לקחה אותה, אני מחכה לשמוע ממנה" אני אומרת ומתמלאת שוב דאגה עליה.
"נכון הזכרת לי, סליחה, אני מקווה שהכל יסתדר בשבילה. למה אימא שלה מלווה אותה ולא בן זוגה". אני מבינה שאני מכניסה את עצמי לשיחה שסתם תעכיר עלינו את האווירה אך אין לי דרך לצאת ממנה חוץ מלהפיל עליו את הנסיעה".
"לרווית אין בן זוג היא לקחה תרומת זרע והחליטה להביא לבד ילד לעולם".
"אישה אמיצה, כל הכבוד לה, היא מבינה מה הדברים החשובים באמת"
אני כבר שומעת את ההתרסה בדבריו ובוחרת לא לקחת את זה אישית כי אחרת אנחנו נריב וזה לא מקדם אותי אל המטרה.
"בהחלט כן" אני מאששת את דבריו וסוגרת את הנושא.
"ישנו כנס שבוע הבא בערב בצפון, אני נוסעת לשם אחה"צ ויש מצב שאני אשאר ללון, אני בודקת מלונות בסביבה על מנת שלא אצטרך לחזור בלילה" אני פתאום שמה לב שעד עכשיו דיברתי בגוף יחיד ולא רבים כפי שמתבקש.
פתאום נשמח צלצול של הודעה שהתקבלה, אני ממהרת לנייד ובודקת
"הי קארן, אני עדיין במוקד ככל הנראה זה כן צירים מוקדמים הרופאים קצת לחוצים מכך הם משאירים אותי להשגחה וככל הנראה שאהיה לאחר מכן בשמירת הריון עם ביקורות תכופות על מנת לוודא שזה נעלם"
אני קוראת את ההודעה ומתבאסת בשבילה שהיא צריכה לבלות במיטה את התקופה הקרובה.
"הי רווית, אני מצטערת לשמוע אבל הכי חשוב שאת בהשגחה וששומרים עלייך, אל תדאגי לשום דבר חוץ מעצמך אני אסתדר. ברגע שאת מקבלת שמירת הריון תהיי בקשר עם רונית ממשאבי אנוש שתסדר עבורך את כל הדברים"
"קארן תודה רבה על הכל"
"תרגישי טוב ולילה טוב" אני מסיימת ומניחה את הנייד.
"מסכנה רווית היא בהשגחה ומשם כנראה תקבל שמירת הריון, איך אני מתבאסת בשבילה, זה לא פשוט" אני מעדכנת את זיו.
"כן זה לא פשוט, את צריכה למצוא לך מחליפה" כמה ענייני הוא יכול להיות, לא חשבתי על זה אפילו.
"כן אני אדבר עם הגיוס לגבי זה מחר" אני עונה.
"תגידי, בהמשך לכנס, את נוסעת לשם לבד?" זיו מתעניין שוב.
"לא, אני נוסעת עם מנהל השיווק של החברה, הוא העביר אליי תוכנית שיווק לשנה הקרובה, שדי מסונכרנת עם כל מה שאני רוצה לעשות וזה נראה לי הגיוני שנהיה שם על מנת שנוכל לקדם את התוכנית במהירות האפשרית".
"הבנתי, זה היה נראה לי מוזר שדיברת כאילו את נוסעת לבד, לא הבנתי"
אני מבינה שזיו מתחיל לבדוק ולחקור אותי על מנת להבין מה קורה בדיוק.
"כן, צודק לא שמתי לב, אני פשוט מבולבלת ועייפה מכל מה שקורה עם רווית, בכל מקרה נראה באותו ערב איך יתקדם הכנס ושם אקבל החלטה"
"הבנתי" זיו מסכם ואני רואה שזה לא בא לו טוב. אך אני מחליטה לא לתת לזה מקום. במסגרת התפקיד שלי אני עוד אצטרך לסוע למקומות שונים בארץ ובחו"ל ואני לא מתכוונת לבקש ממנו אישור על כל נסיעה, כדאי שיתחיל להסתגל, בדיוק כפי שאני הסתגלתי כל השנים האלו לנסיעות ולפגישות שלו ולכל מה שנדרש ממנו במסגרת תפקידו שלא היה לי זכות להתערב או להצטרף.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...