אני מתעוררת בבוקר והמחשבה הראשונה שלי היא שמחרתיים הוא על המטוס לניו יורק אני עוצרת את עצמי לא לבכות וממהרת למקלחת. "את מתעוררת כמו שעון" הוא קורא לעברי ואני מבינה שהוא התעורר קודם. "מי שמדבר אתה כל הזמן קם לפניי, גם היום אתה יוצא לגלישה עם החברים שלך" אני מחליטה להקניט אותו קצת ולשנות את האוירה הקודרת שקמתי איתה.
"נראה לך, יום ראשון הולכים לעבודה, אבל טוב שהזכרת לי, היום אקבע עם כמה חברים ואזמין אותם אליי כך גם תהיה לי פעילות הערב ולא ארגיש בודד בלעדייך. הזדמנות טובה לעדכן אותם בחדשות" אני מקשיבה לו מרוצה מעצמו ומתרגש מהמפגש ואין לו מושג כמה מאתגרת הולכת להיות הנסיעה הזאת.
אנו מתארגנים ומתלבשים יובל מכין לשנינו הפוך לדרך מכיוון ומשכנו את הזמן כמה שרק אפשר ונהיה מאוחר בזמן שאני נכנסת לרכב אני רואה שיחה ד"ר גבריאל, אני מופתעת לראות שהשיחה מהטלפון האישי שלו.
"בוקר טוב ד"ר גבריאל" אני עונה
"בוקר אור קארן מה שלומך?" הוא משיב בקול רציני
"אצלי הכל מצוין, במה זכיתי לשיחה ביום ראשון על הבוקר?" אני לא מצליחה להחזיק את סקרנותי.
"אני רוצה שתעברי אליי אם את יכולה עוד היום , אני רוצה לקחת לך מס' בדיקות דם עדכניות, כך שיהיו לנו תשובות כבר ביום שלישי" הוא משיב
"בדיקות שגרתיות אתה מתכוון?" אני שואלת
"כן, נתתי לך כבר אותן בפעם הקודמת שהית אצלי אבל כנראה שכחת לבצע אותם" הוא עונה.
" ד"ר, אתה צודק אני מצטערת, כל כך הרבה דברים קרו בזמן כל כך קצר. אני בדרך אליך עכשיו".
"מצוין אני מחכה לך, ביי בנתיים" הוא מסיים את השיחה ומנתק.
אני מנתקת את השיחה וחושבת על כך שאני מתחילה עכשיו תהליך להביא תינוק לעולם והמחשבה מרגשת אותי בטירוף אך אני לא מפסיקה לחשוב מה היה קורה אם הייתי נשארת עם יובל ועוזבת את זיו האם היה לנו סוף טוב או שהמחשבה שלי היה נכונה. אני בוחרת להפסיק לענות את עצמי עם השאלה. אני מחנה את הרכב ועולה למרפאה.
"בוקר טוב אני לד"ר גבריאל"
"מה שמך בבקשה?" שואלת המזכירה בדלפק. לפני שאני מספיקה לענות את שומעת את קולו של הד"ר.
"קארן בואי אליי חיכיתי לך" הוא קורא לי אני מחייכת אל המזכירה ומתרחקת ממנה לכיוונו.
"הי ד"ר מה שלומך?" אני שוב אומרת.
"אני מצוין, יופי שבאת הבוקר כך כל הבדיקות יגיעו בזמן, עדיף לעשות הכל לפני התהליך, זה מונע כל מיני עוגמות נפש לאחר מכן" זה נשמע לא ממש חיובי, אני מחליטה לא לשאול יותר מידי. אני יושבת בכסא בזמן שהוא מכין את כל המבחנות, לא תיארתי לעצמי שהד"ר עדיין לוקח בדיקות דם בעצמו, כנראה זה מה שקורה כשכל הטיפול הוא פרטי ולא דרך קופת החולים.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...