סוף השבוע עובר כמו חלום שאני לא רוצה להתעורר ממנו, אתמול היינו בארוחת בוקר מאוחרת יחד, היה כיף ונעים לאחר מכן הלכנו אליו הביתה והתנהלנו כמו זוג בזוגיות טבעית, הוא שם מוזיקה נעימה שגרמה לתחושה ביתית ישבנו ועברנו קצת על עבודה על החברה שעומדים לרכוש, נראה שיובל כל כך תפור על התפקיד הוא הראה לי דברים מפרספקטיבות שונות, כמו תמיד הופתעתי מרמת הידע שלו בשוק הגלובלי. לאחר שסיימנו הכנו יחד ארוחת ערב שהיה טעימה להפליא, יובל ערך את השולחן ושם נרות וזה היה ערב בלתי נשכח שהסתיים בהתכרבלות במיטה וסרט.
אני מתעוררת הבוקר והמחשבה הראשונה שעולה בראשי שזה הערב האחרון שלנו יחד וליובל אין לו מושג בכלל, אני מתאמצת לא לחשוף רגשות ולהיות חזקה אך אני מרגישה שליבי מתפורר רק מהמחשבה. לא אראה אותו כל כך הרבה זמן ושהוא יבין שהעדפתי להישאר פה ולא איתו הוא יהיה פגוע ממני. אני כבר מרגישה את הכאב שלו בכל רמ"ח איבריי, אני מקווה שגם הוא יפנים שהחלום שלו שונה מהחלום שלי ושהוא עדיין לא מוכן לשלב הזה של התחייבות וילדים ואילו זיו מוכן ומתאים למשרה כמו כפפה ליד.
אך מה יהיה על האהבה שלנו, אהבה באמצע החיים שמעירה אותי ומאפשרת לי להרגיש חיה, אני מרגישה פרפרים עפים לי בדמי ותחושת האושר גדולה. ההתעוררות המינית שחשבתי שכבתה בי התפתחה וגדלה לממדים שמן הסתם עכשיו אחביא שוב במגירות ליבי.
"בוקר טוב יפה שלי, על מה את כבר חושבת על הבוקר?" הוא מפתיע אותי ומעיר אותי מכל הרהוריי.
"על הערב" אני אומרת ולא מוסיפה, מעדיפה כמה שפחות לשקר לו.
"הערב יהיה מושלם ואנחנו ניפרד לשני לילות ולאחר מכן יהיו לנו שבועות שלמים יחד ואני מקווה שאף יותר" אני רואה את העיניים המאירות שלו ומרגישה איך ליבי מתכווץ וכואב לנוכח כל השקרים שהוא לא מודע אליהם ובכמה כאב הן יתמלאו עוד מספר ימים.
"מה קרה? למה את עצובה? דברי איתי, זה קשור לזיו? את מתחרטת? דיברת איתו על כל העניין הזה בכלל?" אני מקשיבה לו ומבינה שהעברתי אליו את העצבות והלחץ שלי.
"דיברתי איתו בתחילת התהליך, הכל בסדר. סתם הרבה שינויים בתקופה כל כך מהירה. יובל אתה צריך להבין משהו אחר מאוד חשוב אני אוהבת אותך בצורה שלא הכרתי עד היום, האהבה שלנו והתחושות והרגשות שאתה מעורר בי עוד חדשים לי ואני מתרגשת מהם, אני בחיים לא אתחרט על מה שיש בנינו"
יובל מסתכל לתוך עיניי, מנסה לקבל חיזוקים נוספים למה שאמרתי ואז אני מקרבת אותו אליי ומחבקת אותו ועוטפת אותו בכל האהבה הגדולה והאינסופית שיש לי אליו. אני מרגישה שהדמעות שלי רוצות להתפרץ החוצה אך אני לא מאפשרת להם. אני יודעת שזה יהרוס הכל והוא ידע שמשהו לא כשורה.
אחרי מס' רגעים אני מתנתקת ממנו וקמה לשירותים "אני חייבת להתפנות אחרת אני אתפוצץ" הוא מגיב לי בצחוק גדול ומשוחרר ואני מבינה שעברנו את הרגע הקשה. אני מסתגרת בחדר השירותים שוטפת פנים ומרגישה שהדמעות יורדות ללא מעצורים אני מנסה להירגע מהר על מנת שלא אהיה אדמומית ומרגיעה את עצמי בנשימות עמוקות, אני מתקלחת עם מים חמים שירגיעו את הלחץ והכאב שיש בי וישחררו אותי מהעול שיש בי אך ללא הצלחה.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...