47

8 1 0
                                    

שכחתי כבר איך זה מרגיש לעמוד בבוקר מול הארון ולחשוב מה בא לי ללבוש היום. הבקרים שלי תמיד מסתכמים בהחלפה של שתיים שלוש דקות לעוד בגד בית וישר אני מתחילה את פעולות היום בבית.

היום זה שונה. היום אני פוגשת את סטיב או יותר נכון היום אני פוגשת שוב את יובל.

אני כל כך מתרגשת לקראת המפגש, אני מרגישה כמו ילדה בת שש עשרה שמתכוננת למסיבה, החלפתי כבר מס׳ סטים וכלום לא משיג את המטרה. המזל הגדול שלי שחזרתי כבר באופן רשמי לבגדים שלי כך שהמבחר קיים. בסוף אני מחליטה על מכנס שחור מחויט עם חולצת לבנה. מקווה שליבי לא תפלוט עליי לפני שאגיע.

אני מתאפרת ומרגישה שהיום אני רוצה להבין מה יובל רוצה. אני יודעת בצורה חד משמעית שהחיים קצרים ואם לא נדאג לחיות אותם במלואם אף אחד לא יעשה זאת עבורנו. ביומיים האחרונים חשבתי על זה רבות והבנתי שהמציאות הזאת יכולה להישאר כך שנים ואז מה. איך אני יכולה לוותר על האופציה לחיים של הגשמה ואהבה.

אני מסיימת לארגן את התיק ואת ליבי, מעיפה מבט במראה רגע לפני שאני יוצאת ומרוצה מאוד ממה שמשתקף בעיניי. חזרתי לעצמי. עכשיו נותר לי רק להחזיר אליי את אהבת חיי.

אני מחנה את הרכב בבניין ועולה במעלית לקומת המשרדים, אני עוברת להגיד שלום לרועי המחליף שלי ולשאר העובדים וההנהלה עד שאני מגיעה לחדר של סטיב. אני שומעת אותו משוחח עם יובל, הדלת מעט פתוחה ואני לא יכולה שלא לעצור ברגע שאני שומעת את המילים שלו.

״סטיב אני גמור, מהיום שפגשתי אותה אני לא מרוכז, לא אוכל לא ישן יש לי מלא שאלות לא פתורות ומה שהכי מוציא אותי מדעתי אלו העיניים הכחולות של הבת שלה שדומות בדיוק לעיניים שלי. אין לזה הסבר חוץ מהסבר אחד. אני אפילו בדקתי זמנים של היריון וזה בדיוק הזמן שהיינו יחד. יכול להיות שהיא ידעה שהיא בהריון ממני ועדיין בחרה להביא את הילדה עם גבר אחר שיהיה אבא שלה״ אני שומעת את התסכול בקולו ואני לא יכולה שלא לענות לו.

״יובל הסיפור שאתה חושב קרוב בחלקו למציאות אך הזמנים שונים״ הוא מסתובב בבהלה לעבר הדלת ורואה אותי עם העגלה אני רואה על פניו היפות את העייפות והתסכול שיש לו מהמצב. אני כאן לתת לו תשובות.

״התוכנית שרקמתי נועדה להגשים לך את החלום להיות מנכ״ל בחברה בינלאומית ואני הייתי אמורה להמשיך את חיי עם זיו כי גם אני רציתי להגשים את חלומי ולהביא תינוק לעולם. המחשבה להכניס אותך בזמן כזה למחויבות גרמה לי לחשוב שזה לא זמן נכון עבורך ושעוד לא הגשמת את החלומות שלך בקריירה כדי לבנות משפחה. זאת בכל אופן היתה המחשבה שלי. בזמן שאירגנתי עם סטיב את התוכנית גם התחלתי להבין את האתגר שיש לי בהבאת ילד לעולם עם זיו. לזיו יש בעיה שדרשה מאיתנו לעשות תהליך הפריה״ אני רואה איך ההסבר שלי גורם לו עוד יותר להיות מבולבל מכל המצב.

תמיד בליביWhere stories live. Discover now