אני לא מאמין איזה לילה מטורף חווינו יחד.
בכל הפנטזיות שהיו לי עליה לא ציפיתי שזה יהיה בצורה הזאת ובעוצמה הזאת.
אף פעם לא הייתה לי מישהי שלקחה עליי שליטה, תמיד הן רק רצו שאקח ואזיין אותן, אני הייתי אחראי על הכל ופתאום הייתי חסר שליטה.
הטירוף שהייתי בו לגביה רק גרם לי להיסחף אחריה לפנטזיה שלה וליהנות מכל מה שהיא אפשרה ובמיוחד ממה שלא אפשרה.
החושים שלי התחדדו כשהיא כיסתה לי את העניים, הריח והרעשים הפכו להיות מנת חלקי ורק חישבתי כל הזמן היכן היא ואיך אקבל אותה.
היא הטריפה אותי עם הרטיבות שלה, עם התחתונים שלה. היא מדהימה.
הופתעתי מאיך שהיא הייתה מתוכננת ומחושבת והיא ידעה שאסכים ואלך אחריה. טוב, איך לא, היא סקסית בטירוף אין גבר שלא היה לוקח את זה בשתי ידיים.
אני מרגיש תזוזה ומפנה את פניי אליה, היא ישנה כמו נסיכה. השמיכה הדקה מכסה חלק מגופה והמראה רק מעורר את הגבר שלי לסיבוב בוקר.
השמיכה חושפת פיטמה אחת שלה שגם מתוך שינה היא זקורה ומזמינה. הרגליים שלה ארוכות וחשופות. ממש תמונה ששווה להנציח, אך אני לא מעז. היא תיבהל.
אני קם מהמיטה ומאפשר לה להמשיך לישון השעה מוקדמת מאוד ואין סיבה שתתעורר עכשיו.
אני קם מהמיטה לכיוון השירותים מצחצח שיניים ושוטף את עצמי, אני עוצם עיניים ומיד עולות לי תמונות מליל אמש אין ספק שזה היה ממש סרט, סרט פורנו עם הכוכבת הכי שווה שאני מכיר.
אני מנגב את עצמי ויוצא מחדר הרחצה, אני פתאום רואה שהיא כבר לא במיטה, לפני שאני שם לב אני מרגיש מאחורה את גופה החם ופטמותיה הזקורות נשענות עליי.
"בוקר טוב לך" היא אומרת ומנשקת את גבי.
"בוקר טוב גם לך, לא רציתי להעיר אותך עדיין, התעייפת אתמול " אני עונה ומסתובב אליה.
"ישנתי טוב הלילה, קמתי מלאת אנרגיה" היא מרימה אליי גבה עם חצי חיוך. היא עדיין לא נרגעה, האמת שגם אני רוצה אותה. לא הספיק לי.
"יש לך רעיונות להיכן אפשר לתעל את האנרגיות שלך?" אני שואל ומחייך אליה "כי לי יש. רק אני לא יודע אם מותר לי להגיד"
"אני יודעת בדיוק לאן לתעל אותם, לסקס של בוקר איתך, אני כמה דקות במקלחת וחוזרת, חכה לי במיטה" היא צועדת לחדר האמבטיה.
אני ממש שבוי שלה, הפקודות שהיא שולחת אליי גורמות לגבר שלי לפרוץ ולעמוד דום עבורה, היא גורמת לי לאבד את ההיגיון.
אף פעם אף אחת לא אמרה לי מה לעשות, אני תמיד זה שמחליט מתי מתחילים ובעיקר מתי מסיימים ומתי נפרדים.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...