איזו פגישה מטורפת אני בהלם, היא גורמת לי להיסחף אחריה.
הברחתי אותה, זה מסוכן, היא הבוסית שלי.
אבל היא רוצה את זה בדיוק כמוני, ראו את זה עליה, איך היא הפסיקה לנשום שהתקרבתי אליה, היא פלרטטה איתי ולא האמינה שאני אזרום ככה.
האמת איך שהיא אמרה את המילה שליטה, היא העיפה אותי למקום אחר. היא גרמה לגבר שלי לעמוד איתן הוא היה מוכן עבורה תוך שניות. לרגע כבר חשבתי שהחלום עומד להתגשם.
היא באה מוכנה אני בטוח בכך, בלי לדעת מה היא מתכננת - אני זורם איתה.
אף פעם לא פלרטטתי עם בחורות בעבודה זה תמיד היה מחוץ לתחום מבחינתי, אבל איתה זה היה שונה. זה היה טבעי ומתבקש.
הטלפון מצלצל. באסה אביבית על הקו "מה קורה?" אני עונה.
"אתה זוכר שהיום בשמונה אתה נפגש עם סתיו?"
"שלום גם לך? מה נשמע? גם אני מצוין" אני אומר לה ושומע איך הקפיץ משתחרר לה.
"אתך לא שואלים מה שלומך? חסר לך שתבריז לה, אני אהרוג אותך. מה גם שאני בטוחה שתאהב איך שהיא נראית".
"זוכר, יודע למרות שאני עייף ולא בא לי אני לא אבריז אפילו אשקיע ואגיע עם חולצה מכופתרת רק בשבילך" אני יודע שאמרתי את הדברים הנכונים.
"אני לא אהיה שם בחור, רק אתה והיא אם עוד לא הבנת".
"הבנתי יאללה ביי"
"עוד לא ביי, חכה"
"מה עוד את רוצה?"
"תהיה נחמד ותיתן הזדמנות היא באמת מתאימה לך, אל תפגע בה" היא אומרת בעדינות לא אופיינית לה.
"את מוכרת אותה יותר מדי, זה כבר נשמע חשוד אם תמשיכי אני אבריז רק מהלחץ"
היא מיד אומרת "ביי" ומנתקת.
אני צוחק לעצמי, היא לא מפסיקה, מבחינתה אני צריך להיות בזוגיות והיא תעשה כל שביכולתה כדי שתהיה לי אחת כזאת.
אני נכנס להתקלח ולא מפסיק לחשוב על קארן ועל איך שהיום היא הגיעה סקסית, עם האודם האדום שהיה בא לי למרוח לה אותו על הפנים עם הנשיקה שרציתי לתת לה. יש לה שפתיים עבות וחושניות בטירוף.
והחזה שלה עם החולצה המכופתרת , הוציא אותי מדעתי הרגשתי שעוד מעט המכנס מתפוצץ ממני. אני מוצא את עצמי נוגע בעצמי.
אני חייב להתארגן וממש לא בא לי.
בחרתי גינס שחור עם חולצה מכופתרת שחורה.
אני שולח לסתיו וואטסצאפ
אני : היי
סתיו: היי, מה קורה?
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...