אני מתארגנת לעבודה, לאחר שסיימתי להתלבש ולהתאפר, זיו כבר יצא לעבודה אני מחליטה ללכת לחדר הארונות שלי לבדוק משהו.
במדף העליון ישנם קרוב ל-40 קופסאות נעליים מסוגים שונים, אבל רק אחת מהם קופסה שיושבת בין כולם ללא נעליים אך עם הרבה סודות. לקח לי זמן עד שהבנתי שאני לא יכולה להעלים את זה, ותכולת הקופסה חייבת להיות אצלי בבית קרוב אליי, הסיכוי שזיו יבדוק לי את הקופסאות הוא קלוש וכך התקבלה ההחלטה. אני עולה עם כיסא על מנת שאוכל להגיע אליה, היא מונחת בין כולם אך עדיין מוחבאת מאחורה. אני יודעת בדיוק איזה מהקופסאות כל כך מיוחדת. אני מורידה אותה למטה ומניחה אותה על המיטה ופותחת אותה.
כמה זיכרונות עולים לי כאשר אני מסתכלת על תכולתה, ומשמעותי מזה הוא כמה רעיונות נוצרים לי כאשר אני נזכרת ביובל ומסתכלת עליהם.
שנים שלא נגעתי בקופסה, למעשה חשבתי אפילו שאפשר כבר להיפטר מכל זה, אך יובל הגיע והעלה את כל היצרים שחשבתי שנגוזו יחד עם רוי.
רוי היה החבר הקודם שלי הרבה לפני שהכרתי את זיו. הכרנו באיזה פאב בתל אביב. הוא הגיע למקום מהשנייה שהוא נכנס ידעתי שהוא מביא אתו צרות. רוי הוא בחור מיוחד וקיצוני מצד אחד הוא אדם גדול בממדיו, גבוה ושרירי בצורה שלא ניתנת לעיכול. עד עכשיו כשאני חושבת עליו אני מרגישה הרגשה מוזרה בבטן. מהרגע הראשון הוא סחף אותי אחריו לעולם שונה מכל מה שהכרתי, מהרגע הראשון שלנו הייתי חסרת שליטה לגביו ורק רציתי שייקח אותי ויעשה בי כל מה שירצה, אך כבר במפגש האינטימי הראשון שלנו שהיה באותו ערב הוא הפתיע אותי וחשף אותי לעולם שלא הכרתי.
הגענו אליו הביתה, אני זוכרת שחששתי מכך שכל כך מהר אני בבית של בחור שאני לא מכירה. החלק היותר מפחיד היה שהבנתי שאם הוא יחליט לעשות לי משהו אין לי דרך לברוח ממנו, ההרגשה הזאת הפחידה אותי ובאותה מידה הדליקה אותי יותר.
"קארן את מדהימה וסקסית בצורה לא רגילה, אני מת כבר להכניס אותך למיטה שלי אבל קודם אני רוצה לספר לך משהו על העולם שלי."
באותו רגע הסתקרנתי מאוד ושוב החששות עלו, אולי יש לו עוד מישהי אולי הוא מתכוון להראות לי משהו שאני לא אוכל לצאת ממנו.
"קארן בעולם שלי יש צד שהוא בשליטה והשני כנוע וחסר שליטה, כדי שתוכלי להבין את זה טוב יותר ולבחון אם את רוצה להיכנס לעולם הזה אני אתן לך את הכבוד להחליט באיזה צד להיות, אני יודע שזה מוקדם ורק הרגע הכרנו אבל כך אני אוהב את זה." באותו רגע הגוף שלי בער ורק רציתי שייקח אותי בכל דרך שיבחר.
"אני מציע שאני היום אוביל כדי שתראי מה זה אומר שאני השולט ואת הכנועה, זה לא אומר כלום עלינו ביום יום, זה משחק תפקידים שניתן להחליף מתי שרוצים ותמיד אפשר להפסיק". אני עוכבת אחריו ואחרי כל המידע שהוא מסביר לי ואני לא יכולה יותר אני רטובה ומוכנה לו. אני מסתפקת במילה אחת "אוקי" הוא רואה את התשוקה שבוערת בי ואנו הולכים לחדר השינה שלו.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...