אני מגיעה למשרד ורומי נכנסת אחריי לחדר "קארן, סטיב התקשר הבוקר וביקש ממני לקבוע לך פגישה דחופה איתו לצהרים".
"הוא אמר לך מה מטרת הפגישה?" אני שואלת
"לא, רק אמר שיש הזדמנות שהוא חייב לשתף אותך ורוצה לפגוש אותך בדחיפות"
אני מסתכלת על השעון ורואה כי יש לי שעה לאכול ואז הוא יגיע "יש לי בדיוק שעה לאכול משהו ואז אהיה מוכנה לפגישה איתו תעדכני אותו שיגיע" אני אומרת לה
אני מסמסת ליובל שאני לא אוכל לאכול איתו צהריים כי יש לי פגישה דחופה שנכנסה, הוא מבין ואומר לי שניפגש בערב. רק המחשבה על עוד ערב איתו גורמת לי להרגשה נעימה בכל הגוף אני יורדת למטה קונה לי ארוחה עסקית ועולה למשרד לאכול, מעניין מה כל כך דחוף עם סטיב שהוא בא במיוחד אליי, בד"כ הוא מעדיף להזמין אותי אליו או לארוחת צהריים מעניין מה הסיבה המיוחדת.
אני מסיימת את הארוחה מארגנת את הדברים מכינה לי הפוך וחוזרת לחדרי בדרך אני רואה את יובל יוצא עם חברים שלו לארוחת צהריים הוא לא מוריד את העיניים ממני ואני מרגישה את ההשפעה של עיניו עליי אנחנו מחליפים בנינו מבטים ואני נכנסת במהרה לחדרי.
כשאני חושבת על ההיכרות שלי עם יובל אני לפעמים נדהמת מהאומץ שהיה לי. האינטימיות המהירה שהתפתחה בנינו הפכה לתשוקה שלא הכרתי בעבר, היה המון מזל בסיפור הזה מכיוון וזה היה יכול להתפתח למשהו גרוע ביותר כמו הטרדה מינית מצידי, אני המעסיקה שלו ויש בנינו יחסי מרות. המחשבה מצחיקה אותי מכיוון והקשר שלי עם יובל כל כך טבעי לשנינו כאילו אנחנו מכירים שנים ולא מספר חודשים.
"מה כל כך מצחיק אותך שאת יושבת משועשעת לך כאן?" אני שומעת את קולו של סטיב, אני מרימה את ראשי ופוגשת בפניו המחייכות.
"מה גרם לך לבוא אליי לפגישה דחופה ואפילו בלי ארוחת צהריים התחלת להתקמצן עליי?" אני שואלת וצוחקת מההקנטה שלי.
"האמת שאני צריך אותך קשובה ובחדר סגור מכיוון והמידע סודי" הוא אומר וסוגר את החדר. הוא צועד ובוחר לשבת בשולחן העגול שמשקיף לים.
"את יודעת שאני כל הזמן מחפש תחומים חדשים ופעילויות חדשות וכעת נקרית בדרכי הזדמנות יוצאת דופן והראשונה שחשבתי עליה היא את, בבקשה תהיי פתוחה."
הוא מתחיל לספר לי על חברה בניו יורק שנותנת היום פתרונות משלימים למה שאנחנו מוכרים ואם אנחנו נרכוש את הפעילות זה יגדיל לנו את נתח השוק באופן דרסטי, זה יגדיל מכירות גם ללקוחות שלהם וגם ללקוחות שלנו וכך אנחנו נוכל להיות חברה בינלאומית עם מספר סניפים, חוץ מזה שזה גם מתחבר לכך שהוא תמיד רצה שתהיה לו פעילות בניו יורק וזה מתחבר לו לכל מה שרק הוא רוצה.
"סטיב זה נשמע מצוין אבל איך אני קשורה לזה?" אני שואלת אותו בשיא התמימות ואז אני רואה שהוא צוחק לעצמו ומשיב לי "קארן אני מבוגר מידי לכל הטיסות האלו המקסימום שאני יכול זה לשים כסף ולשים מנהלים שאני סומך עליהם כדי שהם יפרחו ויגדלו יחד עם החברה וכאן המקום שאני מייעד לך"
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...