22

8 1 0
                                    

ידי לפיו ומנשק אותה.

"אל תדאגי, אני אעשה כל מה שאפשר על מנת לשכנע אותה לצאת משם, אמרתי לך הצעתי לה שתבוא לגור אצלי לכמה שבועות עד שהיא תתארגן על משהו אחר".

אני מפסיקה לחשוב על רומי ומיד עולה לי המחשבה איך הם יגורו באותו בית אני לא מסכימה!

"תרגיעי, היא לא קיבלה את ההצעה וגם לא תקבל את האפשרות הזאת, היא מפחדת שהיא תערב אותי והוא יפגע בי בגללה" הוא מחייך את החיוך המרוצה שלו ואני מרגישה נבוכה שגם במצב כזה אני אנוכית וחושבת על האינטרסים שלי.

"לא התכוונתי" אני מנסה להגיד אך הוא קוטע אותי "אני אוהב את המחשבה שאת מקנא לי, זה בסדר" הוא מתקרב אליי ונותן לי נשיקה על הלחי.

אני לא אמורה לתת לדברים להיראות כך אך אין לי כלים וכוחות לקחת שליטה עכשיו.

"אם יהיה צורך העבודה תשלם לה על שכר דירה, בכלל אני חושבת שעד שהיא תסיים את לימודיה היא יכולה לבוא לעבוד כעוזרת אישית שלי במקום רווית במקביל אני כבר אקשר אותה עם חברת עו"ד של הקבוצה הם בטח יסכימו לקבל אותה כמתמחה וכך נוכל לוודא שהיא תקבל משכורת שתספיק לה למחייה ואנחנו נדאג לשכר דירה, היא חייבת לראות שאפשר גם אחרת, שהיא תהיה מספיק חזקה ויהיו לה אמצעים היא תוכל לדאוג לעצמה" אני מסיימת ורואה שיובל בוהה בי.

"אמרתי משהו לא בסדר, למה אתה בוהה בי ככה?" אני שואלת

"את מדהימה אותי כל פעם מחדש איך סידרת לה כבר עבודה כתחנת ביניים ולאחר מכן התמחות. מקום מגורים, עבודה מכובדת וביטחון כלכלי בדקה אחת, פשוט מדהימה" הוא מסכם את דבריו ואני מחייכת אליו.

"אני חושבת שאני מנסה להרגיע את עצמי ולכן אני כל כך עניינית ופותרת בעיות"

"זה הרבה מעבר לזה קארן, אכפת לך ולכן את עושה הכל כדי למצוא פתרונות. את באמת מיוחדת" הוא אומר שוב ומנשק אותי

אני יכולה להתרגל לנשיקות שלנו ולחיבה שהוא מראה לי כל הדרך. אבל אני חייבת לקבוע את הכללים בנינו שהמצב לא יהיה בעייתי במשרד.

"יובל בוא נדבר רגע עלינו" אני אומרת ורואה את החיוך שוב עולה על פניו.

"על מה את רוצה לדבר? אני יותר מידי מחליט, שולט מה?" הוא שואל וצוחק.

"קודם כל כן, אבל בזה נטפל אח"כ, תראה מכיוון ואתה מודע לסטטוס שלי אנחנו צריכים להיות מאוד דיסקרטיים וזהירים"

"את רצינית שאת אומרת לי את זה , למה אני ילד קטן שלא מבין?! זה ברור לי לגמרי זה יכול להוות בעיה גם לך וגם לי שלא תיטעי בכלל" הוא מרים מעט את קולו עליי.

"אתה מוכן להשתלט על עצמך, לא התכוונתי להעליב אותך, רק להגיד שאני רוצה שזה ימשך רק שאנחנו צריכים לשים לב ולהיזהר, אין לי ספק שהמידע הזה יכול להרוס לך ולי את הקריירה, אתה לא צריך להתעצבן" אני אומרת מיד ומבינה שבאמת יצאתי לא טוב.

תמיד בליביWhere stories live. Discover now